BBQ vlek in tegels
donderdag 18 juni 2015 om 11:04
donderdag 18 juni 2015 om 11:11
Zo'n terras moet toch een beetje gaan leven? Ik heb vlekken en brandplekken all over the place. Ik ben er juist blij mee! Nu ziet het er niet meer zo steriel uit. Als je het zo bekijkt is er niks aan de hand. Ik raad het iedereen aan.
Vetvlekken op kleding kun je verwijderen met strijkbout en keukenpapier. Misschien dat dat op de terrastegels ook lukt?
Vetvlekken op kleding kun je verwijderen met strijkbout en keukenpapier. Misschien dat dat op de terrastegels ook lukt?
donderdag 18 juni 2015 om 12:08
quote:jadaiswa schreef op 18 juni 2015 @ 11:21:
Gekookt water, heel veel soda, op je knieën met een harde borstel en schrobben maar.
Beetje arbeidsintensief omdat je het waarschijnlijk een paar keer moet herhalen, maar het werkt wel.
Koop een borstel op steel. Dat scheelt echt 80% van het werk. Je hebt ze zelfs die je op de tuinslang kunt aansluiten:
Gekookt water, heel veel soda, op je knieën met een harde borstel en schrobben maar.
Beetje arbeidsintensief omdat je het waarschijnlijk een paar keer moet herhalen, maar het werkt wel.
Koop een borstel op steel. Dat scheelt echt 80% van het werk. Je hebt ze zelfs die je op de tuinslang kunt aansluiten:
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af