En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Holiday in Spain, Alles is Liefde is ook mooi, net zo mooi eigenlijk, maar Holiday in Spain is zo mijn nummer en dat van het gevoel dat ik met mijn ex-vriendje had.

Superavond gehad, met heel veel leuke mensen, maar ook met de leukste, lekkerste man van de avond, veel jonger dan ik en ik was zo fijn in control. Heb genoten en moet nu slapen, want ben slightly drunk...
Alles is Liefde...

In die film verovert de prins Kiki's hart toch?

Jemig wat herkende ik veel in al haar nukken, wegduwerij en heilige overtuiging dat De Ware dwars door al die dingen heen gaat.

Nou, aardig themaliedje wel, we zullen eens zien hoe ver de prins het schopt vanavond .

Ik zat om vijf uur al rechtop in mijn bed.

De bedoeling was om weer te gaan slapen, maar ik ga mijn huis maar poetsen denk ik. Pfff... nog 12 uur. Geen idéé wat ik aan moet trouwens. En sowieso geen schoenen die daar bij passen.

Hij is trouwens geen sms-er, wat stiekem wel een opluchting is
Whaha, kijken of je dat komende week ook nog zo opluchtend vindt (als de date goed uitvalt)......

Ga nu nog even verder met Sesamstraat en de grote zaterdagochtendknuf met Kitty....
Nou, ik ben zelf dus echt een waardeloze sms-ert. Als ik een sms ontvang op een moment dat ik tijd heb terug te sms-en dan ben ik voorbeeldig. Maar anders kun je er redelijk donder op zeggen dat je van mijn kant niets terug hoort. Kwalijke eigenschap, daar ben ik me van bewust, dus ik doe mijn best om dat in te dammen. Maar als het niet hoeft, dan kan ik daar dus ook geen fouten in maken!

Heerlijk die weekendrituelen. Bij mij zijn de spruitjes naar papa. Meneer de date vroeg zich al af hoe ik 'dat dan doe met oppas'. Glad ijs . Hij vindt zichzelf heel goed met kinderen, zijn neefjes en nichtjes krijgen altijd cadeautjes van hem. Whahaha, ik denk dat mijn kinderen dat het eerste half jaar ook wel een aardige definitie van 'goed met kinderen' vinden.
Zeg, Sprankelend, veel plezier vanavond, maar ik vind je niet superenthousiast klinken, of vergis ik me daar nu in? Of misschien heb ik iets gemist, ben natuurlijk nog niet zo lang hier.

Dat van die oppas en goed met kinderen, daar moet ik om lachen. Glad ijs zeg je, maar wat moet ie anders vragen? En hij kan natuurlijk moeilijk zeggen dat hij slecht is met kinderen, dat is pas glad ijs, haha!

Mannen komen er bij mij trouwens niet in als mijn kind er is, daar ben ik heel terughoudend in. Ik begin er pas aan als duidelijk is of er muziek in zit.

Ik ben verschrikkelijk brak na gisteravond, maar ik heb genoten van het feestje. Strompelde vanochtend over de markt met mijn duffe, onopgemaakte hoofd en liep tegen SV aan. Heb ik weer. Hij was voor de verandering erg spraakzaam. En verwarrend lekker. Ik denk dat dat nooit over zal gaan. Staan we daar maar wat te babbelen, ik hoor nauwelijks wat hij zegt, denk alleen maar: seks, en wel nu! En die gedachte zit nu nog in mijn lijf, maar helaas, het wordt een avondje in mijn eentje op de bank...
[quote]toyboygirl schreef op 29 augustus 2008 @ 18:57:

quote:Courage schreef op 30 augustus 2008 @ 01:08:

TB, ik lees lekker mee hier. Zit verder niet in de uni-wereld ofzo. Maar ik zou als ik jou was toch even je postings aanpassen. Ik vind ze wel vrij herkenbaar voor iemand die wel in jouw kring vertoeft. De belangrijkste schrijfsters hier, snappen jouw situatie nu, dus je kan je berichten wel weer weghalen.

My 5 cents.

Yep, heb het toch maar gewijzigd

Sprank, jij veel plezier vanavond en volgende week lief terug smsen

Kaat, kan me heel goed voorstellen hoe je je vanochtend voelde. en nu

Zit zelf ook oversekst op de bank vanavond, in m'n uppie (heb naar z'n foto's op hyves gekeken, stupid me).

XX
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Veranderd
Courage

Kaat, bij mij is denken aan seks zo langzamerhand synoniem voor oversexed zijn . bij jou gelukkig niet!

TB heeft foto's van zichzelf op hyves staan waar hij aan het sporten is, in alleen een korte broek. Jeetje die gast heeft echt alles mee . Wat een lichaam

Heb trouwens 2 maanden terug ook iets soortgelijks meegemaakt als jij vanochtend. Doordat ik in totaal verwaaide staat onverwachts oog in oog met hem kwam te staan Echt balen.

Zit nu hopeloos te zoeken naar een leuke film Zelfs op film1 is het pet!
Nou, niks niet op de bank niet vanavond: ben fijn opgedoft en ga nog even op een terras genieten van deze mooie avond met een goede vriend. Had een half uur geleden net de dvd-speler aangezet toen ie belde. Beslissing was, ondanks doodmoe, snel genomen. Kom waarschijnlijk SV ook weer tegen en, wie weet, leuke meneer ook wel. Of geen van twee. Kortom: ik stap op de fiets en zie wel...
Hey gezellig. en heb je de mannen nog gezien?

Bij mij was het avondje op de bank met mijn katten ;-(
Geen van de twee gezien, gelukkig maar, had ik moeten kiezen. Of sv had er misschien wel weer een stevige oneliner tegenaan gegooid, die leuke meneer aan het denken had gezet. Maar goede platonische vriend zag me ineens wel zitten, vroeg of wij toch niet iets moeten beginnen, arm om me heen, etc. Goed, hij had al een drankje op toen ik arriveerde, maar zo aanrakerig is hij nog nooit geweest. Er is iets aan de hand met me op het moment, hij wees me zelfs op een (jonge) man die zijn ogen niet van me af kon houden. Dat soort dingen heb ik nooit in de gaten, want ik ben een onzeker ei.

Maar ik weet wel wat er is en dat heb ik toch een beetje aan dit forum en de gedachtenwisselingen met jullie te danken: ik voel me niet meer zo alleen met m'n gedoetje, twijfels, etc. Ik kan het kwijt, formuleer mijn gedachten en dat doet goed. Gaat trouwens al een lang proces aan vooraf, vallen en opstaan, maar ik voel dat ik lekker in mijn vel zit. En dan straal je dat ook uit. Is nieuw voor me.

Ga tevreden alleen mijn bedje in. Geen behoefte aan seks op dit moment. Ook niet aan die arm om me heen. SV is er nog (voor noodgevallen) en leuke meneer wil snel met me afspreken. Platonische vriend wil met me trouwen. Is voor het moment genoeg. Ik geniet :-)
..... Zucht ......

..... Zucht ......

..... Zucht ......

Het was echt he-le-maal geweldig.

Heerlijk gegeten, daarna lange en diepzinnige gesprekken gevoerd bij hem thuis waarbij hij heel veel grijnsde en ik net iets te veel giechelde. En even, heel even, voorzichtig elkaar aangeraakt. Mijn vingers door de haren op zijn arm, zijn hand om mijn wang, mijn hoofd weggedoken in zijn arm, zijn kin op mijn hoofd. Zucht...

@Kaat, ik kan me voorstellen dat ik niet zo heel enthousiast overkom. Tegendeel is waar. Maar mijn eigen enthousiasme beangstigde me nogal, omdat de meneer van de date en ik elkaar eigenlijk nog helemaal niet zo goed kennen en hij een nogal overweldigend gevoel bij me oproept.

Ik heb na mijn scheiding wel eens een keer een beetje gerommeld, maar dat is echt op de vingers van één hand na een onverantwoorde nacht met huisgemaakt vuurwerk te tellen. En geen van die dingen waren ooit zo aan de grond genageld en vol gevoel als dit.

Bovendien vind ik hem echt heel erg leuk, en om één of andere reden kan ik me nooit voorstellen waarom hele leuke mensen mij leuk zouden vinden. Maar dat vindt hij dus wel

Bij mij komen er trouwens ook geen mannen over de vloer als de spruitjes er zijn, of bij hoge uitzondering vèr na bedtijd nog even. Dat was ook wat ik bedoelde met 'glad ijs', dat hij informeerd hoe ik het doe met oppas. Het zijn mijn kinderen, hoe ik dat regel zijn mijn zaken. Niet echt laagdrempelig, I know

Veel verder dan de afspraak dat we bellen zijn we niet gekomen. Maakt niet uit, eerste keer dat ik überhaupt zou kunnen is over meer dan een week. Tegen die tijd zal dat bellen ook wel gelukt zijn neem ik aan.

Hele fijne dag allemaal dames van het goede & romatische leven. Morgen meer, maar nu moet ik eerst SLAPEN! Welterusten allemaal
Klinkt goed Sprank! Ben nu nog bij zus, later meer. Heb Leuke Man gister nog aan de foon gehad.... Kan bijna niet wachten tot volgende week!
@ Sprank, wat ontzettend leuk voor je! Heb je vandaag nog wat van hem gehoord? Ben benieuwd.

@ Kaat, jeetje een huwelijksaanzoek. Nog effe en je kunt een harem beginnen. Begin mezelf zieluch te voelen.

@ Poez, klinkt goed dat jullie hebben gebeld. Hij mist je blijkbaar ook dit weekend!

XX
anoniem_51938 wijzigde dit bericht op 31-08-2008 17:59
Reden: typefout
% gewijzigd
Sprank, ook hier geen mannen over de vloer als spruitje thuis is. Ze gaat een nachtje bij een vriendinnetje logeren komend weekend

Vanaaf nog even gebeld. Wat een heerlijke stem heeft die man zeg.... Wederzijds uitgesproken dat het best vreemd was dit weekend, na die intensieve weekenden van de laatste weken.

