Gezondheid alle pijlers

Fysio Physics ervaringen

21-06-2015 12:51 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er iemand die ervaring heeft met de nieuwe 4x T methode van fysio physics? Ik kamp zelf al lange tijd met chronische heup/lies en rugklachten. Op de website van Fysio physics zie ik veel filmpjes waarin ze zeggen dat ze mensen binnen 2-4 behandelingen pijnvrij maken. Op ZorgkaartNederland zie ik alleen maar positieve reacties over FysioPhysics, het lijkt bijna te mooi om waar te zijn zou je zeggen...

Ben erg benieuwd of er hier mensen zijn met positieve/negatieve ervaringen.
De ervaringen lijken erg op: 'wij van wc-eend'.
Geen ervaringen, maar je kunt toch gewoon een poging wagen?
quote:gismo72 schreef op 21 juni 2015 @ 13:21:

Geen ervaringen, maar je kunt toch gewoon een poging wagen?Jazeker, maar ik heb de afgelopen jaren al veel pogingen gewaagd en tot nu toe heeft niemand mij van de klachten af kunnen helpen.
quote:parbleumondieu schreef op 21 juni 2015 @ 13:04:

De ervaringen lijken erg op: 'wij van wc-eend'.

Inderdaad. Maar volgens mij is zorgkaartnederland onafhankelijk? en hier staan ook heel veel positieve ervaringen op.

Dus er zijn naar mijn idee 2 mogelijkheden of: FysioPhysics is echt revolutionair of: ze hebben een heel goed media team zitten.
Op zorgkaart Nederland kun je ook een mooie recensie over jezelf neerzetten, dus zo onafhankelijk is het niet.

Heb geen ervaring met fysiophysics, maar dat wilde ik even zeggen.
quote:Greenback schreef op 21 juni 2015 @ 13:35:

[...]

Jazeker, maar ik heb de afgelopen jaren al veel pogingen gewaagd en tot nu toe heeft niemand mij van de klachten af kunnen helpen.Dan heb je toch juist niets te verliezen?
En waar de een heel tevreden over is, kan voor jou misschien wel waardeloos zijn, dus ervaringen van anderen zeggen niet dat het voor jouw specifieke klacht wel of niet helpt.
Tja, gewoon proberen dan maar, zo te horen heb je niet zoveel te verliezen.

Of ga naar deze kliniek, wordt vergoed mits je klachten inderdaad chronisch zijn en je al geruime tijd behandeld wordt door arts(en) en/of fysiotherapeut met onvoldoende resultaat. Dit is geen makkelijk traject maar wel effectief.

http://ww.spineandjoint.nl
Weet je ook waar je klachten door veroorzaakt worden? Want chronische heup, lies en rugklachten is weinig specifiek.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
quote:rastan schreef op 21 juni 2015 @ 14:29:

Tja, gewoon proberen dan maar, zo te horen heb je niet zoveel te verliezen.

Of ga naar deze kliniek, wordt vergoed mits je klachten inderdaad chronisch zijn en je al geruime tijd behandeld wordt door arts(en) en/of fysiotherapeut met onvoldoende resultaat. Dit is geen makkelijk traject maar wel effectief.

http://ww.spineandjoint.nlBedankt voor de tip.
quote:retrostar schreef op 21 juni 2015 @ 14:41:

Weet je ook waar je klachten door veroorzaakt worden? Want chronische heup, lies en rugklachten is weinig specifiek.Zelf denk ik dat het door mijn heupen wordt veroorzaakt. Mijn heupen zitten bijvoorbeeld vaak vast. En heup/bekken klachten kunnen liespijn veroorzaken.
Ik ben opgeleid bij fysio-physics.

4xT zou kunnen helpen.De methode gaat uit van wat het lichaam zelf aangeeft.

Ik heb er successen mee gezien en zelf ook gehad ,maar niet in alle gevallen.

Kwaad kan het sowieso niet.
quote:Truud schreef op 21 juni 2015 @ 20:57:

Ik ben opgeleid bij fysio-physics.

4xT zou kunnen helpen.De methode gaat uit van wat het lichaam zelf aangeeft.

Ik heb er successen mee gezien en zelf ook gehad ,maar niet in alle gevallen.

Kwaad kan het sowieso niet.Bij welke vestiging zijn ze het beste voor het behandelen van deze klachten?
De opleiding was toen in Ijsselstein.

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.De methode blijft hetzelfde.
quote:Truud schreef op 22 juni 2015 @ 08:01:

De opleiding was toen in Ijsselstein.

Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.De methode blijft hetzelfde.Is het een aanvullende opleiding voor fysiotherapeuten?
Ik heb er een tijdje gelopen. Is echt heel raar al tijden klachten het enige wat helpt is hun methode hoe stom die tape ook lijkt. Ik zou zeggen ga 1 keer heen en je zal echt versteld staan
quote:Greenback schreef op 22 juni 2015 @ 22:04:

[...]

Is het een aanvullende opleiding voor fysiotherapeuten?Die krijgen daar accredatiepunten voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven