Mitch Henriquez

29-06-2015 22:53 1170 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is nog geen topic over, dus ik dacht ik start er een. Voor wie het gemist heeft:

Het Openbaar Ministerie wijzigt zijn verklaring over de dood van de 42-jarige Arubaan Mitch Henriquez die zondag na zijn aanhouding in Den Haag overleed. Het OM is er niet langer zeker van dat Henriquez pas in de ambulance onwel werd.

Op basis van 'geringe informatie' verklaarde het OM aanvankelijk dat Henriquez in de ambulance onwel was geworden. Op beeldmateriaal vanuit het park waar de man werd opgepakt, is te zien dat daar 'ook al iets aan de hand' lijkt, zegt een woordvoerder van het OM tegen het AD. ,,Daarom trekken we eerder getrokken conclusies in, om de Rijksrecherche zonder vooroordelen haar werk te laten doen."

Night at the Park

De man werd opgepakt tijdens het festival Night at the Park in het Haagse Zuiderpark. Hij zou hebben geroepen dat hij een wapen had. Volgens het OM bleek hij op het moment van zijn arrestatie echter niet over een wapen te beschikken.

Twee getuigen die bij het incident waren, legden vanmiddag een roos op de plek waar Henriquez werd opgepakt. ,,Ik heb gezien hoe de man die al op zijn buik op de grond lag, werd geslagen op zijn hoofd met een politieknuppel. En dat terwijl vijf agenten hem al in bedwang hielden,'' zegt Esther de Ruijter. De Ruijter wil daarom een getuigenverklaring indienen.

Diepgaand onderzoek

De dood van de 42-jarige Arubaan heeft 'de Arubaanse samenleving zeer geschokt'. Dat zegt de oppositie op het eiland, de Electorale Volksbeweging (MEP). De partij eist vandaag in een brief aan het Nederlandse kabinet dat er 'een diepgaand onderzoek' komt.

Het Openbaar Ministerie laat weten dat op het lichaam van Henriquez sectie wordt verricht om meer over zijn overlijden te weten te komen. Burgemeester Van Aartsen van Den Haag betuigt zijn medeleven aan de familie van Mitch Henriquez.

Plasterk

Minister Ronald Plasterk (Koninkrijksrelaties) heeft maandag gebeld met de Arubaanse premier Mike Eman over het overlijden van Henriquez. Plasterk heeft ook gebeld met de Arubaanse gevolmachtigd minister in Den Haag, Alfonso Boekhoudt.

Plasterk heeft hun verzekerd 'dat er een onafhankelijk onderzoek zal plaatsvinden door de rijksrecherche' naar de omstandigheden rond de dood van Henriquez. Dat onderzoek moet de gang van zaken rond Henriquez' overlijden ophelderen. Plasterk hoopt dat er snel duidelijkheid komt, aldus een verklaring van zijn ministerie.

Bron:AD

Het is niet het eerste incident bij de Haagse politie. In de Haagse politiek spreekt men al langer over "racistisch politiegeweld". Wat vinden jullie? Incident of structureel probleem?
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 17:51:

[...]

Weer? Ik ben in Nederland geboren en getogen, hoor.

Ik vind niet alle Nederlanders racisten, maar je hoeft maar op een forum als dit te lezen om te zien dat er behoorlijk veel Nederlanders behoorlijk racistische denkbeelden hebben. Op dit forum zijn hoogopgeleiden volgens mij enigszins oververtegenwoordigd, en toch staat zo'n actueelpijler echt vol racistische praat. Daaruit kun je volgens mij best voorzichtig aannemen dat als dat onder overwegend midden tot hoogopgeleide vrouwen al zo is, dat dat in de gehele maatschappij niet veel anders of zelfs een tikje erger (want meer laagopgeleiden en meer ouderen dan op dit forum)

zal zijn. Bovendien heb je op dit forum ook heel duidelijk kunnen zien dat de tendens die ook maatschappijbreed door cijfers gestaafd wordt hier ook heeft plaatsgevonden. Toen ik hier voor het eerst kwam werd racisme echt enorm veroordeeld en was het merendeel van de forummers overwegend links, in de loop der jaren is het forum steeds rechtser en steeds racistischer geworden, en dat dat voor heel Nederland geldt is ook precies wat elke keer uit cijfers blijkt.Waar haal je deze wijsheid nou vandaan???
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 17:16:

[...]

Natuurlijk niet. De definitie van discriminatie;

discriminatie

Het op onterechte gronden ongelijk behandelen van personen en groepen bij het verlenen van vrijheden en rechten.

Of:

discriminatie

op een oneerlijke manier achterstellen bij anderen

Of:

Discriminatie

Onder discriminatie wordt in het algemeen verstaan: een nadeel berokkenen door het maken van onderscheid ten aanzien van individuen of groepen op grond van kenmerken die in die situatie geen aanvaardbaar motief vormen.

Kortom: je moet iemand benadelen of achterstellen op oneigenlijke gronden voordat van discriminatie sprake is. Het enige vlak waarop ik mensen zou kunnen discrimineren is bij het geven van een baan of stageplek, want ik neem weleens mensen aan. Maar verder is er geen enkele gelegenheid in mijn leven waarop ik iemand zou kunnen discrimineren. Ik werk niet bij justitie, heb geen bedrijf, werk niet bij de woningbouwvereniging, werk niet op een school, ben geen portier, zit niet in de politiek, beoordeel geen uitkeringsaanvragen of voedselpakket-aanvragen of arbeidsongeschiktheid, werk niet in een winkel, etcetera. Kortom: er is geen enkele situatie in mijn leven waarin ik dusdanig veel macht heb dat ik iemand op basis van discriminatoire gronden zou kunnen benadelen of achterstellen.Ja hallo zeg, ik heb op school gezeten!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 16:57:

[...]

Het is al lang wetenschappelijk aangetoond dat criminaliteit niets te maken heeft met afkomst, maar met sociaal-economische positie. Met armoede, dus. Dat er in bepaalde wijken altijd gedonder is komt dus niet omdat ze toevallig allemaal Turks, Chinees, Marokkaans, Nederlands of Egyptisch zijn, maar omdat ze daar allemaal (of bijna allemaal) arm zijn.

Wat dan wel weer zo is, is dat discriminatie vaak ten grondslag ligt aan armoede. Want discriminatie zorgt voor lagere schooladviezen, minder baankansen, lagere beoordelingen, lagere salarissen, minder promotiekansen, minder kansen op vaste contracten. Daarom zijn vrouwen vaker arm dan mannen, kleurlingen vaker arm dan blanken, allochtonen vaker arm dan autochtonen, aso's vaker arm dan "nette mensen".

Juist als je van rottigheid af wil, dan moet je discriminatie te vuur en te zwaard bestrijden. En dat doe je niet door te roepen dat die Marokkanen/kampers/ Tokkies/ negers/ wijven er nu eenmaal om gevraagd hebben.Er is een boek " het pauperparadijs" geschreven door een journaliste die per toeval ontdekte dat haar voorouders naar de strafkolonie Veenhuizen zijn gestuurd. De meeste mensen kwamen daar nooit meer uit., eigenlijk hetzelfde als de huidige generatie probleemwijkers. Er zijn enkelingen die de wijk en het milieu achter zich kunnen laten doordat ze: a. Zich ontwikkelen, een goeie opleiding volgen en maatschappelijk een stap omhoog kunnen of b. Doordat ze veel geld verdienen, al dan niet ethisch verantwoord. Dan krijg je de voormalige aso die rijk werd en zich in de wereld van het grote geld gaat begeven: sporter, zanger,acteur, of gewoon crimineel of drugsbaron.
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 17:51:

[...]

Weer? Ik ben in Nederland geboren en getogen, hoor.

Ik vind niet alle Nederlanders racisten, maar je hoeft maar op een forum als dit te lezen om te zien dat er behoorlijk veel Nederlanders behoorlijk racistische denkbeelden hebben. Op dit forum zijn hoogopgeleiden volgens mij enigszins oververtegenwoordigd, en toch staat zo'n actueelpijler echt vol racistische praat. Daaruit kun je volgens mij best voorzichtig aannemen dat als dat onder overwegend midden tot hoogopgeleide vrouwen al zo is, dat dat in de gehele maatschappij niet veel anders of zelfs een tikje erger (want meer laagopgeleiden en meer ouderen dan op dit forum) zal zijn. Bovendien heb je op dit forum ook heel duidelijk kunnen zien dat de tendens die ook maatschappijbreed door cijfers gestaafd wordt hier ook heeft plaatsgevonden. Toen ik hier voor het eerst kwam werd racisme echt enorm veroordeeld en was het merendeel van de forummers overwegend links, in de loop der jaren is het forum steeds rechtser en steeds racistischer geworden, en dat dat voor heel Nederland geldt is ook precies wat elke keer uit cijfers blijkt.

Klopt maar het is in de jaren dat je op dit forum post wel duidelijk dat jouw voorkeur bij Suriname ligt.

Je bent Surinaamse als jou dat beter uitkomt en als het beter uitkomt om Nederlander te zijn dan ben je dát

Waarom verhuis je niet naar daar als je hier zo gediscrimineerd wordt?

Want getuige jouw postings wordt ook jij stelselmatig gediscrimineerd.
quote:Eindeloos schreef op 30 juni 2015 @ 17:57:

[...]

Waar haal je deze wijsheid nou vandaan???

28% van de Nederlandse bevolking is hoogopgeleid. Bijna 50% van de Nederlandse bevolking is 50+.

Dus in de maatschappij zijn - volgens mij - meer laagopgeleiden en meer ouderen dan op het Vivaforum.
Am Yisrael Chai!
quote:rosemetijs schreef op 30 juni 2015 @ 18:02:

[...]

Klopt maar het is in de jaren dat je op dit forum post wel duidelijk dat jouw voorkeur bij Suriname ligt.

Je bent Surinaamse als jou dat beter uitkomt en als het beter uitkomt om Nederlander te zijn dan ben je dát

Want getuige jouw postings wordt ook jij stelselmatig gediscrimineerd.Misschier om onderstaande reden??

http://www.oneworld.nl/bl ... nt-suriname-helemaal-niet
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 17:54:

[...]

Ik heb het woord " de meeste" niet in de mond genomen. Ik zeg enkel dat ik denk dat het politiekorps waarschijnlijk een redelijk representatieve weerspiegeling van de maatschappij zal zijn.Och ja, we gaan elkaar vangen op woordjes. Nee, jij zegt dat er binnen de politie heel veel racisme is en dat dat een afspiegeling is van de Nederlandse samenleving. Dat is heeeeel wat anders. Draaikont.
quote:rosemetijs schreef op 30 juni 2015 @ 18:02:

[...]

Want getuige jouw postings wordt ook jij stelselmatig gediscrimineerd.

Hoe kom je erbij dat mijn voorkeur bij Suriname ligt?

Ik ben ook geen Surinamer of Nederlander als me dat uitkomt, ik ben 24 uur per dag en 365 dagen per jaar gewoon een Surinaamse Nederlander. Ik kan niet kiezen tussen beide identiteiten, want ik ben nu eenmaal allebei die identiteiten. Ik snap sowieso niet waarom ik zou moeten kiezen.

Nederland is mijn vaderland en mijn thuis, ik ben niet degene die een probleem heeft met Nederlanders met een andere culturele of etnische identiteit dan de Hollandse, hoor. Dat probleem hebben naar het schijnt alleen autochtonen, dat zijn altijd de enigen die er een probleem van maken en het over "oprotten" "aanpassen" en "waarom verhuis je niet" hebben en vinden dat je OF Marokkaan OF Nederlander moet zijn of dat je OF Surinamer OF Nederlander moet zijn. Ik ben het allebei en daar ben ik blij mee, deal with it.
Am Yisrael Chai!
quote:zas schreef op 30 juni 2015 @ 18:11:

[...]

Och ja, we gaan elkaar vangen op woordjes. Nee, jij zegt dat er binnen de politie heel veel racisme is en dat dat een afspiegeling is van de Nederlandse samenleving. Dat is heeeeel wat anders. Draaikont.

Er is in ieder geval in korps Den Haag al jaren sprake van heel veel racisme, en dan met name onder het "blauw op straat". Ik vermoed dat als je de politiefunctionarissen opdeelt naar leeftijd, geslacht, opleidingsniveau, afkomst en woonplaats, je niet ineens een totaal ander beeld zal zien dan onder de gewone burgers in bijvoorbeeld Den Haag.

Dat bedoelde ik met dat ik vermoed dat de politie in die zin een redelijk representatieve afspiegeling van de maatschappij vormt. Betekent dat dat als er onder de politie heel veel racisme is, dat dat dan voor de maatschappij ook geldt? Ja, ik denk helaas van wel. Want een racistisch politiekorps kan alleen bestaan in een maatschappij die racisme niet afkeurt.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 15:57:

[...]

Maar het hele punt is nu juist dat het in een rechtsstaat absoluut ontoelaatbaar is dat juist justitie handelt op basis van dergelijke racistische vooroordelen. Ik snap eerlijk gezegd echt niet dat zoveel mensen in deze discussie dat met me oneens zijn, want het is de basis van ons rechtssysteem.

Ik zei niet dat het toelaatbaar was.

Natuurlijk is het niet toelaatbaar. Ik zei dat het zo was.

Dat mensen niet kunnen zeggen dat er geen discriminatie is.

Tsjonge, ben ik het eens met je eens, krijg ik nog op m'n falie.
quote:Eindeloos schreef op 30 juni 2015 @ 18:09:

[...]

Misschier om onderstaande reden??

http://www.oneworld.nl/bl ... nt-suriname-helemaal-nietIk herken dit heel sterk. Hij stelt dat het hier in Nederland anders is, maar zo ervaar ik het niet, integendeel.
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 18:19:

[...]

Er is in ieder geval in korps Den Haag al jaren sprake van heel veel racisme, en dan met name onder het "blauw op straat". Ik vermoed dat als je de politiefunctionarissen opdeelt naar leeftijd, geslacht, opleidingsniveau, afkomst en woonplaats, je niet ineens een totaal ander beeld zal zien dan onder de gewone burgers in bijvoorbeeld Den Haag.

Dat bedoelde ik met dat ik vermoed dat de politie in die zin een redelijk representatieve afspiegeling van de maatschappij vormt. Betekent dat dat als er onder de politie heel veel racisme is, dat dat dan voor de maatschappij ook geldt? Ja, ik denk helaas van wel. Want een racistisch politiekorps kan alleen bestaan in een maatschappij die racisme niet afkeurt.Nou, dat is toch precies wat ik net zei? En nu ben je ineens aan het draaien met "ik vermoed" en "ik denk", een paar posts geleden was je heel wat stelliger.
Ik vind het vreselijk wat er is gebeurd. Een kennis van mij is strafrechtadvocaat, en die maakt vaak mee dat zijn cliënten onheus zijn bejegend door de politie, maar dat die agenten vervolgens een mooi verhaal verzinnen en hun script afdraaien (net zoals hier is gebeurd 'hij werd in de auto onwel'), en vervolgens ook nog gelijk krijgen. En als ze geen gelijk krijgen komen ze er vaak toch nog mee weg. Hopelijk komt hier verandering in.
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 18:12:

[...]

Hoe kom je erbij dat mijn voorkeur bij Suriname ligt?

Ik ben ook geen Surinamer of Nederlander als me dat uitkomt, ik ben 24 uur per dag en 365 dagen per jaar gewoon een Surinaamse Nederlander. Ik kan niet kiezen tussen beide identiteiten, want ik ben nu eenmaal allebei die identiteiten. Ik snap sowieso niet waarom ik zou moeten kiezen.

Nederland is mijn vaderland en mijn thuis, ik ben niet degene die een probleem heeft met Nederlanders met een andere culturele of etnische identiteit dan de Hollandse, hoor. Dat probleem hebben naar het schijnt alleen autochtonen, dat zijn altijd de enigen die er een probleem van maken en het over "oprotten" "aanpassen" en "waarom verhuis je niet" hebben en vinden dat je OF Marokkaan OF Nederlander moet zijn of dat je OF Surinamer OF Nederlander moet zijn. Ik ben het allebei en daar ben ik blij mee, deal with it.

en dat terwijl jij hier al jarenlang te pas en te onpas racisme en discriminatie gilt.

Heel jammer voor jou dat je wat dat betreft niets van de autochtone Nederlander verschilt..
quote:zas schreef op 30 juni 2015 @ 18:25:

[...]

Nou, dat is toch precies wat ik net zei? En nu ben je ineens aan het draaien met "ik vermoed" en "ik denk", een paar posts geleden was je heel wat stelliger.

Nee, je zei dat ik vond dat " de meeste" Nederlanders racistisch zijn. Dat weet ik niet, of het de meeste zijn. Ik denk wel veel. Veel te veel naar mijn smaak zelfs, en helaas vooral te veel op plekken waar ze ook echt actief mensen schade berokkenen. Zoals bijvoorbeeld bij de politie of onder andere ambtenaren.

De reden dat ik specifiek niet zei dat het hele politiekorps racistisch is maar juist dat ik denk dat het een representatieve weerspiegeling van de maatschappij is, is omdat ik denk dat bijvoorbeeld binnen het management van politie of onder hoogopgeleide politiefunctionarissen die bijvoorbeeld criminoloog zijn wellicht minder racisme zal voorkomen dan onder straatagenten die met de hakken over de sloot een mavo diploma hebben gehaald. En omdat ik ook denk dat in rijke kleine dorpen waar anderhalve allochtoon en 3 laagopgeleiden wonen minder racisme zal zijn dan in de Schilderswijk in Den Haag. Met andere woorden: omdat ik net als bij criminaliteit denk dat racisme samen hangt met sociaal economische status.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 18:35:

[...]

Nee, je zei dat ik vond dat " de meeste" Nederlanders racistisch zijn. Dat weet ik niet, of het de meeste zijn. Ik denk wel veel. Veel te veel naar mijn smaak zelfs, en helaas vooral te veel op plekken waar ze ook echt actief mensen schade berokkenen. Zoals bijvoorbeeld bij de politie of onder andere ambtenaren.

De reden dat ik specifiek niet zei dat het hele politiekorps racistisch is maar juist dat ik denk dat het een representatieve weerspiegeling van de maatschappij is, is omdat ik denk dat bijvoorbeeld binnen het management van politie of onder hoogopgeleide politiefunctionarissen die bijvoorbeeld criminoloog zijn wellicht minder racisme zal voorkomen dan onder straatagenten die met de hakken over de sloot een mavo diploma hebben gehaald. En omdat ik ook denk dat in rijke kleine dorpen waar anderhalve allochtoon en 3 laagopgeleiden wonen minder racisme zal zijn dan in de Schilderswijk in Den Haag. Met andere woorden: omdat ik net als bij criminaliteit denk dat racisme samen hangt met sociaal economische status.Ja, zo komen we niet verder, natuurlijk. Wat ik al zei, het is pakken op woordjes en de boel verdraaien. Ik ben er wel klaar mee.
quote:zas schreef op 30 juni 2015 @ 18:44:

[...]

Ja, zo komen we niet verder, natuurlijk. Wat ik al zei, het is pakken op woordjes en de boel verdraaien. Ik ben er wel klaar mee.Verduidelijken hoe je iets bedoelt is niet hetzelfde als de boel verdraaien natuurlijk. Ik vond het juist vrij belangrijk om dat onderscheid te maken, omdat het juist het blauw op straat is waar je als burger het meeste last van hebt / mee te maken hebt en omdat het juist in de gebieden waar veel allochtonen wonen - zoals bijvoorbeeld de schilderswijk - gevaarlijk is om een racistisch politiekorps te hebben.
Am Yisrael Chai!
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 18:45:

[...]

Verduidelijken hoe je iets bedoelt is niet hetzelfde als de boel verdraaien natuurlijk. Ik vond het juist vrij belangrijk om dat onderscheid te maken, omdat het juist het blauw op straat is waar je als burger het meeste last van hebt / mee te maken hebt en omdat het juist in de gebieden waar veel allochtonen wonen - zoals bijvoorbeeld de schilderswijk - gevaarlijk is om een racistisch politiekorps te hebben.Ja dat snap ik wel het lijkt mij ook vreselijk om als blanke politie agent te zijn in een wijk als de Schilderswijk waar discriminatie en racisme hoogtij viert jegens blanken en vooral agenten..
Ach gut, die arme agenten toch... Ze worden ook bij bosjes doodgemept of doodgeschoten door allochtonen, inderdaad.
Am Yisrael Chai!
Rotterdam en Den Haag zijn zowat de ergste plek om te moeten wonen, tenminste, voor mensen die er niet vandaan komen. Een hoop asocialen, vreselijke mentaliteit, slechte huizen in schoeliewijken, geen fatsoen, en veel criminaliteit. De politiekorpsen hebben overigens ook te kampen met de slechte reputatie van deze steden en hun bewoners. Het zou zomaar kunnen dat iemand die in een ander gebied wordt afgewezen, in haaglanden wel terecht kan, omdat niemand daar heen wil. Een beetje het "met tuig vang je tuig" denken. Zal er ongetwijfeld uitkomen, met dat onderzoek. Als Surinaamse bewoners van deze oorden, zou ik liever mijn woonplaats veranderen. Heb je gelijk ook minder met boze agenten te maken.
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 19:00:

Ach gut, die arme agenten toch... Ze worden ook bij bosjes doodgemept of doodgeschoten door allochtonen, inderdaad.

Ze hoeven ook niet doodgeschoten of gemept te worden om de haat jegens hen op te merken..

Alleen jij al ventileert duidelijk je "blankenhaat" al jarenlang op dit forum..
ik vind het erg raar dat mensen die het hebben over pollitiegeweld vergeten dat er

net ( afgelopen vrijdag) extreem geweld is gebruikt in " sousse" en het hele charlie hebdo -gebeuren is Parijs

is blijkbaar ook niet belangrijk meer.

De politie in NL is er om snel en adequaat in te grijpen bij geweldsdreiging;

roepen dat je een wapen hebt op een groot evenement is vragen om GROTE

problemen...

en ja, men was wellicht te laat met het bellen van de politie, maar er komt

gelukkig ene gedegen onderzoek...

en ja, nogmaals ik ben surinaams.

en ja, ik vind dat de politie racistisch is en ook homofoob ( ik ken iemand die het korps heeft

verlaten omdat hij er niet meer tegen kon) en jah ook sexistisch, maar ben toch wel blij

dat er mensen zijn die bij de politie gaan...zou niet zonder ze kunnen.

en ja iedereen heeft vooroordelen elke etnische groep ; ook surinamers onderling

( er zijn heel wat mensen vertrokken uit Su voor de onafhankelijkheid

omdat ze bang waren voor rassenconflicten zoals die zich in Brits Guyana voordeden

rondom hun onafhankelijkheid)

Ik word zo doodziek van al die gasten die zeiken over discriminatie

maar ondertussen net zoveel vooroordelen hebben jegens andere culturen of LGTB

( same sex relaties oa) ....
escape to the country met jonnie irwin, allistair, jules , nikki, denise 16 hr bbc1
quote:47084 schreef op 30 juni 2015 @ 19:06:

Rotterdam en Den Haag zijn zowat de ergste plek om te moeten wonen, tenminste, voor mensen die er niet vandaan komen. Een hoop asocialen, vreselijke mentaliteit, slechte huizen in schoeliewijken, geen fatsoen, en veel criminaliteit. De politiekorpsen hebben overigens ook te kampen met de slechte reputatie van deze steden en hun bewoners. Het zou zomaar kunnen dat iemand die in een ander gebied wordt afgewezen, in haaglanden wel terecht kan, omdat niemand daar heen wil. Een beetje het "met tuig vang je tuig" denken. Zal er ongetwijfeld uitkomen, met dat onderzoek. Als Surinaamse bewoners van deze oorden, zou ik liever mijn woonplaats veranderen. Heb je gelijk ook minder met boze agenten te maken.Heb je een zonnesteek?
quote:fashionvictim schreef op 30 juni 2015 @ 19:00:

nou zit je gewoon een partij stom te lullen.

je hebt totaal geen idee wat die mensen iedere dag meemaken en met wat voor gespuis ze in aanraking komen.

ik ga verder niet in discussie, ik zou wel eens heel onaardig kunnen worden.

maar ik wil nog wel even kwijt dat ik die Mitch een mega lul vind. Hij was hier op vakantie. Gast in een ander land dus en hij had gewoon het lef om te zeggen dat hij gewapend was na alle recente gebeurtenissen. Totaal zonder respect himself.

En nogal provocerend. Had een blanke eens moeten doen in het buitenland.

Bovendien gebeurde dit in het Zuiderpark. En het Zuiderpark valt niet eens onder bureau de Heemstraat.

Als dit agenten waren geweest van bureau Zuiderpark, had die hele meute, inclusief antifa, wel weer een excuus gevonden om te zeggen dat de politie racistisch is om reden van het willen rellen.

De dood van die man wordt gewoon aangegrepen voor andere doeleinden van een onguur, onfris links onderwereldje.

verder ga ik me niet mengen in deze 'discussie'

de antiracisten zullen de nieuwe racisten zijn. ik heb gezegd.
Antifa?

Ben je ergens in de jaren tachtig blijven hangen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven