Entertainment alle pijlers

Netflix series

05-05-2015 11:14 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.

Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:

-House of Cards, seizoen 1 t/m 3

- Breaking Bad- alle seizoenen

-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2

-Better call Saul- seizoen 1

Wat raden jullie nog meer aan?
Gisteravond de eerste 3 afleveringen van OITNB gezien, seizoen 3.

Ik moet zeggen dat ik het toch wel een beetje vond tegenvallen. De nadruk ligt veel meer op de onderlinge relaties, bijna 'soapy'.

Maar het blijft een hele goede serie, dat wel.
quote:Bieb2.0 schreef op 13 juni 2015 @ 12:04:

[...]

Ging mij irriteren bij het 2e seizoen en ben maar gestopt.Ik in seizoen 3.
Ik kijk momenteel serie 2 van White Collar
Vind OITNB seizoen 3 ook minder ( tot nu toe) en ik had me er ZO op verheugd!!
Ik moest er even inkomen maar vind seizoen 3 nu juist erg goed. Misschien ook omdat ik dat hele gedoe met die vreselijke Vee van vorig seizoen wat minder sterk vond.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ben een beetje laat, maar ik heb net Pretty Little Liars ontdekt. Vorige week begonnen en ben nu halverwege seizoen 2. Ga zo nog maar een aflevering kijken denk ik
quote:tonkje schreef op 14 juni 2015 @ 09:17:

Ik moest er even inkomen maar vind seizoen 3 nu juist erg goed. Misschien ook omdat ik dat hele gedoe met die vreselijke Vee van vorig seizoen wat minder sterk vond.Ja gelukkig pikt de serie weer een beetje vaart op na een paar afleveringen, maar ik was echt teleurgesteld!
Derde seizoen van Rita staat online!
quote:Justmaartje123 schreef op 15 juni 2015 @ 16:37:

Derde seizoen van Rita staat online!
Yes, heb Orange nog niet af, maar ga nu voor de afwisseling lekker even naar Rita.
Ik ben nu begonnen met Sense8. Het verhaal loopt een beetje traag maar is wel interessant dus ik blijf kijken.

Zag hierboven Ripper Street voorbij komen, ik denk dat ik die eens een poging ga geven.

Derde seizoen van Rita staat online!Heb gelijk oitnb links laten liggen...wat een super leuke serie vind ik dit toch! Helaas maar 8 afleveringen...
Ik kijk naar het 4e seizoen van Scandal. Het is sowieso een ongeloofwaardig verhaal, maar 4e seizoen slaat alles. Toch kijk ik 'm af
Ik vind seizoen 3 van Orange toch wel heel leuk hoor, ben nu bij de een na laatste aflevering. Wat minder nadruk op de hoofdpersoon en meer op de andere karakters, niets mis mee. En het soms-thrillerachtige van seizoen 2 met die enge Vee is er ook af en dat mis ik niet.

Ik vind het ook wel grappig en ergens een verademing dat alle vrouwen zo lekker op hun lelijkst zijn. Hilarisch vind ik dat, zeker de ondergoedscenes in dit seizoen.

Rita ben ik bij aflevering 3. Rita is ook ranzig trouwens en ook een beetje onuitstaanbaar soms, net als bij Orange. Een soort anti-helden waar je toch van gaat houden.
rita... ik ben Hjordis fan
Ik ben The Walking Dead aan het bingen.

Nog 2 afleveringen en dan heb ik alles gezien binnen een week
quote:judiths77 schreef op 14 juni 2015 @ 09:19:

Ben een beetje laat, maar ik heb net Pretty Little Liars ontdekt. Vorige week begonnen en ben nu halverwege seizoen 2. Ga zo nog maar een aflevering kijken denk ik Haha, dat had ik precies kunnen schrijven!
quote:Promethium schreef op 16 juni 2015 @ 16:10:

[...]

Haha, dat had ik precies kunnen schrijven!Ik hou nooit van zulke series maar deze kijk ik wel, seizoen 6 afl 2 is vandaag uit, ik ga nu kijken
quote:Feeksje1977 schreef op 16 juni 2015 @ 16:20:

[...]

Ik hou nooit van zulke series maar deze kijk ik wel, seizoen 6 afl 2 is vandaag uit, ik ga nu kijken Haha, dan valt het bij mij nog wel mee. Ik ben bij seizoen 2, aflevering 8.
quote:maisy schreef op 16 juni 2015 @ 15:52:

Ik ben The Walking Dead aan het bingen.

Nog 2 afleveringen en dan heb ik alles gezien binnen een week 5 seizoenen in 1 week?

Derde seizoen van Rita staat online!Jaaaa super fijn! Kan ik weer verder kijken.
iemand al klaar met OITNB?

die laatste aflevering, geweldig!!
quote:elize_ schreef op 18 juni 2015 @ 22:31:

iemand al klaar met OITNB?

die laatste aflevering, geweldig!!Ja! Zo balen dat ik alles alweer gezien heb
we moeten vast wel weer een jaar wachten op seizoen 4
Door jullie enthousiasme ben ik ook gaan kijken naar OITNB en het is idd geweldig!!
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven