Parkeren Dusseldorf

28-06-2015 19:55 20 berichten
Iemand bekend met goedkoop parkeren nabij airport dusseldorf?(Niet bij Weeze)

Wij gaan 6 weken weg en willen onze auto nabij de luchthaven parkeren.

We proberen of er iemand is die ons weg wil brengen, als dat niet lukt gaan we met de auto.
Je kunt daar gewoon getaald parkeren, lang parkeren is iets goedkoper dan bij Schiphol.

Alles staat incl tarieven op de site van het vliegveld.
Ja dat had ik al gezien, maar volgens mij kan het goedkoper..
Als je hem buiten het vliegveld wil neerzetten dan zou ik hem een treinhalte ervoor zetten en de trein nemen. In Düsseldorf heb ik daar geen ervaring mee maar zo doen wij dat meestal als we de kosten willen drukken.
Alle reacties Link kopieren
Jaren geleden hebben wij op een goedkopere betaald parkeren plek gestaan, ongeveer vijf kilometer van het vliegveld af. Maar vraag me niet naar de naam, die is verdwenen in het zwarte gat van mijn geheugen.

Je werd met een shuttle naar het vliegveld gebracht. Was prima geregeld.
Dat is een vd lang parkeren plaatsen van het vliegveld, daar staan wij ook als we vanaf Düsseldorf vliegen.
In Dusseldorf kun je met een Skytrain vanaf treinstation naar vliegveld, kun je uitstappen bij terminal A of B/C

Probeer dan om in de buurt van treinstation te parkeren.
Wij hebben vorig jaar bij parkvogel geparkeerd zij hebben een shuttle naar en van het vliegveld was prima geregeld .
Idd had ik iets met een shuttle busje in gedachten, doen we ook als we vliegen via andere vliegvelden.

Ik ga eens rond kijken wat jullie aangeven.

Thanx.
Toch maar niet parkeren bij een treinstation, daar is wellicht onbewaakt parkeren?
Bij parkvogel stonden we in een garage .
Meestal wel ja!
quote:ree-ben schreef op 28 juni 2015 @ 21:15:

Toch maar niet parkeren bij een treinstation, daar is wellicht onbewaakt parkeren?

Als je niet wil dat je auto ergens in Polen weer terug te vinden Is, zou ik dat zeker niet doen.

Heel wat mensen in mijn omgeving zijn zo hun auto kwijt geraakt.
Girls compete with each other, women empower one another
Is het een optie om de trein naar Dusseldorf te nemen? volgens mij is de verbinding heel goed en is een ticket niet duur.

Als je op tijd boekt, betaal je 19 euro voor een enkele reis: https://www.nsinternation ... JKv2dCTs8YCFUnItAodhAkHEg
Hotels rond Düsseldorf hebben een overnacht-en-parkeer-en-shuttle-regeling. Erg aantrekkelijk tarief. Misschien hebben ze ook wel een parkeer-en-shuttle-regeling (zonder overnachting)
Met de trein zou een optie kunnen zijn, heb ik al naar gekeken, wel een lange rit, want we zitten dan 4uur in de trein, mar een goede optie..
bij airport dusseldorf zelf weet niet wat 6 weken kost maar wij betalen van de zomer voor 3 weken

66 euro.
het is zoals het is,daar moet je het mee doen
Dat is niet duur pingie

Vd valk of hotel zou kunnen, dan moeten we n taxi nemen, want shuttle rijden niet zo vroeg.

Trein heeft verschillende prijzen, die van 19¤ zijn er niet op die dagen.

Dan had ik eerder moeten boeken..

Ik zoek nog even verder.
Wij hebben geslapen en geparkeerd bij van der valk Dusseldorf. Dit was misschien heel iets duurder als lang parkeren maar je was lekker uitgerust echt top!
quote:ree-ben schreef op 29 juni 2015 @ 14:16:

Dat is niet duur pingie

Vd valk of hotel zou kunnen, dan moeten we n taxi nemen, want shuttle rijden niet zo vroeg.

Trein heeft verschillende prijzen, die van 19¤ zijn er niet op die dagen.

Dan had ik eerder moeten boeken..

Ik zoek nog even verder.Klopt bij vd valk moet je een taxi nemen. Maar als je er overnacht is de heenweg taxi gratis en terug betaal je rond de 15 euro echt top!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven