Good Luck!
maandag 1 september 2008 om 20:52
Zo, akela heeft het weekend twee keer proefgedraaid toen wij er ook waren en nu vanmiddag een paar uurtjes alleen (vent heeft middag- en avonddienst). Ging best oke. Oudste zoon gaat heel graag naar de kita (staat zelfs in het weekend klaar). Het is wel even wennen voor ons allemaal. Vent heeft er best moeite mee merk ik, maar hij moet even omschakelen denk ik. Jongste ventje gaat ook goed, maar huilt nu al de hele avond zodra ik weg ben. Die ligt nu maar op een matje naast me, is ook een hele omschakeling ineens door een "vreemde" verzorgd te worden.
maandag 1 september 2008 om 21:25
Haai,
Jin waar heeft Vent het moeilijk mee? Dat Thomas naar de kita gaat of dat jij werkt? Is voor jullie allemaal weer even wennen om in het nieuwe ritme te komen maar wel lekker om iets buitenshuis te doen he?
Amaal fijn dat je huis een mooi kleurtje krijgt en wat luxe dat je dat niet zelf hoeft te doen. Hier heb ik een offerte aangevraagd voor kunstof "houtwerk", ik ben niet van het schilderen en Vent is er ook niet vaak genoeg om dat te doen ( en hij is ook niet handig ) .
Jammer Hel dat het huis nog niet verkocht is. Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Naat rommelt het al? Is er al voor je gedanst vandaag?
Mal is Jonathan weer opgeknapt?
Cd huis al weer helemaal opnieuw ingericht?
Hier gaat het z'n gangetje. Cas heeft een hele erge voorkeurshouding en heel veel krampjes en overstrekt zich erg en komt heel moeilijk in slaap en huilt veel dus dat is wel sneu voor hem. Nu heb ik een osteopaat gebeld maar die nemen allemaal niet op en nog geeneen heeft terug gebeld dus nog even afwachten dus. Maar het goeie nieuws is dat zijn haar weer groeit .
Nu ga ik lekker naar bed want ik ben moe en de nachten zijn hier nog erg gebroken .
Jin waar heeft Vent het moeilijk mee? Dat Thomas naar de kita gaat of dat jij werkt? Is voor jullie allemaal weer even wennen om in het nieuwe ritme te komen maar wel lekker om iets buitenshuis te doen he?
Amaal fijn dat je huis een mooi kleurtje krijgt en wat luxe dat je dat niet zelf hoeft te doen. Hier heb ik een offerte aangevraagd voor kunstof "houtwerk", ik ben niet van het schilderen en Vent is er ook niet vaak genoeg om dat te doen ( en hij is ook niet handig ) .
Jammer Hel dat het huis nog niet verkocht is. Wanneer krijgen jullie de sleutel?
Naat rommelt het al? Is er al voor je gedanst vandaag?
Mal is Jonathan weer opgeknapt?
Cd huis al weer helemaal opnieuw ingericht?
Hier gaat het z'n gangetje. Cas heeft een hele erge voorkeurshouding en heel veel krampjes en overstrekt zich erg en komt heel moeilijk in slaap en huilt veel dus dat is wel sneu voor hem. Nu heb ik een osteopaat gebeld maar die nemen allemaal niet op en nog geeneen heeft terug gebeld dus nog even afwachten dus. Maar het goeie nieuws is dat zijn haar weer groeit .
Nu ga ik lekker naar bed want ik ben moe en de nachten zijn hier nog erg gebroken .
maandag 1 september 2008 om 21:31
Juud, sterkte met de nachten! Hier nog steeds drama. Nu houden we ons kleinste menneke ´s avonds anderhalf uur wakker en dat helpt een beetje. Hij tetterde ´s nachts ruim drie uur en na weken van maximaal vier uru slaap redde ik dat niet meer. Maar ja, kun je ´s nachts wel door een haardos woelen! Jinnyman heeft een beetje moeite met het idee dat er iemand zo lang thuis is bij de kindjes anders dan opa, oma, ik etc. Kita heeft hij geen moeite mee.
dinsdag 2 september 2008 om 08:08
Ben er eigenlijk wel klaar voor/mee. Laat de baby nu maar komen hoor.
De slapeloze nachten ben ik nu al aan gewend. Tobias die een paar keer uit zn bed komt en ik die niet meer lekker kan liggen... Oh wat lekker om even te zeuren. Hihi... sorry.
Bij Tobias was ik al bevallen. Dus ik ben benieuwd!
Amalia, haha..hoogtevrees, tja dan is de buitenboel verven niet echt een goed idee Laten doen dan maar?
Juud Zielig voor Cas, die krampjes. Wel fijn dat zn haar weer terugkomt.
Jinny balen dat je kleine vent zo slecht slaapt. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent na een paar weken 4 uur slaap.
Ik heb het hier al met 5 uur!
De slapeloze nachten ben ik nu al aan gewend. Tobias die een paar keer uit zn bed komt en ik die niet meer lekker kan liggen... Oh wat lekker om even te zeuren. Hihi... sorry.
Bij Tobias was ik al bevallen. Dus ik ben benieuwd!
Amalia, haha..hoogtevrees, tja dan is de buitenboel verven niet echt een goed idee Laten doen dan maar?
Juud Zielig voor Cas, die krampjes. Wel fijn dat zn haar weer terugkomt.
Jinny balen dat je kleine vent zo slecht slaapt. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent na een paar weken 4 uur slaap.
Ik heb het hier al met 5 uur!
dinsdag 2 september 2008 om 09:38
Morguh,
Naatie, daar komt 'ie dan:
Hier ook gebroken nachten, dus ik doe gezellig met je mee
Amalia, groen is véél beter dan bruin. Klus geklaard?
voor Laurens!
Juud, arme Cas. Osteopaat al gesproken?
Star, laat vakantie, maar wel lekker!
Hel, lekker weekend heb je gehad! Hoe gaat het met Mare?
Jin, ik ben nu 31 weken zwanger. Schiet dus op! Het gaat voor mijn gevoel ook wel sneller hoor. Ja, ik heb medicijnen en die zijn verhoogd maar sinds twee nachten weer last van mijn been met inslapen. Vanavond neem ik de medicatie op een later tijdstip in, dat mocht van de neuroloog. Maar nog geen 'grote' aanvallen gelukkig (even afkloppen).
Naatie, daar komt 'ie dan:
Hier ook gebroken nachten, dus ik doe gezellig met je mee
Amalia, groen is véél beter dan bruin. Klus geklaard?
voor Laurens!
Juud, arme Cas. Osteopaat al gesproken?
Star, laat vakantie, maar wel lekker!
Hel, lekker weekend heb je gehad! Hoe gaat het met Mare?
Jin, ik ben nu 31 weken zwanger. Schiet dus op! Het gaat voor mijn gevoel ook wel sneller hoor. Ja, ik heb medicijnen en die zijn verhoogd maar sinds twee nachten weer last van mijn been met inslapen. Vanavond neem ik de medicatie op een later tijdstip in, dat mocht van de neuroloog. Maar nog geen 'grote' aanvallen gelukkig (even afkloppen).
dinsdag 2 september 2008 om 09:40
Morgen meisjes!
Zo, de badkamer is er uit. Zonder rare dingen, zonder persoonlijke schade () helemaal kaal. Morgen komt de tegelman kijken of het zo voldoende is en hij dinsdag aan de slag kan. Maandag komt de loodgieter dus het gaat allemaal volgens schema. Mooi!
Lekker rustig hier zie ik?
Amalia, hoe heeft Laurens egslapen? Geen diarree meer hoop ik? En Berend heeft echt geen last meer?
Naat, nog ff volhouden. Hij komt echt! Wel benieuwd hoe groot hij nu straks is...
Ik doe zo de Hula from Hawai voor je ok?
Jin, welkom terug! Wat vervelend dat de kleine man zo slecht slaapt. Hoop dat het snel een beetje langer wrdt want dis naturlijk niet vol te houden zo..
Juud, agossie, dramkrampjes is niet fijn. Arme Cas, arme jij...
Bam, zag je mailing. Ziet er weer goed uit hoor!
Star, nog 26 dagen.
Noos, hoest meis?
Hel, wat ontzettend jammer dat de bezichtigingen van vorige week geen bod hebben opgeleverd zeg! Is tijdelijk verhuren misschien een optie? Haal je tenminste iets van de kosten er uit?
Zo, ik ga douchen en aankleden en dingen regelen. Verder gezellig een dagje met poppie op pad. Ik heb er weer zin in!
Oh ja, huis is definitief verkocht (bedenktijd enzo). Mooi!
Later!
Zo, de badkamer is er uit. Zonder rare dingen, zonder persoonlijke schade () helemaal kaal. Morgen komt de tegelman kijken of het zo voldoende is en hij dinsdag aan de slag kan. Maandag komt de loodgieter dus het gaat allemaal volgens schema. Mooi!
Lekker rustig hier zie ik?
Amalia, hoe heeft Laurens egslapen? Geen diarree meer hoop ik? En Berend heeft echt geen last meer?
Naat, nog ff volhouden. Hij komt echt! Wel benieuwd hoe groot hij nu straks is...
Ik doe zo de Hula from Hawai voor je ok?
Jin, welkom terug! Wat vervelend dat de kleine man zo slecht slaapt. Hoop dat het snel een beetje langer wrdt want dis naturlijk niet vol te houden zo..
Juud, agossie, dramkrampjes is niet fijn. Arme Cas, arme jij...
Bam, zag je mailing. Ziet er weer goed uit hoor!
Star, nog 26 dagen.
Noos, hoest meis?
Hel, wat ontzettend jammer dat de bezichtigingen van vorige week geen bod hebben opgeleverd zeg! Is tijdelijk verhuren misschien een optie? Haal je tenminste iets van de kosten er uit?
Zo, ik ga douchen en aankleden en dingen regelen. Verder gezellig een dagje met poppie op pad. Ik heb er weer zin in!
Oh ja, huis is definitief verkocht (bedenktijd enzo). Mooi!
Later!
dinsdag 2 september 2008 om 09:48
dinsdag 2 september 2008 om 10:23
ha Suus, hard aan het klussen dus! Heel goed. Maak je veel voor en na foto's?
Schiet lekker op Kokos! Over een week of 9 je nwe popje in de armen, heerlijk!
Laurens heeft gistermiddag 4 (!) uur geslapen. Ik heb hem maar wakker gemaakt. Daarna was hij vrolijker dan dat ik hem de laatste weken heb gezien, dus het heeft hem goed gedaan.
Nee, de schilderklus duurt nog wel een week of 2, 3 hoor. En als het veel regent duurt het nog weer langer, zucht. Duimen maar voor droog weer. Ik zie nu zelfs een mager zonnetje, maar de buienradar heeft nog wel een buitje in petto helaas.
Schiet lekker op Kokos! Over een week of 9 je nwe popje in de armen, heerlijk!
Laurens heeft gistermiddag 4 (!) uur geslapen. Ik heb hem maar wakker gemaakt. Daarna was hij vrolijker dan dat ik hem de laatste weken heb gezien, dus het heeft hem goed gedaan.
Nee, de schilderklus duurt nog wel een week of 2, 3 hoor. En als het veel regent duurt het nog weer langer, zucht. Duimen maar voor droog weer. Ik zie nu zelfs een mager zonnetje, maar de buienradar heeft nog wel een buitje in petto helaas.
dinsdag 2 september 2008 om 11:15
Wat een cute laarsjes!
Ik twijfel over de buik hoor, volgens mij had jij de vorige keer ook zo'n toeter, toch Kokos? Ik zeg een meisje.
Suze, lekker hoor, dat de badkamer eruit is. Snel gedaan!
Juud, bij ons vlakbij zit echt een hele lieve osteopaat, die heeft Jonathan ook vaak behandeld. Wil je dat ik het adres en de naam even mail? Is ook niet zo'n vage toeter die niet zegt wat hij aan het doen is, echt een lieve, rustige man.
Ik twijfel over de buik hoor, volgens mij had jij de vorige keer ook zo'n toeter, toch Kokos? Ik zeg een meisje.
Suze, lekker hoor, dat de badkamer eruit is. Snel gedaan!
Juud, bij ons vlakbij zit echt een hele lieve osteopaat, die heeft Jonathan ook vaak behandeld. Wil je dat ik het adres en de naam even mail? Is ook niet zo'n vage toeter die niet zegt wat hij aan het doen is, echt een lieve, rustige man.
Stressed is just desserts spelled backwards