Bar Too Much 210
dinsdag 30 juni 2015 om 23:16
Ik ook nog ff snel, heb mijn slaappil al ingenomen, dus daar nog lekker een wijntje overheen en ik kan de hele nacht tukken.
Morgen en overmorgen moet oudste nog mondelinge examens doen en mag ik hem naar school brengen.
Morgen en overmorgen moet oudste nog mondelinge examens doen en mag ik hem naar school brengen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 30 juni 2015 om 23:24
quote:Jonari schreef op 30 juni 2015 @ 23:19:
Ha maisjes
Spannend Mir. Ik herinner me wel dat ik vroeger mondeling vreselijk vond.
Ik krijg niet de indruk dat mijn kind zich er erg druk om maakt.
Ik vind het vooral gedoe, want ik moet hem brengen, dan heeeeeeeel lang wachten, en dan weer met hem naar huis.
En donderdag nog een keer, dan heeft hij twee mondelingen, dus moet ik nog langer wachten.
Ha maisjes
Spannend Mir. Ik herinner me wel dat ik vroeger mondeling vreselijk vond.
Ik krijg niet de indruk dat mijn kind zich er erg druk om maakt.
Ik vind het vooral gedoe, want ik moet hem brengen, dan heeeeeeeel lang wachten, en dan weer met hem naar huis.
En donderdag nog een keer, dan heeft hij twee mondelingen, dus moet ik nog langer wachten.
dinsdag 30 juni 2015 om 23:39
quote:Jonari schreef op 30 juni 2015 @ 23:36:
[...]
Haha
Kind komt nog maar om het weekend naar huis, dus hoef ik veel minder vaak naar A. Aankomend weekend komt hij zelf naar huis, omdat ik hem even niet kan ophalen. Twee weken later heb ik eerst nog een afspraak hier om 11.30, dus dan lukt lunchen ook niet en weer 2 weken daarna heb ik een gesprek. Weet ik nog niet hoe laat, maar wordt mss ook krap met lunchen.
Enz. enz. enz.
[...]
Haha
Kind komt nog maar om het weekend naar huis, dus hoef ik veel minder vaak naar A. Aankomend weekend komt hij zelf naar huis, omdat ik hem even niet kan ophalen. Twee weken later heb ik eerst nog een afspraak hier om 11.30, dus dan lukt lunchen ook niet en weer 2 weken daarna heb ik een gesprek. Weet ik nog niet hoe laat, maar wordt mss ook krap met lunchen.
Enz. enz. enz.
dinsdag 30 juni 2015 om 23:40
quote:Solomio schreef op 30 juni 2015 @ 23:39:
[...]
Enz. enz. enz.
Weet je wat? Ik kom gewoon wel een keer naar H.
Gaan we daar lunchen.
[...]
Enz. enz. enz.
Weet je wat? Ik kom gewoon wel een keer naar H.
Gaan we daar lunchen.
dinsdag 30 juni 2015 om 23:44
woensdag 1 juli 2015 om 06:18
woensdag 1 juli 2015 om 17:21
quote:broekrok schreef op 01 juli 2015 @ 16:59:
Gossamme, vanaaf diploma-uitreiking..... 500 man in een aula, gristelijke school dus openen met gebed pfffff en dan die hitte! Oja, en bovendien komt de vader van met z'n aanhang ook
Hoeveel narigheid krijg je in één post gepropt.
Sterkte Broekie.
Hier vanochtend met kind naar school geweest, was nog prima te doen toen. De rest van de dag binnen met alles dicht (ramen, zonwering, gordijnen), is ook nog te doen.
Morgen zit ik de hele dag in en om die school, dat wordt minder leuk.
Gossamme, vanaaf diploma-uitreiking..... 500 man in een aula, gristelijke school dus openen met gebed pfffff en dan die hitte! Oja, en bovendien komt de vader van met z'n aanhang ook
Hoeveel narigheid krijg je in één post gepropt.
Sterkte Broekie.
Hier vanochtend met kind naar school geweest, was nog prima te doen toen. De rest van de dag binnen met alles dicht (ramen, zonwering, gordijnen), is ook nog te doen.
Morgen zit ik de hele dag in en om die school, dat wordt minder leuk.
woensdag 1 juli 2015 om 20:35