Stom genoeg heb ik hem gewoon een beetje gemist dit weekend. Al kan je iemand amper missen, als je iemand nog maar zo kort kent, zeg ik altijd. Toch voelt het best wel een beetje zo.....

Nou, laat de week maar een beetje opschieten, heb zo'n zin om hem weer te zien!!
Ik huppel af en toe nog voorbij, leuk om te lezen hoe iedereen zo schattig aan het daten is, wachten op smsjes e.d. Ik heb er het volle vertrouwen in !
quote:Poezewoes schreef op 31 augustus 2008 @ 22:14:

Sprank, ook hier geen mannen over de vloer als spruitje thuis is. Ze gaat een nachtje bij een vriendinnetje logeren komend weekend

Stom genoeg heb ik hem gewoon een beetje gemist dit weekend. Al kan je iemand amper missen, als je iemand nog maar zo kort kent, zeg ik altijd. Toch voelt het best wel een beetje zo.....

Grappig om te merken dat we allemaal zo streng voor onszelf zijn. Wat een verantwoord moederschap . Past precies in het plaatje van de verrassing van overweldigd worden door een verliefdheid.

Waarom zeg je dat eigenlijk altijd (tssss... oud wijf ) dat je iemand niet kunt missen als je die persoon nog maar zo kort kent? Ervaring uit al die anderd honderdduizende heftige romances van 2008 zeker

Mijn date belde gistermiddag al (had ik niet verwacht). Maar dat heb ik weer heerlijk op zijn Spranks om zeep geholpen.

Zachte romantische stem: "Hey, met mij"

Slik: "Hey, hallo..."

Zachte romantische stem: "Hoe gaat het nu met je vandaag?"

Euforische Sprank: "Ja, ge-wel-dig, mijn zus is aan het bevallen!"

Vragende zachte romantische stem: "Wat zei je?"

Euforische Sprank: "Mijn zus is aan het bevallen!"

Interne dialoog: "Oh fuck, daar doelt hij natuurlijk niet op"

Corrigerende Sprank: "Ja, niet dat ik nog iets nodig had om gelukkig te worden na gisteravond"

Zachte, al iets minder romantische stem: "Oh..., ja..., leuk joh" Zich mannelijk herpakkend en wederom romantische stem: "Was bijzonder hè, gisteravond"

Sprank niet gehinderd door enige positieve werking van haar chill pillen: "Ja... *zucht*... *mijmerende stilte*..."

Ongemakkelijke nog maar half romatische stem: "Kun je me iets vertellen over de gevoelens die je er nu bij hebt?"

Het zonnetje in huis: "Jahaa... wel honderd dingen! Maar ik heb nu visite, kan ik je later even terugbellen?"

Zucht.

Ik sprak afgelopen week een jongen die me tien jaar na onze best intensieve vriendschap had teruggevonden via Hyves.

Hij vond me geweldig destijds, vertrouwde hij me toe, echt een wereldvrouw.

Alleen... ik was niet erg toegankelijk.

Geheel tegen mijn gevoelens en intenties in ben ik dat naar deze ongelofelijk leuke man, na deze ongelofelijk leuke avond ook niet geweest.

Oelewapper die ik ben

Ondertussen heb ik aan zijn kant van het verhaal ook een actie ontdekt waar ik niet echt goed mee uit de voeten kan zonder uitleg van hem erbij.

Kortom, van upperdieup naar zo goed als afgeschreven in nog geen 24 uur.

We'll see.

On the bright side: Sprank is wel mooi tante geworden in die 24 uur
Gefeliciteerd tante Sprank!

Over dat telefoongesprek: ik vind het suf van hem om direct gevoelens te willen bespreken over de foon. In het begin gaat bellen vaak nog niet zo soepel, je kent elkaar nog helemaal niet zo goed.

Overigens ben ik nu erg nieuwsgierig naar die actie van hem waardoor je hem al min of meer hebt afgeschreven....
Dames,

Mag ik jullie wat vragen?
Tuurlijk, ga je gang.
Mijn vriendin en ik hebben ook iets met een man, ik wat langer en zij nog maar net.

Haar vriend( en niemand weet het nog om iets onduidelijke reden en nee er is geen ander meer in beeld) dat hij rustig aan wil doen.

Wat bedoelt hij daar nou mee? Hij belt/smst en mailt waarop zij wel antwoord geeft. Maar maakt zij een move, hem te eten vragen bijv., dan gaat hij weer in de steigers. Hoe ga je om met zo'n meneer?

Dan die van mij; beetje hetzelfde verhaal.

What to do?

Dit is niet lollig bedoeld, echt niet. Ik word er soms mesjokke van.

Alles afwegen, niet te happig zijn, niet te boos worden enz.enz.

Kortom; wat een toestand als je weer eens flink in love bent met een man die ook bagage heeft.
Tsja, ik heb hier al eerder geschreven dat het nu juist zo goed voelt dat het makkelijk gaat.

In een contact waarbij ik voortdurend het gevoel zou hebben dat de ander me afremt als ik gewoon mijzelf ben, dat ik spelletjes moet spelen om interessant genoeg te blijven voor de meneer in kwestie, ben ik snel klaar denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven