ik snap hier echt niets van..

02-09-2008 22:20 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niets van het volgende.

Heb een leuke man leren kennen en na een aantal vluchtige ontmoetingen mailen we sinds een aantal weekjes ook.

Het afgelopen weekend hadden we een afspraak, heel gezellig, maar nu krijg ik ineens geen mailtjes meer. ..

Wat is dit nu?
Ik neem aan dat je al die ongeschreven regels wel van tevoren met hem hebt doorgenomen zodat hij weet wat je van hem verwacht?
Geef dat op tip ik je, dat van de man die het eerst contact op moet nemen. Gewoon zelf mailen, joehoe Joop, ik vond het leuk, nog eens doen?

Niet zitten wachten hoor, dat is doodzonde. Wie weet is hij verlegen. Kan ook zijn dat hij geen interesse meer heeft maar dat mag hij je dan vertellen, toch?
ik begrijp het maar aangezien jullie de jongste niet meer zijn denkt hij mischien het zelfde= Zou mezelf niet gek maken met afwachten . Als je zijn nummer hebt waarom niet een luchtig smsje om te kijken hoe hij reageert...
Wat bedoel je daarmee precies Wuiles?

Voor dit weekend mailden we zeker 2 keer per dag. Daarom vind ik dit dus ook zo raar..
Toch zelf bellen of smsen. Is de enige manier om erachter te komen hoe hij het vond. Als je gaat wachten kun je wellicht lang wachten. Lijkt me nog vervelender.
als je vraagt krijg je antwoord....
Komt op mij over als hebben van de zaak einde van het vermaak. Sorry...
En overigens is het net dinsdag, dus nog vrij kort in de week. Niet iedereen is vlot met bellen of smsen ofzo. Als je snel antwoord wilt moet je zelf actie ondernemen.
Ja, zelf contact opnemen, wachten lijkt me zonde van je tijd.

En mocht hij geen interesse meer hebben, dan kan ie dat meteen ook melden!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
Maar door zelf als eerste contact te zoeken ben ik bang dat ik (teveel) achter hem aanzit.

Ben in die zin best wel ouderwets misschien..
quote:vlinder67 schreef op 02 september 2008 @ 22:20:

Ik wil zelf ook geen contact opnemen want ik vind ook echt dat het eerste contact daarna van de man uit moet gaan. Ben in die zin best een beetje traditioneel ingesteld en stel het erg op prijs dat een man na het (eerste) samenzijn met een vrouw attent is en toch niet al te lang daarna iets van zich laat horen, informeert hoe het met haar gaat, enz. Dát bedoel ik. Hoe moet hij nou weten dat jij dit soort verwachtingen hebt als je dat niet met hem communiceert? De man is toch niet helderziende?
Tja, zoals wuiles al zei, dan moet hij wel op de hoogte zijn van deze verwachtingen van jou....

Stel dat hij nou zit te wachten tot jij weer eens contact opneemt.... Zitten jullie allebei koppig te wachten!
Ik heb overigens ook het idee dat hij het wel best zo vond na de sex. Doel bereikt, op naar het volgende bed. Maar goed, ik ken hem niet. Iemand die je echt echt echt leuk vind hangt diezelfde dag, avond, nacht nog aan de telefoon of smst je of laat wat van zich horen. En anders in de loop van een paar dagen. Want niet iedereen neemt snel contact op met de ander.
Ah wuiles, ik ben mosterd.
Mannen kunnen ook best onzeker zijn, ook al proberen zij dat nog zo goed te verbergen. En als er dan geen enkel teken van leven van jouw kant komt zou het ook zomaar zo kunnen zijn dat hij niet 'durft' en zich hetzelfde afvraagt als jij.
Vlinder door achter hem aan te zitten? Wat? Dus als je belt en je vraagt hoe het met hem is en wat hij verder wil zit je achter hem aan? Ik draai dat om; ik neem zelf het heft in handen waardoor ik niet eindeloos naast een telefoon hoef te gaan zitten voor nop. (al zit ik nooit naast een telefoon smachtend te wachten op zijn telefoontje...zonde van mijn tijd heb meer te doen namelijk) Buitendat weet ik dan precies waar ik aan toe ben!
Hij vond het ook wel fijn, dat weet ik. Het is dus ook niet zo dat ik een antwoord van hem hoef ofzo..

Het is meer dat ik niet begrijp dat hij nu niet meer emailt. Ik mis de aandacht, die er voorheen wel was.
Om eerlijk te zijn snap ik het ook niet. Eerst twee keer per dag mailen en nu helemaal niet meer. Het is niet zozeer dat je achter hem aan zou zitten denk ik, maar ik denk wel dat hij jou best zou kunnen mailen. En ik zou me in jouw positie ook afvragen waarom hij dat niet doet.
En wie weet denkt hij nu wel; waarom hoor ik nu niets meer van haar.
Jij hebt strikte denkbeelden over hoe hij zich zou moeten gedragen, communiceert niet over die denkbeelden en bent teleurgesteld als hij anders reageert? Op welke wijze draag jij daarmee bij aan een prettige relatie waarin je op een open en eerlijke manier met elkaar omgaat?
Ik vind dat als hij mij bijzonder genoeg vindt, hij contact met mij op kan nemen. Dat vind ik wel zo attent.

En normaal gesproken zijn enkele dagen daartussen dan helemaal geen probleem, ware het niet dat wij voor het weekend dagelijks over en weer emailden!
Mfilo, BEDANKT, DAT BEDOEL IK!
Nou ja, je kunt zelf kiezen. Gaan zitten wachten en dan misschien niks meer horen of zelf initiatief nemen.

Meer smaken zijn er volgens mij niet.

Er zijn vele topics als deze geweest en ik kan je vertellen dat het meestal gewoon einde verhaal is als er geen reactie meer komt. Maar wie weet is het bij jullie wel helemaal anders.
quote:wuiles schreef op 02 september 2008 @ 22:35:

Jij hebt strikte denkbeelden over hoe hij zich zou moeten gedragen, communiceert niet over die denkbeelden en bent teleurgesteld als hij anders reageert? Op welke wijze draag jij daarmee bij aan een prettige relatie waarin je op een open en eerlijke manier met elkaar omgaat?Wuiles, waarom heb ik zulke strikte denkbeelden als ik gewoon hoop en verwacht dat het leuke contact dat wij hadden voor het weekend, voortgezet gaat worden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven