Centraal Moderatortopic

27-05-2015 12:44 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.

Hier kan je hoofdletters aanvragen.

Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.

Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up

Hier vind je het bantopic

Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:SuzanneSuus schreef op 21 juni 2015 @ 16:07:

[...]

Da's inderdaad ook niet handig

Iig bedankt voor het meedenken en ik geef het ook door aan de CM.

mvg,

Junior.
Topic Partner in crime omgeving Haarlem (25-30 jr.) is verplaatst naar het Prikbord Contact.

Mvg,

Junior.
Topic Import Amsterdammer is verplaatst naar het Prikbord Contact.

mvg,

Junior.
Goedenavond Mod,

Zou je de titel van mijn topic "Jouw voorkeur: mama/papa of pappa/mamma?" willen veranderen naar "Jouw voorkeur: papa/mama of pappa/mamma?"? Dus de eerste mama en papa omkeren? Bedankt!

Groetjes, Purpie
Had ik maar een motto.
quote:Purpie schreef op 21 juni 2015 @ 18:50:

Goedenavond Mod,

Zou je de titel van mijn topic "Jouw voorkeur: mama/papa of pappa/mamma?" willen veranderen naar "Jouw voorkeur: papa/mama of pappa/mamma?"? Dus de eerste mama en papa omkeren? Bedankt!

Groetjes, Purpie

Beste Purpie,

De titel is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

quote:ModeratorViva schreef op 21 juni 2015 @ 19:05:

[...]

Beste Purpie,

De titel is aangepast!

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaBedankt!
Had ik maar een motto.
Afgelopen week reageerde ik op een topic waarin werd gevraagd waar je het ebook boek Oliver Twist kan downloaden. Er werd meteen geroepen dat dit niet mocht, maar ik heb een link gegeven naar het Gutenberg project. Daar is het boek te downloaden. Het boek is oud en rechtenvrij dus dat is helemaal legaal.

Maar nu kan ik het topic niet meer vinden. Het is toch niet verwijderd? Dacht dat het onder Lezen stond.
.
quote:impala schreef op 21 juni 2015 @ 21:16:

Afgelopen week reageerde ik op een topic waarin werd gevraagd waar je het ebook boek Oliver Twist kan downloaden. Er werd meteen geroepen dat dit niet mocht, maar ik heb een link gegeven naar het Gutenberg project. Daar is het boek te downloaden. Het boek is oud en rechtenvrij dus dat is helemaal legaal.

Maar nu kan ik het topic niet meer vinden. Het is toch niet verwijderd? Dacht dat het onder Lezen stond.Ik meen een pagina terug (of 2 pagina's terug) gelezen te hebben dat is het verwijderd
quote:ModeratorViva schreef op 19 juni 2015 @ 23:51:

De volgende topics zijn verwijderd ivm vragen om e-books:

-heeft iemand 50 tinten grijs ?

-0.2 Heeft iemand 50 tinten donkerder ?

-Iemand Ibook Oliver twist gratis?

Met vriendelijke groet,

Moderator VivaHier Impala
Oh thanks had ik niet gezien. Maar dat is dus onterecht verwijderd.
.
quote:ModeratorViva schreef op 19 juni 2015 @ 23:51:

De volgende topics zijn verwijderd ivm vragen om e-books:

-heeft iemand 50 tinten grijs ?

-0.2 Heeft iemand 50 tinten donkerder ?

-Iemand Ibook Oliver twist gratis?

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaimpala, hier je antwoord, ik wist dat ik er iets over gelezen had
haha, mosterd dus
Hier info over het Gutenberg Project:

http://www.bibliotheekden ... n/Project-Gutenberg-1.htm

Het Gutenberg-project publiceert teksten waarvan het auteursrecht verlopen is of die door de auteurs beschikbaar zijn gesteld. Typische kandidaten voor Project Gutenberg zijn belangrijke of succesvolle boeken zoals veel oude filosofische teksten en klassieke werken van Shakespeare, Twain, Dickens, Nescio of Couperus. Maar bijvoorbeeld ook de Sherlock Holmes-verhalen van Conan Doyle en de Tarzan-verhalen van Edgar Rice Burroughs.

Mooi project dat alle aandacht verdient.

Oftewel, wil de mod het topic misschien terugzetten?
.
quote:impala schreef op 21 juni 2015 @ 21:27:

Mooi project dat alle aandacht verdient.

Oftewel, wil de mod het topic misschien terugzetten?

