Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
quote:stewardess schreef op 01 september 2008 @ 17:18:

@ GND, je schrijft dat je wat mist bij jouw nr 1, ben je dan niet bang dat je je op een gegeven moment helemaal gaat geven aan nr2?

Ik zit niet echt op een lijn met mijn nr.1, wat seks betreft, en ik mis ook wel iets anders ja, maar dat is geen aandacht... Maar wat ik mis is niet iets waarvoor je zomaar je relatie verbreekt. Er is genoeg in mijn relatie waar ik heel erg blij mee ben. Ik geloof dan ook niet in de perfecte relatie, er zal altijd wel iets zijn...

Ik ben dus ook nooit op zoek geweest naar een vervanger van nr.1 en ben ook niet zo bang dat ik mezelf verlies in de relatie met nr.2. Daarvoor ben ik ook wel weer wat te nuchter. En ja, spelen met vuur blijft het altijd.
Dat is inderdaad heel kort door de bocht, want als dat echt zo zou zijn zou ik mijn relatie niet echt goed vinden. Het is meer de spanning die er niet meer is als je elkaar net kent en alles nog moet ontdekken.En dat bedoel ik dat dat logisch is als je een lange relatie hebt. Natuurlijk zijn er manieren om samen andere spanning op te zoeken, en wie weet zijn we daar al mee bezig. maar ik had mijn svtje puur omdat hij wat toevoegde aan mijn leven en niet omdat ik wat miste in mijn nr1.
quote:stewardess schreef op 01 september 2008 @ 18:53:

Dat is inderdaad heel kort door de bochtAch, soms snij ik graag een stukje af. Tsja, beetje lui he
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Dutchbelg3 schreef op 01 september 2008 @ 16:48:

En nog een addendum bij mijn vorige posting:

Het was fout om vriendinnen te bedonderen. Ook al heb ik meer verzwegen dan echt gelogen.

Mag ik weten wat hier nog het verschil tussen is ? Het resultaat blijft mi hetzelfde en dat is dat er zaken zijn die onuitgesproken zijn/blijven. Bewust.

Ik denk ook dat er toch iets mist in je relatie met no 1 als je een sv hebt. En natuurlijk hoeft dit niet iets wereldschokkends te zijn (en kan vaak van tijdelijke aard zijn) maar het feit dat je er voor open staat/stond, zegt iets over jouzelf en je gevoel. Een sv overkomt je niet zomaar denk ik, je kiest er bewust voor om welke reden dan ook.
quote:koka schreef op 01 september 2008 @ 19:13:

[...]

Wat mijzelf betreft kan ik goed meegaan in de stelling van Stew dat zij de spanning van eZijn we hier getuige van een plotsklaps eruit getrokken stekker?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
quote:Roland1971 schreef op 01 september 2008 @ 19:15:

[...]

Zijn we hier getuige van een plotsklaps eruit getrokken stekker?oops foutje ....
quote:koka schreef op 01 september 2008 @ 19:13:

Ik denk ook dat er toch iets mist in je relatie met no 1 als je een sv hebt. En natuurlijk hoeft dit niet iets wereldschokkends te zijn (en kan vaak van tijdelijke aard zijn) maar het feit dat je er voor open staat/stond, zegt iets over jouzelf en je gevoel. Een sv overkomt je niet zomaar denk ik, je kiest er bewust voor om welke reden dan ook.

Helemaal gelijk dat je er om wat voor reden dan ook voor open staat, maar het hoeft niet altijd zo te zijn dat je er bewust naar op zoek gaat. Ik ben nooit op zoek gegaan, maar toen ik mijn sv ontmoette en hij het initiatief nam, was ik zo om. Ik had zelf nooit de eerste stap genomen, dat weet ik zeker!

BTW HE'S BACK IN TOWN!
@AIL - Nee, ik ben ook nooit bewust op zoek gegaan, me ook niet vantevoren bedacht dat ik weleens aan een sv toe was ofzo . Hoewel het echt zover laten komen wel een bewuste keuze was...

Enne, lekker dat ie er weer is hoor!
@ GND, dit is toch niet je eerste sv? En AIL, als ik jou op doorgeef zie schrijven dat je aan je verplichte nummertje voldaan hebt denk ik dat er toch wel serieuzere problemen in je relatie zijn.
@ AIL & GND ik bedoel niet dat je bewust aan 't zoeken bent naar een sv, maar als er zich onverwijld een (of : de) gelegenheid voordoet, kun je wel zelf kiezen: ja ik ga verder ... nee ik doe het niet ... en da s wel een bewuste keuze volgens mij. Ikzelf ben ook nooit op zoek geweest, maar na wat mail over en weer, heb ik zelf wel de bewuste keuze gemaakt verder te gaan, net zoals jij Angel. Fijn trouwens voor je dat-ie weer terug is!
Nee, lijkt me lastig.

Mijn ervaring is dat je op een bepaald moment toch gevoelens voor elkaar krijgt. Ook al is het misschien niet voldoende voor een serieuze relatie maar dat maakt het wel complex. Want de vraag is of je op deze manier wel openstaat voor andere mannen waarmee je een relatie kunt opbouwen. Bovendien is het lastig als je op dan toch op iemand verliefd wordt. Dan moet je hem weer dumpen en dat kun je iemand kwetsen je of hij jou als hij je dumpt voor iemand anders.
@Stew, nee niet de eerste.
anoniem_65531 wijzigde dit bericht op 01-09-2008 22:18
Reden: Toch maar niet...
% gewijzigd
quote:stewardess schreef op 01 september 2008 @ 20:07:

En AIL, als ik jou op doorgeef zie schrijven dat je aan je verplichte nummertje voldaan hebt denk ik dat er toch wel serieuzere problemen in je relatie zijn.Klopt, Stew, het gaat echt niet goed hier. Weet ook niet waar dit gaat eindigen.
Jammer AIL. Ik heb het even gemist wat er aan schort, maar ik begrijp uit je plaatje dat het groter is dan een kleine irritatie.

SV heeft een sexloze periode, ik heb het hem vorige week maar gevraagd. Irritant zeg, hij is ook niet online en ook niet bezig met iemand anders, dat had ik dan zeker gehoord. Alleen maar aan het werk. Hoe krijg ik hem geil? Ik heb tijd! Hoe kan je nou niet geil zijn? Hij kan echt maanden zonder sex.

Heeft iemand eigenlijk al iets van Geheim vernomen? Ik zou echt niet zo lang zonder internet kunnen.
quote:Mac123 schreef op 02 september 2008 @ 09:36:

Hoe krijg ik hem geil? Ik heb tijd! Hoe kan je nou niet geil zijn? Hij kan echt maanden zonder sex.

Heeft iemand eigenlijk al iets van Geheim vernomen? Ik zou echt niet zo lang zonder internet kunnen.

Nee, Geheim is nog steeds de achterkant van onze planeet aan het bewonderen denk ik. Zogauw die weer internet heeft zal ze heus meteen wel binnen komen waaien hoor :-)

En wat is er nu zo vreemd aan dat je SV niet steeds of vaak geil is? Ik heb ook mijn buien en die worden nou niet bepaald opgewekt door hormonen, die komen pas later om de hoek kijken. Nou ja, kijken, stuiven dan
Zou dat dan weer één van die verschillen tussen mannen en vrouwen zijn?! Ik heb namelijk het idee dat mijn buien sterk afhankelijk zijn van m'n hormonen
quote:Mac123 schreef op 02 september 2008 @ 09:36:

SV heeft een sexloze periode, ik heb het hem vorige week maar gevraagd. Irritant zeg, hij is ook niet online en ook niet bezig met iemand anders, dat had ik dan zeker gehoord. Alleen maar aan het werk. Hoe krijg ik hem geil? Ik heb tijd! Hoe kan je nou niet geil zijn? Hij kan echt maanden zonder sex.

.Tssss ..... wat heb je nou aan een SV zonder sexdrive ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
helemaal niks..... vertel mij wat *zucht*
Je kunt ook nergens meer van op aan! Zomer is geen zomer meer, SV's zonder sexdrive... saai hoor .
Een SV zonder sexdrive.. ??

Dat lijkt op liefde ...
Sleur.
quote:houvanjezelf schreef op 02 september 2008 @ 13:54:

Een SV zonder sexdrive.. ??

Dat lijkt op liefde ...

niet bepaald: lijkt op poffertje en roept irritatie op.

is niet voor niets alleen maar SV
quote:tonic schreef op 02 september 2008 @ 13:29:

helemaal niks..... vertel mij wat *zucht*K sluit aan in de rij ... hier ook niets .....grr
Arme jullie
Ontzettend saai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven