Jong moeder worden start voorjaar 2015
zaterdag 27 juni 2015 om 16:56
Ja ik vraag mij ook wel eens af hoe ze dat voor elkaar krijgen!
We kunnen er ook niet vanuit gaan dat het direct binnen een paar maand gelukt is.. Zou heeel mooi zijn als dat wel zo is maar het is niet erg reëel:-(
Nou bij je volgende menstruatie kun je pas nagaan of je cyclus een beetje regelmatig is.
We kunnen er ook niet vanuit gaan dat het direct binnen een paar maand gelukt is.. Zou heeel mooi zijn als dat wel zo is maar het is niet erg reëel:-(
Nou bij je volgende menstruatie kun je pas nagaan of je cyclus een beetje regelmatig is.
zaterdag 27 juni 2015 om 17:01
Haha ja idd
Als het maar gezond word dat is het belangrijkste ..
Heb jij dat ook dat je al graag die spullentjes wilt kopen enzo
Vind het zo leuk om te zien enzo maar nog even geduld hebben,
Is er trouwens ook iets voor jonge moeders? Zodat ze elkaar kunnen leren kennen enzo? Dat is wel leuk als je contact hebt met de zelfde leeftijdsgenootjes
Als het maar gezond word dat is het belangrijkste ..
Heb jij dat ook dat je al graag die spullentjes wilt kopen enzo
Vind het zo leuk om te zien enzo maar nog even geduld hebben,
Is er trouwens ook iets voor jonge moeders? Zodat ze elkaar kunnen leren kennen enzo? Dat is wel leuk als je contact hebt met de zelfde leeftijdsgenootjes
zaterdag 27 juni 2015 om 17:08
Ik zou niet teveel rekenen op apps enzo om je eisprong te bepalen... Ik had elke maand op dezelfde dag mijn eerste bloedverlies, stipt elke 4 weken dus, maar met ovulatie testen bleek toch echt dat mijn eispong 1 week voor die bepaalde dag was.. Terwijl ik er dus vanuit ging dat het 2 weken ervoor zou zijn, gelukkig kwam ik er vrij snel achter omdat ik ook niet af wilde wachten maar zeker wilde weten wanneer mijn eisprong was, ivm zwangerschap via donor.. De regel is 14 dagen voor je menstruatie maar je zou maar net enigszins afwijken Succes allemaal, enne... Eenmaal zwanger zijn die 9 mnd echt zo voorbij, vandaag 38 weken en de tijd is echt gevlogen!
zondag 28 juni 2015 om 13:55
Hoi!
Ik zou graag ook mee willen schrijven!
Leuk om alles te lezen!
Ik ben 23 jaar en mijn vriend 25.
Zijn 6 jaar samen en wonen 1,5 jaar samen.
Ik heb 14 mei mijn laatste pil genomen. Toen mijn ontrekkingsbloeding gehad en daarna nog een keer gewoon ongesteld geworden.. Nu hoop ik dat dat de laatste keer was natuurlijk mijn NOD zal ongeveer 17 juli zijn. Ben benieuwd!!!
Ik zou graag ook mee willen schrijven!
Leuk om alles te lezen!
Ik ben 23 jaar en mijn vriend 25.
Zijn 6 jaar samen en wonen 1,5 jaar samen.
Ik heb 14 mei mijn laatste pil genomen. Toen mijn ontrekkingsbloeding gehad en daarna nog een keer gewoon ongesteld geworden.. Nu hoop ik dat dat de laatste keer was natuurlijk mijn NOD zal ongeveer 17 juli zijn. Ben benieuwd!!!
zondag 28 juni 2015 om 14:17
zondag 28 juni 2015 om 14:55
quote:Dreamer-89 schreef op 28 juni 2015 @ 14:17:
Nou bdm daar heb je het wel mis! het lijkt namelijk wel een eeuwigheid te duren tot de eerste echo en dan nog de 12 weken weken halen. Denk dat je daarna pas echt kan gaan genieten hoor.Zelfs dan/daarna maak je je nog zorgen Maar toch, achteraf bekeken is de tijd heel snel gegaan..
Nou bdm daar heb je het wel mis! het lijkt namelijk wel een eeuwigheid te duren tot de eerste echo en dan nog de 12 weken weken halen. Denk dat je daarna pas echt kan gaan genieten hoor.Zelfs dan/daarna maak je je nog zorgen Maar toch, achteraf bekeken is de tijd heel snel gegaan..
zondag 28 juni 2015 om 17:26
zondag 28 juni 2015 om 17:48
@Lalove
Eerlijk?!
Ja echt wel vanaf het moment dat we gestopt waren.. Ik was heel veel aan het fantaseren en aan het rond kijken.. Niet alleen ik trouwens, mijn vriend ook hahaha!
Maar kopen gaan we nog niet doen, dat is alleen maar confronterend..
Maar het is allemaal zóo leuk om naar te kijken en voor je te zien hoe het in huis zou staan met een kleintje en al die spulletjes, dus snap precies hoe je je voelt!
Heb mezelf er nu wel wat in afgeremd maar af en toe heb ik nog wel de behoefte om even op het internet te kruipen en kijken naar babykamers en alles hoor!
Eerlijk?!
Ja echt wel vanaf het moment dat we gestopt waren.. Ik was heel veel aan het fantaseren en aan het rond kijken.. Niet alleen ik trouwens, mijn vriend ook hahaha!
Maar kopen gaan we nog niet doen, dat is alleen maar confronterend..
Maar het is allemaal zóo leuk om naar te kijken en voor je te zien hoe het in huis zou staan met een kleintje en al die spulletjes, dus snap precies hoe je je voelt!
Heb mezelf er nu wel wat in afgeremd maar af en toe heb ik nog wel de behoefte om even op het internet te kruipen en kijken naar babykamers en alles hoor!
zondag 28 juni 2015 om 18:46
@ Jn22 en Bdm
Wanneer is jullie NOD? Misschien kan ik een tabel maken zodat we allemaal kunnen bij houden hoe we er allemaal voor staan? Als jullie in ieder geval blijven schrijven:)
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoever jullie weg wonen, in welke provincie wonen jullie?
Ik wil niet te specifiek worden hoor het moet wel een beetje anoniem blijven.
Wanneer is jullie NOD? Misschien kan ik een tabel maken zodat we allemaal kunnen bij houden hoe we er allemaal voor staan? Als jullie in ieder geval blijven schrijven:)
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoever jullie weg wonen, in welke provincie wonen jullie?
Ik wil niet te specifiek worden hoor het moet wel een beetje anoniem blijven.
dinsdag 30 juni 2015 om 21:07
dinsdag 30 juni 2015 om 21:43
Leuk om te horen dat alles goed gaat!
Hier gaat het ook goed zit te wachten op mijn NOD die is op 6 juli wil ook op 6 juli gaan testen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden.
Vandaag wat last gehad van krampen in mijn buik en geen trek in warm eten. Dit kan natuurlijk ook door de warmte komen haha
Hier gaat het ook goed zit te wachten op mijn NOD die is op 6 juli wil ook op 6 juli gaan testen mocht ik nog niet ongesteld zijn geworden.
Vandaag wat last gehad van krampen in mijn buik en geen trek in warm eten. Dit kan natuurlijk ook door de warmte komen haha
dinsdag 30 juni 2015 om 21:55
Haha ja dat warme weer helpt ook niet echt nee! Hopelijk natuurlijk dat het symptomen zijn!
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd veel last heb.. veel krampen, last van mn onderrug.. Sneller hoofdpijn etc.. Maar ben net ongesteld geweest en heb nog wel voor de zekerheid een test gedaan.. Zal toch echt liggen aan dat mn lichaam die hormonen moet verwerken van het stoppen met de pil!
Ik moet wel zeggen dat ik de laatste tijd veel last heb.. veel krampen, last van mn onderrug.. Sneller hoofdpijn etc.. Maar ben net ongesteld geweest en heb nog wel voor de zekerheid een test gedaan.. Zal toch echt liggen aan dat mn lichaam die hormonen moet verwerken van het stoppen met de pil!