Entertainment alle pijlers

More Moredyke

18-11-2014 20:04 3234 berichten
Alle reacties Link kopieren
charlottew88 schreef op 08 oktober 2015 @ 09:15:

Goede tijden Slechte tijden

Rukkie krijgt haar tweede kind

Vraag mij af wat Aysen vindt

Ja ook deze is van Ploert

Wil dat Poephoofd woooooooord ontvoert

Lotte, 22 09 2015

Goede tijden, slechte tijden

Zeger spoort echt van geen kant

Rikki blijft zwaar irritant

Laura heeft getongd met Jef

Man, wat is die Sjooooooooooors toch klef

charlottew88

Goede tijden slechte tijden

Ook Biejanka zijn wij zat

Bombardeer haar maar snel plat

En dat enge mens Sjanien

Kan ik ook niet laaaaanger zien

charlottew88

06-03-2015, 11:08

Maksiem die wil graag van bil

Met Aysen’s broer hij heet Adril

Rukkie zei wat raar, wat gek

Pa je hebt nog steeeeeds geen nek
verba volant, scripta manent.
quote:zaina schreef op 20 juni 2015 @ 11:32:

Ik heb echt geen idee wat er met de cliffhanger zou moeten gebeuren dit jaar.

(....)

Boring........

Ja, ik bedacht precies hetzelfde. Waarom hebben ze die moordzaak niet nog wat langer uitgemolken, vraag je je af.

Maar goed, we hebben nog 2 weken he...
Nothing happens for a reason
Ik weet wat de cliffhanger wordt. Het hiernumaals krijgt bericht uit het hiernamaals waar Bie-janka en Ardil elkaar, na een goed gesprek, in de armen sluiten. En ze zweefden nog lang en gelukkig.
Mijn cliffhanger: we weten dat Linda terugkomt, met een zoon. Alleen over de vader wordt nog wat vaag gedaan. In de laatste aflevering komt ook de vader in beeld. Hij had net twintig jaar in de binnenlanden van Zuid Amerika rondgedoold en wat leuk, hij is terecht....

(Tegen de meer gevatte lezers onder ons, die zich nu afvragen hoe hij een zoon heeft verwekt terwijl hij in de binnenlanden van Zuid Amerika zat, wil ik zeggen: dat kan nu eenmaal in Meerdijk. We hebben wel meer kinderen hele decades zien overslaan, doet niemand moeilijk over.)
quote:titta schreef op 20 juni 2015 @ 13:34:

Mijn cliffhanger: we weten dat Linda terugkomt, met een zoon. Alleen over de vader wordt nog wat vaag gedaan. In de laatste aflevering komt ook de vader in beeld. Hij had net twintig jaar in de binnenlanden van Zuid Amerika rondgedoold en wat leuk, hij is terecht....

(Tegen de meer gevatte lezers onder ons, die zich nu afvragen hoe hij een zoon heeft verwekt terwijl hij in de binnenlanden van Zuid Amerika zat, wil ik zeggen: dat kan nu eenmaal in Meerdijk. We hebben wel meer kinderen hele decades zien overslaan, doet niemand moeilijk over.)O, dat kan alleen maar Arnie zijn. Waarschijnlijk turbo sperma.
Mag wel een nieuw personage in hoor en dan het liefst een hartstikke gestoord iemand. Word mij te rustig zo. Lijkt wel alsof de zomerstop al begonnen is.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Maksiem is anders al flink gestoord, die zie ik nog wel iemand vermoorden.
Telkens wanneer ik denk dat ik me niet nog meer kan ergeren aan Rukkie bewijst ze me het tegendeel.
Ik had echt verwacht dat Thies volledig door het lint zou gaan en Rukkie een pats zou verkopen. Hoop natuurlijk niet op zulk geweld maar het leek mij best plausibel. Wie weet maakt Thies het wel uit in de volgende aflevering.
De vastheid die je zoekt is even groot als de veranderlijkheid waar jij naar verlangt
Ik denk dat Thijs Rukkie vreselijk in de kou gaat laten staan, met name financieel. Maar een klap was zeer zeker plausibel geweest. Zo'n vreselijk dom en onvolwassen kind. En dat niemand haar ook verteld dat ze die felle lipstick niet kan hebben...
Nu schijnt de badmuts er weer uit te gaan. Zo houden ze iedereen wel lekker bezig, die eruit, die erin, of toch niet, of misschien wel?
Gaat lekker daar....
Misschien moeten ze de hele cast maar eens in één keer vervangen. Moredyke wordt vernietigd door een aardbeving (wegens gaswinning bijvoorbeeld), het hele gehucht verdwijnt dan in een sinkhole. Alleen Loedo en Sjanien overleven de ramp want die maken net een wereldreis.
Nou, aan badmuts missen we weinig, het is nooit echt een aanwinst voor gtst geweest. Hij is of aan het rennen, of aan het chagrijnen of hij ligt te neuken. Meer is het niet.
quote:Miss-Colorado schreef op 23 juni 2015 @ 12:13:

Nou, aan badmuts missen we weinig, het is nooit echt een aanwinst voor gtst geweest. Hij is of aan het rennen, of aan het chagrijnen of hij ligt te neuken. Meer is het niet.

+10
Spannunddddd (spoiler)

Linkje
Ik heb zo'n idee, wat de cliffhangers van dit seizoen betreft, dat Bianca die Ardil helemaal niet uit het raam heeft geduwd. Ze nam de schuld maar op zich omdat ze toch wist dat ze doodging.
quote:misschicken schreef op 23 juni 2015 @ 15:00:

Spannunddddd (spoiler)

LinkjeIk denk dat Ludo hier al enkele dagen last had van obstipatie en dat bij het zien van Bing alles losschoot.
quote:-anna- schreef op 23 juni 2015 @ 15:11:

Ik heb zo'n idee, wat de cliffhangers van dit seizoen betreft, dat Bianca die Ardil helemaal niet uit het raam heeft geduwd. Ze nam de schuld maar op zich omdat ze toch wist dat ze doodging.Dan hebben ze die flashback mooi voor Jan Lul opgenomen.
quote:Miss-Colorado schreef op 23 juni 2015 @ 15:58:

[...]

Ik denk dat Ludo hier al enkele dagen last had van obstipatie en dat bij het zien van Bing alles losschoot.Acute aanval van spit.
Ze doen het erom, nu dit weer:

http://www.telegraaf.nl/f ... _wil_terug_in_GTST__.html

Kan Loekast weer een paar klappen krijgen.
En ik las net ook weer dat Jef helemaal niet weggaat. Ik krijg hier echt aambeien van.
Gaat Jeff nou weer niet weg? Hoe kwamen ze hierbij dan? De journalistiek is niet meer wat het geweest is hoor...
quote:MarianneDavids schreef op 23 juni 2015 @ 17:30:

Ze doen het erom, nu dit weer:

http://www.telegraaf.nl/f ... _wil_terug_in_GTST__.html

Kan Loekast weer een paar klappen krijgen.

Nee hè....

Dat vind ik toch wel zo'n droeftoeter.

Da's de pest als ze die lui laten leven.

Te pas en te onpas willen ze dan terugkomen.
quote:Lotte35 schreef op 24 juni 2015 @ 06:56:

[...]

Nee hè....

Te pas en te onpas willen ze dan terugkomen.Jaja, Arnie zwerft ook nog steeds ergens in de binnenlanden van Zuid Afrika rond. (Zie ook mijn idee over de cliffhanger enkele dagen terug, toen we nog niet wisten dat Bing Ludo gaat doodschieten. Wat overigens zeker niet gaat gebeuren, te doorzichtig die uitgelekte foto)
quote:Lotte35 schreef op 24 juni 2015 @ 06:56:

[...]

Nee hè....

Te pas en te onpas willen ze dan terugkomen.
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven