Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

zondag 12 juli 2015 om 17:18
zondag 12 juli 2015 om 18:05
quote:Zusenzoo schreef op 12 juli 2015 @ 17:18:
Op de iPad krijg je geen rommel binnen Yas, of je moet hem gejailbreakt hebben, dan kunnen virussen wel binnen komen, anders gewoon niet.
Maar als je een andere tab hebt, gewoon avast ( virusscanner) er op zetten, dat is sowieso wel aan te raden bij ieder android toestel.Ik moet hem gewat hebben?
Op de iPad krijg je geen rommel binnen Yas, of je moet hem gejailbreakt hebben, dan kunnen virussen wel binnen komen, anders gewoon niet.
Maar als je een andere tab hebt, gewoon avast ( virusscanner) er op zetten, dat is sowieso wel aan te raden bij ieder android toestel.Ik moet hem gewat hebben?
Geen bijzonderheden
zondag 12 juli 2015 om 18:45
Vast niet dus. Dan is er geen probleem en kan je alles kijken. Zonder virus.
Heb ik het wel over de iPad en niet een andere tab.
Die moet je wel beschermen met een antivirussoftware zoals AvAst.
Maar ieder apparaat wat op android draait, dus ook je telefoon enz.
Maar ja. Dit is wel heel erg off topic

dinsdag 14 juli 2015 om 22:07

donderdag 16 juli 2015 om 19:37
quote:Bieb2.0 schreef op 14 juli 2015 @ 22:07:
[...]
Nu dan? Ray Donovan gaat het om. Morrigan had van de week al een link neergezet hier om online te kijken maar nu kan ik eerst seizoen 2 gewoon op de tv mét ondertiteling zien.ik ben begonnen met seizoen 2 van ray donovan maar eigenlijk vind ik hem zo'n deprimerende, chagrijnige, emotieloze vent...
[...]
Nu dan? Ray Donovan gaat het om. Morrigan had van de week al een link neergezet hier om online te kijken maar nu kan ik eerst seizoen 2 gewoon op de tv mét ondertiteling zien.ik ben begonnen met seizoen 2 van ray donovan maar eigenlijk vind ik hem zo'n deprimerende, chagrijnige, emotieloze vent...
donderdag 16 juli 2015 om 22:54
even een kleine opmerking van mij... ik heb net de drie afleveringen van The Triangle gezien en ik vond er achteraf geen reet aan.
op zich is de cast wel goed te noemen en het verhaal is veelbelovend dus ik was heel erg benieuwd maar de montage is zo slecht in elkaar gezet dat het hele acteer gebeuren teniet wordt gedaan.
er zitten best mooie effecten in maar af en toe gebeuren er dingen dat je denkt WTF? wat of waarom doet die acteur juist dat nou?
de logica ontbreekt bij tijd en wijle.
maar goed, dat is mijn bescheiden mening.
op zich is de cast wel goed te noemen en het verhaal is veelbelovend dus ik was heel erg benieuwd maar de montage is zo slecht in elkaar gezet dat het hele acteer gebeuren teniet wordt gedaan.
er zitten best mooie effecten in maar af en toe gebeuren er dingen dat je denkt WTF? wat of waarom doet die acteur juist dat nou?
de logica ontbreekt bij tijd en wijle.
maar goed, dat is mijn bescheiden mening.

donderdag 16 juli 2015 om 23:57

dinsdag 21 juli 2015 om 17:39
quote:Morrigan- schreef op 14 juli 2015 @ 22:21:
ik zit nog in het nieuwe seizoen van oitnb.
daar speelt nu een mooie tante in mee zeg
ruby rose
Nou he.... bloedmooie vrouw!
Ik vind alleen het karakter dat ze haar gegeven hebben i OITNB niet echt bij haar passen... Het lijkt me juist zo´n vrijgevochten, ongebonden stoere dame...
ik zit nog in het nieuwe seizoen van oitnb.
daar speelt nu een mooie tante in mee zeg
ruby rose
Nou he.... bloedmooie vrouw!
Ik vind alleen het karakter dat ze haar gegeven hebben i OITNB niet echt bij haar passen... Het lijkt me juist zo´n vrijgevochten, ongebonden stoere dame...