Mode & Beauty alle pijlers

Cameltoe in bikini?

18-06-2012 12:25 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden heb ik een nieuwe bikini gehaald. Ik vind het ding prachtig, alleen is het broekje een beetje te breed bij mijn kruis, waardoor deze in twee lossige plooitjes valt. Helaas kwam ik hier achter toen ik het aanhad zonder broekje er onder, de plastic beschermingsstrip (en mijn eigen slip) voorkwam de cameltoe bij het passen, en door mijn eigen slip zag ik niet dat het bij mijn kruis iets te breed was. Dus ik kan de bikini ook niet terug brengen.

Ik heb al gekeken of ik een vervangend broekje kon vinden, maar nergens kan ik een broekje vinden in deze kleur. Ik heb ook gedacht aan een inlegkruisje er in. Dit deed de plooitjes verdwijnen hierdoor gewoon, maar ik kan me niet voorstellen dat dit blijft zitten bij een hele dag zwemmen.

Weten jullie een andere oplossing voor mijn cameltoe-probleem?
quote:MKB schreef op 19 juni 2012 @ 18:05:

[...]

Had al geprobeerd, maar had geen effect omdat het broekje juist niet strak zit maar uit zichzelf in twee licht hangende plooitjes vand.Ja vervelend is dat, heb het zelf ook een keer gehad, precies zo als jij ook beschrijft eerst aangepast met slipje etc. Het was ook te wijd en te ruim qua stof. 't Is nooit wat geworden tussen het broekje en mij. Heb inmiddels een ander model en ook ander merk bikinibroekje erbij (ook 2 maten kleiner) dat wel goed zit. De oude heb ik in de prullenbak gegooid.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ze wil er juist vanaf Yvonne
quote:7576456456 schreef op 18 juni 2012 @ 12:36:

Dit bestellenKan je hier ook met iDeal betalen?
Misschien een string eronder dragen?
Ergens anders loopt een topic over schaamlip-correcties. Doe er je voordeel mee......
jouw leven is een keuze
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-06-2017 18:37
Reden: Trollen
97.44% gewijzigd
Hitsige vent gespot :bye:
Ditto schreef:
20-06-2017 17:10
Hitsige vent gespot :bye:
Kan niet missen.
[...]

Lekker fappen op een 5 jaar oud topic? Sneu zeg.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-06-2017 18:37
Reden: Quote verwijderd
72.70% gewijzigd
1 ik ben geen vent
2 is dat dan zo raar dat een meisje graag een ander meisje ziet met een cameltoe.
BTW ik ben lesbisch en heb een vriendin. Ik vraag haar soms om voor me te staan en haar cameltoe te tonen.
Ik vind het niet kunnen dat jullie zo met mij lachen. 😭
LVC schreef:
20-06-2017 17:25
1 ik ben geen vent
2 is dat dan zo raar dat een meisje graag een ander meisje ziet met een cameltoe.
BTW ik ben lesbisch en heb een vriendin. Ik vraag haar soms om voor me te staan en haar cameltoe te tonen.
Je moet al hebben gegoogeld op cameltoe om een topic uit 2012 boven te krijgen. Of je nou man of vrouw bent...fapfapfap
LVC schreef:
1 ik ben geen vent
Weet je zeker dat je geen vent bent? Dat spat van het scherm af namelijk.
LVC schreef:
1 ik ben geen vent
Troost je, ze lachen om jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven