Waarom geeft hij mij geld?
maandag 15 juni 2015 om 16:02

maandag 15 juni 2015 om 19:48
Misschien vind je het ergens leuk...moet jij weten natuurlijk.
Ik zou geen geld willen krijgen na een 1e date...en zeker niet omdat hij zich dan beter voelt. Ik kan zelf mijn geld verdienen en vind het op die manier ook geen cadeautje....eerder lijkt het op een betaling voor verleende diensten. Ik vind het vrijpostig en onbeschoft. Het is geen doos chocolade of een open ticket naar Parijs...het is geen romantisch gebaar. Het is meer....kijk eens wat ik bij jou kan doen.
Ik zou geen geld willen krijgen na een 1e date...en zeker niet omdat hij zich dan beter voelt. Ik kan zelf mijn geld verdienen en vind het op die manier ook geen cadeautje....eerder lijkt het op een betaling voor verleende diensten. Ik vind het vrijpostig en onbeschoft. Het is geen doos chocolade of een open ticket naar Parijs...het is geen romantisch gebaar. Het is meer....kijk eens wat ik bij jou kan doen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

maandag 15 juni 2015 om 20:36
Ik vind het maar een rare snuiter. "Zo maak je nog eens wat mee" vind ik niet echt een leuke reactie als je zegt dat het eigenlijk een belediging is wat hij gedaan heeft. En ik vind het ook merkwaardig dat hij met een envelop met geld op zak loopt, zogenaamd om de aannemer te betalen. Dat soort betalingen doe je toch gewoon met een bankoverschrijving?

maandag 15 juni 2015 om 22:02
Op zich is wel een originele actie en hij wint er ook wat mee, want het intrigeert jou.
Hij zal je wel erg leuk vinden. En jij hem?
Afhankelijk van het bedrag zou ik hem mee nemen naar een verschrikkelijk duur restaurant en alles in 1 avond spenderen.
Was het nou echt een hele grote verbouwing (<5k) dan is teruggeven misschien wel beter.
Maar als jij het liever op je spaarrekening zet, dan is dat toch ook prima?
Hij zal je wel erg leuk vinden. En jij hem?
Afhankelijk van het bedrag zou ik hem mee nemen naar een verschrikkelijk duur restaurant en alles in 1 avond spenderen.
Was het nou echt een hele grote verbouwing (<5k) dan is teruggeven misschien wel beter.
Maar als jij het liever op je spaarrekening zet, dan is dat toch ook prima?
dinsdag 16 juni 2015 om 12:11
Wat een raar verhaal.
Ik zal wel teveel spannende boeken hebben gelezen, maar het eerste wat in mij opkomt is dat hij een valsmunter is en een deel van het valse geld aan jou geeft, om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Als ineens heel veel mensen vals geld hebben is het niet duidelijk wie het heeft gemaakt
Ik zal wel teveel spannende boeken hebben gelezen, maar het eerste wat in mij opkomt is dat hij een valsmunter is en een deel van het valse geld aan jou geeft, om de aandacht van zichzelf af te leiden.
Als ineens heel veel mensen vals geld hebben is het niet duidelijk wie het heeft gemaakt