Good Luck!
dinsdag 2 september 2008 om 11:20
Jinny, even een dikke allemaal even wennen aan het nieuwe, komt vast goed binnenkort. Haha Thomas doet hetzelfde als Jonathan die staat ook met zijn jas al klaar s morgens terwijl hij dan niet naar het KDV hoeft. Toch een teken dat het leuk is he!
Compu, voor jou ook een ik reageer vanmiddag nog even op de groep.
Ik ben druuuuuk! Ik heb 4 opdrachten liggen. Ik wilde vanavond voor het eerst gaan sporten maar dat komt er nu weer niet van, balen! Maar ja, wel goed voor de bankrekening. Ook niet onbelangrijk. Met Jonathan gaat het wel weer lekker. Hij is nog wel erg verkouden, maar hij is vandaag wel weer naar het KDV.
Compu, voor jou ook een ik reageer vanmiddag nog even op de groep.
Ik ben druuuuuk! Ik heb 4 opdrachten liggen. Ik wilde vanavond voor het eerst gaan sporten maar dat komt er nu weer niet van, balen! Maar ja, wel goed voor de bankrekening. Ook niet onbelangrijk. Met Jonathan gaat het wel weer lekker. Hij is nog wel erg verkouden, maar hij is vandaag wel weer naar het KDV.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 2 september 2008 om 11:24
dinsdag 2 september 2008 om 11:36
Ha, ha, willen jullie een poule opzetten wat het wordt?
Amalia, weerberichten zien er inderdaad niet goed uit. Maar zolang het maar droog is....
Inderdaad flinke buik, maar het groeit nu ook heel hard. Had ik met Lianne ook hoor, maar nu is hij toch iets groter denk ik zelf.
Star, wat een leuke laarsjes!
Amalia, weerberichten zien er inderdaad niet goed uit. Maar zolang het maar droog is....
Inderdaad flinke buik, maar het groeit nu ook heel hard. Had ik met Lianne ook hoor, maar nu is hij toch iets groter denk ik zelf.
Star, wat een leuke laarsjes!
dinsdag 2 september 2008 om 11:42
dinsdag 2 september 2008 om 16:55
Gatver, ik kan het woord diarree niet meer horen, laat staan ruiken!
Ik heb net zo'n gave galajurk gekocht!!!! Over 3 weken gala van lief's werk en ik heb wel nog wat hangen, maar die zitten niet echt top en ik vond dat ik wel eens een nieuwe mag Daarnaast heb ik nu was jaarlijks een gala, dus is het de investering waard.
Ben blij blij blij!!! Net zo blij als met m'n trouwjurk en deze kan ik nog vaker aan!! Joehoeoeo. Ik zal na het gala wel een foto plaatsen op de groep. Of mss kan lief even een foto nemen als ik hem proef aandoe.
Ik heb net zo'n gave galajurk gekocht!!!! Over 3 weken gala van lief's werk en ik heb wel nog wat hangen, maar die zitten niet echt top en ik vond dat ik wel eens een nieuwe mag Daarnaast heb ik nu was jaarlijks een gala, dus is het de investering waard.
Ben blij blij blij!!! Net zo blij als met m'n trouwjurk en deze kan ik nog vaker aan!! Joehoeoeo. Ik zal na het gala wel een foto plaatsen op de groep. Of mss kan lief even een foto nemen als ik hem proef aandoe.
dinsdag 2 september 2008 om 18:15
dinsdag 2 september 2008 om 20:12
Haha Bam, datw ordt proppen in die (overigens helemaal te gekke) laarsjes voor Ceetje!
Amalia, en dan elk jaar in dezelfde galajurk . Wat voor jurk heb je? Foto? Gaaf zeg! Ik heb nou nooit een gala .
Vandaag onze trouwdag. En ik heb vent precies een half uur vanochtend tijdens het voeden om zes uur gezien . Hij komt na twaalven thuis. Maar goed dat ie er vier jaar geleden was .
Amalia, en dan elk jaar in dezelfde galajurk . Wat voor jurk heb je? Foto? Gaaf zeg! Ik heb nou nooit een gala .
Vandaag onze trouwdag. En ik heb vent precies een half uur vanochtend tijdens het voeden om zes uur gezien . Hij komt na twaalven thuis. Maar goed dat ie er vier jaar geleden was .
dinsdag 2 september 2008 om 21:04
Hai!
ik waai ook weer even langs, leef nog hoor...
Jin: ik zeg ook oranje, leuke kleur! Arme jullie voor de nachten. Klote zeg...
Amalia: ja je kan hier natuurlijk niet posten over galajurk zonder foto hè... Nu willen we hem zien ook!
Naatie: het wordt spannend zeg! Hopelijk "mag" je snel...
Kokos: mooi hoor, lekker buikkie!!! Leuke foto's.
Hel: balen van het bod dat er nog niet is...
Mal: fijn dat het weer beter gaat met Mr. J...
Star: kan niet wachten tot Fieke groter is, wat een gave laarsjes!
Cin: hoe gaat het? En hoe ging het met Gijs op school?
Suus: fijn dat huis zeker verkocht is! en fijn dat de badkamer eruit is, ken maar gebeurd zijn!
Compu: alles wel? Welke rommelmarkten bedoelde je nou precies?
Juud: wat kun je dan weer moe zijn hè met zo'n uk... Fijn dat zijn haar weer groeit...
ehm... dat was een korte reactie geloof ik... Hier alles wel ok. Ben erg druk met school. Loopt niet goed en werk even erg veel thuis en avonden en zo. Niet fijn. Hopelijk wordt het snel rustiger en anders is het snel herfstvakantie en dan is mijn "eigen" duo-er weer terug *slaakt zucht van verlichting*
Met mijn vader gaat het niet best. zal wel even up-date op de groep zetten zo...
ik waai ook weer even langs, leef nog hoor...
Jin: ik zeg ook oranje, leuke kleur! Arme jullie voor de nachten. Klote zeg...
Amalia: ja je kan hier natuurlijk niet posten over galajurk zonder foto hè... Nu willen we hem zien ook!
Naatie: het wordt spannend zeg! Hopelijk "mag" je snel...
Kokos: mooi hoor, lekker buikkie!!! Leuke foto's.
Hel: balen van het bod dat er nog niet is...
Mal: fijn dat het weer beter gaat met Mr. J...
Star: kan niet wachten tot Fieke groter is, wat een gave laarsjes!
Cin: hoe gaat het? En hoe ging het met Gijs op school?
Suus: fijn dat huis zeker verkocht is! en fijn dat de badkamer eruit is, ken maar gebeurd zijn!
Compu: alles wel? Welke rommelmarkten bedoelde je nou precies?
Juud: wat kun je dan weer moe zijn hè met zo'n uk... Fijn dat zijn haar weer groeit...
ehm... dat was een korte reactie geloof ik... Hier alles wel ok. Ben erg druk met school. Loopt niet goed en werk even erg veel thuis en avonden en zo. Niet fijn. Hopelijk wordt het snel rustiger en anders is het snel herfstvakantie en dan is mijn "eigen" duo-er weer terug *slaakt zucht van verlichting*
Met mijn vader gaat het niet best. zal wel even up-date op de groep zetten zo...