Gezocht leuke betaalbare positiekleding
zondag 14 juni 2015 om 17:29
Kijk eens op de site van nextdirect, helaas wel aantal leuke dingen uitverkocht in mtn 36/40.
Heb er wel twee jurken besteld van ongeveer 25 euro ps
Verder was ik aangenaam verrast door de hema webwinkel, ook daar eentje besteld...
Heb ze allemaal nog niet binnen dus kan je nog niet vertellen hoe ze zitten.
Heb er wel twee jurken besteld van ongeveer 25 euro ps
Verder was ik aangenaam verrast door de hema webwinkel, ook daar eentje besteld...
Heb ze allemaal nog niet binnen dus kan je nog niet vertellen hoe ze zitten.
dinsdag 16 juni 2015 om 22:41
woensdag 17 juni 2015 om 06:15
quote:boylichtenstein schreef op 16 juni 2015 @ 21:50:
[...]
Maar even serieus. Waarom zou je positiekleding in huis halen voor de laatste paar maanden van je zwangerschap? Dat is toch enorm zonde van je geld!
Bijvoorbeeld omdat to er netjes en representatief uit moet zien, dat gaat echt niet in te grote kleding..
Daarnaast, positie kleding heeft een totaal andere pasvorm, dit zit zo veel fijner..
Maar als ik naar je naam kijk, verwacht ik niet dat jij ooit positie kleding hebt gedragen of ooit zal dragen, dus jij kan het verschil niet voelen
[...]
Maar even serieus. Waarom zou je positiekleding in huis halen voor de laatste paar maanden van je zwangerschap? Dat is toch enorm zonde van je geld!
Bijvoorbeeld omdat to er netjes en representatief uit moet zien, dat gaat echt niet in te grote kleding..
Daarnaast, positie kleding heeft een totaal andere pasvorm, dit zit zo veel fijner..
Maar als ik naar je naam kijk, verwacht ik niet dat jij ooit positie kleding hebt gedragen of ooit zal dragen, dus jij kan het verschil niet voelen
er komt een moment waarop je beseft dat je voor sommige mensen nooit genoeg bent... de vraag is: is dat jouw, of hun probleem?
woensdag 17 juni 2015 om 09:10
Omdat je er ook in die maanden nog een beetje leuk bij wilt lopen?! Ik heb vd week nog een positiejurkje en topje gekocht, nu 35 weken zwanger maar weinig leuks om aan te trekken met dit warme weer! Betaal dan idd niet de hoofdprijs omdat het straks hopelijk redelijk vlot niet meer past.
To momenteel is er veel sale. Online is het aanbod t grootst!
To momenteel is er veel sale. Online is het aanbod t grootst!
woensdag 17 juni 2015 om 12:57
Of vraag aan kennissen of ze niet kleding hebben die hen niet meer past.
XL is helemaal zo gek nog niet. ALS je iemand hebt die het op maat kan maken. Je zou het los kunnen maken en het dan weer doorgeven aan anderen die bezig zijn met afvallen.
Een soort van ruilhandel, want verkoop via Marktplaats is niet echt rendabel voor incidenteel gebruik.
Je zou ook van een shirt of hemd en een grote tuniek XL aangepaste kleding kunnen maken.
Je moet dan wel ideeën hebben en/of iemand die dat wel heeft. En dan in je directe omgeving.
Dat kan je van een forum als dit NIET verwachten.
A-lijn XL? Gewoon passen en kijken of je het met een paar steekjes passend en "staat leuk" kunt maken.
Desnoods bij de Kringloop gaan kijken naar broeken of zo die in de kookwas kunnen.
XL is helemaal zo gek nog niet. ALS je iemand hebt die het op maat kan maken. Je zou het los kunnen maken en het dan weer doorgeven aan anderen die bezig zijn met afvallen.
Een soort van ruilhandel, want verkoop via Marktplaats is niet echt rendabel voor incidenteel gebruik.
Je zou ook van een shirt of hemd en een grote tuniek XL aangepaste kleding kunnen maken.
Je moet dan wel ideeën hebben en/of iemand die dat wel heeft. En dan in je directe omgeving.
Dat kan je van een forum als dit NIET verwachten.
A-lijn XL? Gewoon passen en kijken of je het met een paar steekjes passend en "staat leuk" kunt maken.
Desnoods bij de Kringloop gaan kijken naar broeken of zo die in de kookwas kunnen.
donderdag 18 juni 2015 om 18:06
http://www.sans-online.nl ... 12549&maat=M&image=155111 zoiets voor 14,95 als het ruim genoeg is? Nou, er is genoeg. Bovenkant is leuk genoeg om ook gewoon te dragen...
En hier is het ook best betaalbaar. http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Positiekleding.html
Een paar leuke shirts en een gewoon vest dat iets ruimer is.... Kom je al een eind.
En hier is het ook best betaalbaar. http://www.sans-online.nl/NL/Dames/Positiekleding.html
Een paar leuke shirts en een gewoon vest dat iets ruimer is.... Kom je al een eind.
donderdag 18 juni 2015 om 19:17
Ik heb bij de prenatal toen een legging, een broek en een jurk gekocht, met korting 80 euro. Nu een zwangerschap en 15 maanden later draag ik het jurkje nog steeds. Bij de kringloop een spijkerbroek voor 7,50,-, loop ik ook nog steeds in, maar begint wat af te zakken. Ik zie geregeld leuke jurkjes bij de kringloop. Ook positiekleding.