Beste Impala, stuur anders even een emailtje naar de CM, dan kan die er morgen even naar kijken :-) .

mvg,

Junior.
Ik meld het toch hier? Ik neem aan dat de mods het modtopic lezen. Zie OP.
.
quote:impala schreef op 21 juni 2015 @ 21:52:

Ik meld het toch hier? Ik neem aan dat de mods het modtopic lezen. Zie OP.

Beste Impala,

Zoals je in de OP kunt lezen wordt er gevraagd om te mailen naar forum@viva.nl als je vragen hebt over genomen beslissingen of over het beleid. Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Beetje flauw dit. Het is een verzoek aan de mods. Zie eerste zin OP. Ik zit mobiel en heb geen zin om alles weer over te tikken in een mail.
.
Het topic 'naam die past bij Mason en Nina' is gesloten. Jullie kunnen verder praten in het topic Welke naam past bij .......

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

Hierbij verzoek ik een linkje waarin staat dat je vrijgegeven literatuur niet mag vermelden/linkje mag geven.

Ik kan dat namelijk niet vinden. Wel dat auteursrechtelijk beschermde werken niet verspreid mogen worden oftewel dat illegale links niet geplaatst mogen worden.

Ik kan echter nergens vinden waar duidelijk is dat een vermelding van iets als Gutenberg Project niet mag.

Dit zou namelijk ook impliceren dat bepaalde auteursrechtvrije plaatjes niet mogen en ik zou dat graag zeker weten.

Bij voorbaat dank.
quote:nina1966 schreef op 22 juni 2015 @ 00:38:

Hierbij verzoek ik een linkje waarin staat dat je vrijgegeven literatuur niet mag vermelden/linkje mag geven.

Ik kan dat namelijk niet vinden. Wel dat auteursrechtelijk beschermde werken niet verspreid mogen worden oftewel dat illegale links niet geplaatst mogen worden.

Ik kan echter nergens vinden waar duidelijk is dat een vermelding van iets als Gutenberg Project niet mag.

Dit zou namelijk ook impliceren dat bepaalde auteursrechtvrije plaatjes niet mogen en ik zou dat graag zeker weten.

Bij voorbaat dank.

Beste Nina1966,

Zie o. a. de posting hier op het forum met forumster Impala en de moderator; ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"

Mail je vraag als je wilt op forum@viva.nl ten name van CM en geef daar door wat je vraag is over een genomen beslissing/c.q. vermelden/linken van bepaalde literatuur.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 22 juni 2015 @ 00:59:

[...]

Beste Nina1966,

Zie o. a. de posting hier op het forum met forumster Impala en de moderator; ModeratorViva in "Centraal Moderatortopic"

Mail je vraag als je wilt op forum@viva.nl ten name van CM en geef daar door wat je vraag is over een genomen beslissing/c.q. vermelden/linken van bepaalde literatuur.

mvg,

Junior. Ik heb geen vraag over een genomen beslissing. Ik zou graag een link naar het desbetreffende onderdeel van bepaalde regels. Het is me nogal een epistel namelijk dus ik kán er overheen gelezen hebben. Vandaar dat ik jullie om een link vraag. Nogmaals, géén vraag over een genomen beslissing.

Kan me niet voorstellen dat ik voor een link naar een bepaald onderdeel van de huisregels moet mailen?
quote:nina1966 schreef op 22 juni 2015 @ 01:03:

[...]

Ik heb geen vraag over een genomen beslissing. Ik zou graag een link naar het desbetreffende onderdeel van bepaalde regels. Het is me nogal een epistel namelijk dus ik kán er overheen gelezen hebben. Vandaar dat ik jullie om een link vraag. Nogmaals, géén vraag over een genomen beslissing.

Kan me niet voorstellen dat ik voor een link naar een bepaald onderdeel van de huisregels moet mailen?

Als je wil heel graag, op email forum@viva.nl t.n.v. de CM.

Alvast bedankt en alvast weltrusten.

Mvg,

Junior.
Er is een nieuw topic geopend voor Ik Wil Zwanger Worden Praatgroepje !
quote:zwangerwordenviva14 schreef op 22 juni 2015 @ 08:28:

Er is een nieuw topic geopend voor Ik Wil Zwanger Worden Praatgroepje !

Bedankt voor het melden! Ik zal het oude deel sluiten.

mvg,

Junior.
Topic test is verwijderd.

mvg,

Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven