mijn partner wenst ... en ik .....

11-06-2008 00:27 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds kort heeft mijn vriend mij gezegd dat hij gek is op kousen, jarretels en corsetten. Ik weet niet zo goed wat ik moet, ik vind het zelf drie keer niks om me zo te kleden. Aan de andere kant weet ik hoe 'bezeten' hij er van is, en ik wil hem niet kwijt,

Ik denk dat het iedereen van ons wel eens overkomen is dat de wensen van je partner niet zo bij je passen? Wat heb je gedaan, toegegeven of je poot stijf gehouden? Als je niet toegaf, gaf dat spanningen in je relatie? Of als je dat nooit overkomen is, wat zou je doen als het eens gebeurde?
Ik heb dit probleem ook gehad, maar dan zo'n 10 jaar geleden. Mijn vriend zag mij destijds (en nog steeds) graag in jarretels en kousen, terwijl ik daar (ook) niets mee had. Ik vond het iets hoerigs hebben en het leek me ook niet echt praktisch.

Omdat het in een relatie geven en nemen is, heb ik uiteindelijk maar besloten om water bij de wijn te doen en kousen een eerlijke kans te geven . Mijn vooroordelen heb ik even aan de kant geschoven. Net zoals andere forumleden ben ik toen begonnen met het dragen van plakkousen, eerst stiekum onder een broek en later onder niet al te korte rokjes. En tot mijn grote verbazing was ik vrij snel om! Plakkousen zitten echt veel lekkerder dan panty's: geen kruis meer dat op je knieen valt en het voelt allemaal ook wat minder broeierig aan. En als ik eerlijk ben, het ziet er eigenlijk ook veel sexier uit. Ik moest mijn vriend, die opeens nog meer van me hield, voor 100% gelijk geven.

Enige nadeel van plakkousen vind ik het gejeuk bij de plakrand, tenminste als ik ze langere tijd draag. Een goede vriendin van me raadde me aan om eens echte kousen met (goede) jarretels te proberen. Persoonlijk vond ik dat nog een stap verder gaan, want jarretels vind ik snel ordinair, al kan het inderdaad ook erg stijlvol zijn. Het is een beetje dubbel. Maar goed, ik heb toen een gordeltje en een paar kousen van mijn vriendin geleend en toen begon het bekende geklooi met die knopjes, oogjes en kousen... Jullie zullen het wel herkennen, al moet ik wel zeggen dat je die handigheid vrij snel onder de knie hebt. Maar om een lang verhaal kort te maken: ik voelde me opeens zo verschrikkelijk sexy en al vrij snel had ik niet eens meer door dat ik jarretels aanhad, echt waar. Alleen bij mijn bezoekjes aan het toilet kwam ik ze opeens tegen (nog een voordeel van kousen tov van panty's trouwens). Mijn vriend vond het (natuurlijk) helemaal geweldig en het lijkt wel alsof hij me (als ik jarretels draag) ook veel liefdevoller behandelt.

Sindsdien draag ik bijna nooit meer panty's en alleen bij hele korte rokjes draag ik nog wel eens plakkousen. In bijna alle andere gevallen draag ik echte kousen met jarretels. Ik ben echt helemaal om en mijn vriend doe ik er een groot plezier mee. Ik zie het dan ook als een win-win situatie. Achteraf gezien ben ik er blij om dat hij er destijds zo'n punt van heeft gemaakt.

Katriena, geef het een kans en je zult zien dat kousen inderdaad echt veel fijner zitten dan panty's. En dat je je vriend er ook nog mee kunt plezieren is toch alleen maar geweldig.
Ja, een man is heel simpel tevreden te houden.....
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Heerlijk toch??? Dat idee om dan extra geil van je te kunnen worden???

Ik hou ervan om me in de weinige uurtjes die we samen hebben volledig om te toveren van saaie kantoortrut naar een mooie slettebakachtige dame.
quote:pemberley schreef op 11 juni 2008 @ 00:41:

Als hij er blij van wordt zullen er voor mij ook wel voordeeltjes in zitten ;)

Bij mij in ieder geval wel. Mijn vriend vindt het geweldig als ik jarretels aandoe, maar zelf heb ik er niets zo heel veel mee. Ik vind het wel mooi, maar plakkousen met een kanten setje (BH en string) vind ik eigenlijk net zo mooi.

Bij ons zijn jarretels ondertussen onderdeel geworden van een dagelijks terugkomend ritueel. Hoe dan? Na het avondeten verwent mijn vriend me standaard door het bad voor me te laten vollopen. Terwijl hij de kinderen naar bed brengt en de vaatwasser inruimt mag ik me even heerlijk uitgebreid ontspannen, wat een lieverd. Eenmaal uit bad kleed ik me dan, speciaal voor hem, bewust heel vrouwelijk aan: mooie lingerie (bijna altijd met jarretels en kousen), een rokje en hoge hakken. Hij blij en ik ook! En als extra 'tegenprestatie' heb ik hem zo ver gekregen dat hij onze (mijn) hond 's avonds laat nog voor me uitlaat, en dat terwijl hij eigenlijk helemaal niet van honden houdt. Hij vindt alleen dat een 'dame' dat niet hoeft te doen...

Dus ja, voor mij zitter er zeker ook voordeeltjes in.
Paula (spelersnaam P15)
Hé, leuke reacties. En ook leuk dat julie 'toegegeven' hebben, net als ik. En dat jullie jarretels, net als ik', minder erg vonden dan verwacht, en er zelfs voordeel uitslepen.

Misschien dat ik ooit net zo doe als Femke, ik vind dat je wel lef hebt, ik zou nooit met jarretels 'op straat' gaan denk ik nu. Maar ik geef toe dat het toegeven aan de wens van je vriend wonderen kan doen met je seksleven. We vrijen vaker en leuker. En nu kunnen we samen eens een leuk setje gaan uitzoeken, dat deden we vroeger nooit, dan stond hij vaak buiten de lingeriewinkel. Misschien moet ik toch maar eens op zoek naar een corset. alhoewel ik die stap wel wat ver vind gaan. Wellicht als hij uitgekeken is op mijn jarretlgordeltjes (ja, ik heb nu meerdere, ik krijg tegenwoordig wel eens een 'cadeautje' als hij komt) Voorlopig is hij op en top tevreden. Leuk toch?
quote:katriena schreef op 03 september 2008 @ 02:11:

Misschien dat ik ooit net zo doe als Femke, ik vind dat je wel lef hebt, ik zou nooit met jarretels 'op straat' gaan denk ik nu. Maar ik geef toe dat het toegeven aan de wens van je vriend wonderen kan doen met je seksleven. We vrijen vaker en leuker.Tussen mijn eerste kennismaking met plakkousen en het 'op straat' gaan met jarretels, is misschien wel een jaar overheen gegaan. Stapsgewijs is een en ander opgebouwd. Eerst alleen maar thuis, beginnend met plakkousen stiekem onder een broek en later onder een rokje. De jarretels zijn pas maanden later gekomen en die heb ik eerst ook alleen maar thuis gedragen. Na verloop van tijd krijg je echter meer zelfvertrouwen en daar komt bij dat ik een steeds grotere afkeer begon te krijgen van panty's. De stap was voor mij dus niet zo groot, maar ook 'op straat' ben ik stapsgewijs begonnen. Eerst een klein boodschap bij de winkel om de hoek, toen een avondje uit met mijn vriend en zo groei je er langzaam in. Nu sta ik er niet eens meer zo bij stil, maar of het echt met lef te maken heeft, weet ik niet. En ja, ook ons seksleven is er beter op geworden. We vrijen sindsdien vaker, afwisselender en spontaner.
quote:katriena schreef op 03 september 2008 @ 02:11:

En nu kunnen we samen eens een leuk setje gaan uitzoeken, dat deden we vroeger nooit, dan stond hij vaak buiten de lingeriewinkel. Misschien moet ik toch maar eens op zoek naar een corset. alhoewel ik die stap wel wat ver vind gaan. Wellicht als hij uitgekeken is op mijn jarretlgordeltjes (ja, ik heb nu meerdere, ik krijg tegenwoordig wel eens een 'cadeautje' als hij komt) Voorlopig is hij op en top tevreden. Leuk toch?

Samen een leuk setje uitzoeken is inderdaad erg leuk, maar ook wel lastig. Setjes met een bijpassende jarretelgordel zijn moeilijk te vinden, zeker als je een gordeltje met betrouwbare, metalen sluitingen zoekt. Bij Hunkemöller, H&M en Livera ben ik eigenlijk nog nooit geslaagd. Tegenwoordig koop ik mijn BH en stringetjes gewoon los van de jarretelgordel, maar dat wel in de standaardkleuren zwart, wit en rood. Via internet hebben we enkele bijkleurende goede gordeltjes gekocht, waardoor het toch één geheel lijkt.

Als je twijfelt over een corset, kun je misschien beginnen met een zogenaamd torselet (een lijfje met jarretels). Hiermee wordt je lichaam niet ingesnoerd, maar het ziet er wel erg sexy uit.
Paula (spelersnaam P15)
Hé, ik wou gewoon even melden dat ik een echt corset heb gekocht, met jarretels *trots!*. En ik vind het nog leuk ook!

Ik snoer het niet strak, maar ook dan zie ik er sexy uit.
ik heb niet alles gelezen maar ik heb precies dit zo meegemaakt.

alleen ik wilde het wel eens proberen. mijn vriend is dus ook helemaal gek van jarretels en netpanty's en alles wat met "net" te maken heeft.

doodzenuwachtig was ik ervoor. eerst inderdaad een heel goedkoop setje gekocht, jarretels en bijbassende beha.

's avonds stiekem aangetrokken en erg verlegen de slaapkamer in gelopen. vriend helemaal blij en dat was de start van super opwindende sex.

toch heb ik het in de maanden daarna amper nog gedaan. ik durfde gewoonweg niet.

tot ik mezelf een schop onder mijn kont gaf. ik heb op een avond een briefje thuis gelaten dat hij op internet naar sexy lingerie moest zoeken.

dat heeft hij gedaan en mij de lingerie laten zien. die heb ik toen besteld.

daarna een paar keer gebruikt maar weer stopte ik daar een tijdje mee. ik vond het gewoon echt heel moeilijk om het aan te doen.

totdat het onderwerp ter sprake kwam en hij aangaf hoe ontzettend jammer hij dat vond en hoe opgewonden hij dan van me werd.

toen heb ik mezelf een schop onder mijn kont gegeven en op een avond, toen hij de hond ging uitlaten, heb ik snel het setje aangedaan, gewoon met een kort rokje en topje erop. ik ging onder de deken op de bank liggen. toen hij weer thuiskwam en bij me kwam liggen op de bank, en voelde wat hij aanhad, werd hij helemaal happy. door de voorpret die ik had en het frunniken eraan was ik zelf ook helemaal opgewonden geworden.

en nu... nu ben ik de drempel over en verras ik hem zo 1 a 2 keer per week met het aantrekken van zo'n setje...en voel ik me ook helemaal de bom als ik het aanheb wat erg bevorderlijk is voor ons sexleven...
vraagje btw aan alle jarreteldragers. ik heb eigenlijk alleen maar korte rokjes. als ik daar jarretels met kousen onder aandoe, zie je de jarretels zitten.

als jullie jarretels dragen in het openbaar, hebben jullie dan een lange rok aan? of een jurk?
als ik jarretelles 'op straat' aan heb, heb ik geen korte rokjes aan ! wel knielang of langer, maar zo kort niet, dan krijg je dus echt dat hoerige waar katriena op doelde.

als ik toch korter rokje aan wil, dan liever plakkousen of toch een panty.. ennuh: ik vind blote benen onder kort rokje, zeker in de zomer, minstens net zo sexy !!

ook nog vraag voor jullie: wat voor soort kousen hebben jullie ? gewoon dunne effen, grove of fijne net, naad, motiefje ??
Als ik iets niet boeiend vind maar het me ook niet tegenstaat, dan wil ik het best eens proberen. Als ik iets volstrekt niet wil, dan gebeurt het ook niet. Punt.
Ik draag heel soms plakkousen, omdat ik het mooi vind staan maar ook omdat het natuurlijk sexy is. Vreemd genoeg is mijn vriend er niet bijzonder van onder de indruk...maar dat weerhoudt mij natuurlijk niet. Het enige probleem is dat ik, nu het wat kouder wordt, graag dikkere panty's draag onder mijn jurkjes, meestal minstens 60 denier, ik vind dat gewoon veel mooier staan dan een dunne, vrijwel transparante panty en het is natuurlijk lekker warm. Maar ik wil eigenlijk ook weer wat vaker kousen, het liefst met jarretelles, gaan dragen. Voor de fervente kousendraagsters daarom een aantal vragen:

- tekent zo'n gordeltje niet heel erg af? Dan zowel het gordeltje zelf als de riempjes. Ik draag allerlei jurkjes, de meeste van tricot, en het zou een beetje jammer zijn als zo'n gordeltje opeens zwembandjes creëert :-)

- de kousen die ik kan vinden zijn allemaal erg dun, 15-20 denier. Zijn er ook dikkere, minder transparante kousen te koop en zo ja, waar?
Hoi Coffeepot,

Ik vind juist dat een gordeltje (een echte dus van stevige stof met metalen clips aan de bandjes) wat afkleed ! Het maakt je buik wat platter en de bandjes lopen gewoon over je been en drukken er niet in. Geen zwembandjes dus.

Bij hele strakke viscose jurkjes die ook nog eens vrij dun zijn zie je de clips wel zitten maar die draag ik niet Mijn rokjes/jurken lopen vanaf de heup enigszins uit dus je ziet daar niks van. Ook voel je de clips niet in je been drukken aan de achterkant als je zit bijv.

Bij www.nylonkousen.net vind je heel veel kousen, ook in de wat dikkere varianten. Enige nadeel (voor mij dan ) is dat ze die weer niet in grotere maten hebben, dus als iemand voor mij nog de tip heeft voor dikkere kousen in grotere maten !!

Oja, voor de vraag over korte rokjes. Als je een kous neemt zonder kanten boord, zullen anderen minder snel zien dat je kousen aan hebt. De kous eindigt immers hoog op je bovenbeen. Maar een brede kanten boord begint vaak al halverwege je dijbeen en dat zie je al snel als je rokje wat omhoog kruipt of kort is, zonder boord loopt de kous op het oog door en zal je minder snel iets zien bij korte rokjes, tenzij ze extreem kort zijn.
Bedankt! Maar die bandjes lopen over je billen/heupen toch? Jurk zit daar wel 'strak' maar dat zie je als het goed is dus ook niet?

Hmmm, misschien toch maar eens de stad in vanmiddag :-)
Coffeepot, jurkje meenemen als je de stad in gaat

Je hebt strak en strak natuurlijk. De bandjes beginnen bij mij net boven kruishoogte zeg maar, dus op mijn achterwerk tekent er zowiezo niks.
quote:katriena schreef op 22 september 2009 @ 02:09:

Hé, ik wou gewoon even melden dat ik een echt corset heb gekocht, met jarretels *trots!*. En ik vind het nog leuk ook!

Ik snoer het niet strak, maar ook dan zie ik er sexy uit.

Gefeliciteerd! En wat goed dat je er trots op bent en dat je het zelf ook leuk vindt. Hoe reageerde je vriend? Hebben jullie het corset samen gekocht of heb je hem verrast?

P.S. Ga je ondertussen al met jarretels 'op straat'? Is 'nooit' nog steeds nooit?
quote:Bloem456 schreef op 05 oktober 2009 @ 11:18:

Bij hele strakke viscose jurkjes die ook nog eens vrij dun zijn zie je de clips wel zitten maar die draag ik niet Mijn rokjes/jurken lopen vanaf de heup enigszins uit dus je ziet daar niks van. Ook voel je de clips niet in je been drukken aan de achterkant als je zit bijv.

Oja, voor de vraag over korte rokjes. Als je een kous neemt zonder kanten boord, zullen anderen minder snel zien dat je kousen aan hebt. De kous eindigt immers hoog op je bovenbeen. Maar een brede kanten boord begint vaak al halverwege je dijbeen en dat zie je al snel als je rokje wat omhoog kruipt of kort is, zonder boord loopt de kous op het oog door en zal je minder snel iets zien bij korte rokjes, tenzij ze extreem kort zijn.

Als ervaringsdeskundige sluit ik me aan bij de opmerkingen van Bloem456.

De clips kun je alleen zien zitten bij hele strakke rokjes/jurkjes. En dan nog ben jij waarschijnlijk de enige die ze ziet zitten, omdat jij er op let. Anderen weten niet dat jij jarretels draagt, dus hele grote kans dat het ze niet eens opvalt.

Hele korte rokjes draag ik niet. Mijn meeste rokjes komen tot op mijn knie. Enkele rokjes komen iets boven mijn knie. Hieronder draag ik ook gerust jarretels en kousen, al moet je er dan wel voor zorgen dat de kousen lang genoeg zijn. Kousen zonder kanten boord zijn (helemaal) dan aan te raden.
Help! ik heb vandaag mijn eerste jarretelgordeltje gekocht. Maar ik snap niet hoe die clipjes werken. Iemand?
Hoe ga ik dat nu duidelijk uitleggen... Je maakt het clipje open, doet de stof van de rand van je kous ertussen, doet het clipje weer dicht door het grotere gat en schuift het naar beneden naar het kleinere gat waar het vastklemt. Dus de stof zit er dan tussen geklemd. Even prutsen en dan zie je hoe het werkt. Anders neem je de kous en gordel even los en probeer je het zonder dat je het aanhebt, zodat je weet hoe het werkt.

Hoop dat het zo duidelijk is.
quote:minny schreef op 04 oktober 2009 @ 17:55:

Als ik iets niet boeiend vind maar het me ook niet tegenstaat, dan wil ik het best eens proberen. Als ik iets volstrekt niet wil, dan gebeurt het ook niet. Punt.

Zo. Jij hebt gezegd.

Wij doen het niet vaak, maar ik zou het, nu ik dit lees, wel weer vaker willen doen. Mezelf optuigen en dan stomende sex hebben.

Mijn man heeft me ook een keer een hele avond opdrachten gegeven. Ik moest mijn nagels lakken, daarna in bad, scheren, een video kijken die hij op scherp had gezet, wijntje inschenken, kaarsen aan.... Al die tijd stond hij op de tennisbaan met een vriend. De opdrachten kwamen per sms binnen.

Toen hij thuiskwam, trok ik hem aan zijn tennisracket de slaapkamer in. Yessss!
Thnx cakecup het is gelukt. Wat een gepriegel zeg.
Jee zeg...als ie nou poepsex wilde...
quote:Blob schreef op 09 oktober 2009 @ 20:07:

Thnx cakecup het is gelukt. Wat een gepriegel zeg.Fijn dat het gelukt is. En ja, ik vind het ook gepriegel .
quote:CakeCup schreef op 09 oktober 2009 @ 20:49:

[...]

Fijn dat het gelukt is. En ja, ik vind het ook gepriegel .

Meiden, ik ga jullie geruststellen. In het begin is het inderdaad even gepriegel, maar het vereist gewoon een bepaalde handigheid. Veters strikken was in het begin ook lastig en mijn vriend heb ik in het begin ook zien stoeien met zijn stropdassen, maar als je het wat vaker hebt gedaan is het echt niet meer lastig. Het is toch echt een kwestie van doen en ervaring opdoen.

En anders vraag je je partner toch gewoon om even te helpen. Zeker weten dat hij je maar wat graag helpt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven