Gokken op last-minute?

23-06-2015 12:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bijna nog nooit in het hoogseizoen op vakantie geweest, maar voor eind juli heb ik nog wel een week staan waarin ik weg wil. Als ik de prijzen nu zie, dan is dat de volle mep, dus wachten levert hopelijk meer voordeel op. Maar is dat echt zo? Is het gokken op een last minute (ongeveer twee weken van tevoren boeken ofzo?) het waard? Iemand ervaring mee? Levert het nog leuke deals op en zal ik dus inderdaad het risico gaan nemen? Hoor het graag!
Wij boekten altijd voor dezelfde dag, scheelde ons heel erg veel geld altijd.
Leest mee
Oja, dat kan natuurlijk ook! Maar lijkt me wel leuk iets van tevoren te weten waar ik heen ga, ivm de voorbereiding en erover lezen. Vind ik leuk.
quote:Ik ben bijna nog nooit in het hoogseizoen op vakantie geweest, maar voor eind jullie heb ik nog wel een week staan waarin ik weg wil.Eind ons?
Voorpret is dan inderdaad minder specifiek. Maar als je inderdaad voor dezelfde dag if volgende dag boekt scheekt he dat een hoop!
quote:prik schreef op 23 juni 2015 @ 12:30:quote:Ik ben bijna nog nooit in het hoogseizoen op vakantie geweest, maar voor eind jullie heb ik nog wel een week staan waarin ik weg wil.Eind ons? Damn the autocorrect
Oke, als het zoveel scheelt... wat is het destijds bij jullie geworden dan en hoeveel scheelde dat? Gewoon nieuwsgierig.
Het is voordeliger om eerder te boeken omdat je dan gebruik kan maken van vroegboek kortingen en de goedkoopste en leukste pla a tsen het eerst zijn volgeboekt.

Maar daar heb je nu niets meer aan.

De meeste mensen die in die periode nop vakantie willen hebb e n al wel geborkt.

Ik geloof niet dat alles wat nu nog vrij is opeens voor je neus wordt weggeboekt als je nog even wacht.

Dus kan je net zo goed nog even wachten op die last minute aanbieding. Tenzij je alleen maar naar 1 bepaalde plek wil. Komt die er niet kan je altijd nog boeken voir die dure prijs die jd nu ook al betaald.
Er zijn altijd last minutes....je moet er echter geen heel eisen pakket tegenover stellen.
http://www.holidayguru.nl ... 90-met-vertrek-eind-juli/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.holidayguru.nl ... uropa/madrid_4dagen_e319/
http://www.holidayguru.nl ... ie-mallorca_08dagen_e199/
Er is zoveel momenteel..

ticketspy is een leuke.. en niet te kritisch zijn..
Ik zou nu eens bekijken wat er allemaal te vinden is en waar naar toe en of er iets naar je zin en prijs bij zit. Een paar dagen in de gaten houden hoe de prijzen zijn en als er iets is is wat je aanspreekt(bestemming en bedrag) zou ik boeken.
Wij gaan al een aantal jaren last-minute weg. Een paar dagen vantevoren of een dag vantevoren boeken en dan lekker weg. Je kunt vantevoren natuurlijk wel bepalen waar je heen wil qua land/locatie, alleen je accommodatie hangt dan af van de aanbiedingen.

Ik hou gewoon een tijdje de websites in de gaten, vergelijk ze met zoover, en als we dan iets hebben wat naar onze zin is boeken we. Vorig jaar zijn we 11 dagen naar Rome geweest voor 450 euro pp ongeveer, inc ontbijt en vlucht, prima 4 sterrenhotel met zwembad Ook wel is santa susanna voor zo'n 600 euro pp halfpension, in het hoogseizoen. Als je goed zoekt zitten er leuke aanbiedingen bij. Let er wel op dat prijzen echt per minuut kunnen veranderen, als je een half uur later weer kijkt kan het ineens 150 euro duurder zijn omdat er dan weer iemand geboekt heeft ofzo.
Last minute boeken scheelt een hoop en dit jaar extra omdat veel mensen wachten tot het laatste moment (dus meer aanbod en lagere prijzen) en omdat Griekenland en Turkije niet echt in trek zijn! Dus zeker naar die laatste twee landen kun je goedkoop op vakantie. Er zijn altijd last minutes beschikbaar, dus je hoeft niet bang te zijn dat alles is volgeboekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven