leuke camping gezocht
dinsdag 23 juni 2015 om 20:20
Hoi dames!
Een korte en hopelijk makkelijke vraag.
Wij zoeken voor onze enorme tent een mooi plekje aan het water (zee of meer) in een warm klimaat (vorig jaar weg geregend). Een camping liefst met speeltuin voor de kleine van 4. Water wat niet direct te diep is. En natuurlijk een fijne sfeer en mooi uitzicht. Frankrijk, Italie, Kroatie, Spanje?
Wie kan ons helpen?
Ik hoor graag!!
Een korte en hopelijk makkelijke vraag.
Wij zoeken voor onze enorme tent een mooi plekje aan het water (zee of meer) in een warm klimaat (vorig jaar weg geregend). Een camping liefst met speeltuin voor de kleine van 4. Water wat niet direct te diep is. En natuurlijk een fijne sfeer en mooi uitzicht. Frankrijk, Italie, Kroatie, Spanje?
Wie kan ons helpen?
Ik hoor graag!!
dinsdag 23 juni 2015 om 20:29
Camping Darna in Porlezza, Italie misschien? Je kan daar heel dicht bij het meer staan, ontzettend mooi! Ik kan me niet herinneren hoe snel het water diep wordt, maar het is een groot meer waar ook op gevaren wordt met bootjes e.d.
Er is geen hele grote speeltuin, maar wel een leuk animatieteam wat s' avonds op het camping terras (met bar en restaurant) een klein toneelstukje opvoed met een campingdansje erbij. Porlezza is een gezellig stadje
Er is geen hele grote speeltuin, maar wel een leuk animatieteam wat s' avonds op het camping terras (met bar en restaurant) een klein toneelstukje opvoed met een campingdansje erbij. Porlezza is een gezellig stadje
dinsdag 23 juni 2015 om 20:34
dinsdag 23 juni 2015 om 23:45
Dit type ik vanaf camping isolino, vlakbij Verbania, in Italie, pal aan het lago maggiore (strandje op 15 meter van de caravan, prachtig uitzicht over het meer). Op de camping ook prachtige zwembaden, voor italiaanse begrippen redelijk grote plaatsen. Van dezelfde organisatie en ook leuk, op een paar km van hier: lido continental. Leuke animatie, speeltuin aanwezig.
Mijn favoriete camping in Spanje: la ballena allegre, camping langs zee, je tent staat nooit verder dan 100 meter van het strand. Zee blijft lang ondiep. Buurcamping daarnaast, las dunas, ook niks mis mee.
Mijn favoriete camping in Spanje: la ballena allegre, camping langs zee, je tent staat nooit verder dan 100 meter van het strand. Zee blijft lang ondiep. Buurcamping daarnaast, las dunas, ook niks mis mee.
woensdag 24 juni 2015 om 08:36
Vorig jaar op Isolino geweest, zeer leuke camping! Zwembad voor die leeftijd heel leuk, wel badmuts op! Leuke speeltuin en naast het zwembad zit nog een speeltuin. Leuke animatie, kunstgras voetbalveld, en 's avonds shows in de overdekte Arena.
Enig minpunt: wij hebben er heel slecht weer gehad...
In Frankrijk is les Alicourts in de Loire echt ook superleuk. Mooie zwembaden met glijbanen, peuterbad en golfslagbad, én een grote recreatieplas met speeltoestel.
Mooie speeltuin ook. In de omgeving ook mooie kastelen te bezoeken. Onze jongste was toen denk ik ook ca 4 jaar en vond die kastelen met ridders ook erg boeiend!
Groot pluspunt is de afstand, zo'n 700-800 km geloof ik, ideaal dus!
Enig minpunt: wij hebben er heel slecht weer gehad...
In Frankrijk is les Alicourts in de Loire echt ook superleuk. Mooie zwembaden met glijbanen, peuterbad en golfslagbad, én een grote recreatieplas met speeltoestel.
Mooie speeltuin ook. In de omgeving ook mooie kastelen te bezoeken. Onze jongste was toen denk ik ook ca 4 jaar en vond die kastelen met ridders ook erg boeiend!
Groot pluspunt is de afstand, zo'n 700-800 km geloof ik, ideaal dus!
woensdag 24 juni 2015 om 16:33
woensdag 24 juni 2015 om 21:24