Scriptie - Willen jullie me helpen?
woensdag 1 juli 2015 om 11:14
Dames!
Ik zit een beetje met mijn handen in het haar, en hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik ben op dit moment bezig met mijn scriptie en moet hiervoor ook een enquête afnemen bij de doelgroep mannen en vrouwen van 15 tot 30 jaar, woonachtig in Nederland. Ik moet de enquête door minimaal 385 mensen laten invullen om voldoende respondenten te hebben, en op dit moment moet ik er nog precies 50!
Zouden jullie mij daarom 6 minuten van je tijd willen geven, en mijn enquête willen invullen? Het zijn 16 vragen over social media en het Glazen Huis van 3FM, easy! Jullie zouden me echt onwijs helpen, mijn dank is GROOT (met hoofdletters omdat ik dan écht blij ben)
HELDINNEN!
Ik zit een beetje met mijn handen in het haar, en hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ik ben op dit moment bezig met mijn scriptie en moet hiervoor ook een enquête afnemen bij de doelgroep mannen en vrouwen van 15 tot 30 jaar, woonachtig in Nederland. Ik moet de enquête door minimaal 385 mensen laten invullen om voldoende respondenten te hebben, en op dit moment moet ik er nog precies 50!
Zouden jullie mij daarom 6 minuten van je tijd willen geven, en mijn enquête willen invullen? Het zijn 16 vragen over social media en het Glazen Huis van 3FM, easy! Jullie zouden me echt onwijs helpen, mijn dank is GROOT (met hoofdletters omdat ik dan écht blij ben)
HELDINNEN!
woensdag 1 juli 2015 om 11:17
Bedankt voor de tips dames, heb de link maar meteen verwijderd. Hebben jullie dan misschien ideeën over hoe ik mijn enquête nog ingevuld krijg? Heb al mijn vrienden op Facebook een persoonlijk bericht gestuurd, in verschillende groepen op Facebook de link geplaatst en hulp gevraagd van mijn opdrachtgever.
woensdag 1 juli 2015 om 11:19
quote:Simone92 schreef op 01 juli 2015 @ 11:15:
1. Oké. Waarom eigenlijk niet?
2. Dat moeten we niet hebben.
Omdat het in de huisregels staat. Had je dus gewoon kunnen lezen.
Gelukkig mag het niet, anders bestaat het halve forum uit oproepjes voor afstudeer projecten en scripties. Is nu al zo vaak omdat lezen niet meer in het pakket zit.
1. Oké. Waarom eigenlijk niet?
2. Dat moeten we niet hebben.
Omdat het in de huisregels staat. Had je dus gewoon kunnen lezen.
Gelukkig mag het niet, anders bestaat het halve forum uit oproepjes voor afstudeer projecten en scripties. Is nu al zo vaak omdat lezen niet meer in het pakket zit.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
woensdag 1 juli 2015 om 11:21
woensdag 1 juli 2015 om 11:25
quote:OlympeMaxime schreef op 01 juli 2015 @ 11:21:
Koelbox met ijsjes, posten op straat! Daar heb ik enorme respons op gekregen 'in mijn tijd'. Ook bloedheet, dus een gratis ijsje voor 5 minuten enquete invullen in de schaduw (Vondelpark) ging prima. Had binnen 4 uur mijn target gehaald. Maar toen waren papieren enquêtes nog heel normaal....Kan nu ook toch? Laat je mensen gewoon de enquete invullen op jouw mobieltje! Ik vind het een leuk idee!
Koelbox met ijsjes, posten op straat! Daar heb ik enorme respons op gekregen 'in mijn tijd'. Ook bloedheet, dus een gratis ijsje voor 5 minuten enquete invullen in de schaduw (Vondelpark) ging prima. Had binnen 4 uur mijn target gehaald. Maar toen waren papieren enquêtes nog heel normaal....Kan nu ook toch? Laat je mensen gewoon de enquete invullen op jouw mobieltje! Ik vind het een leuk idee!
woensdag 1 juli 2015 om 11:29
quote:Simone92 schreef op 01 juli 2015 @ 11:25:
Oké bedankt voor de tipssss. Ik ga nog even mijn basisvaardigheid lezen bijschaven. Met een VIVA in de zon. Dom van mij! Helaas gaat de ijstruc niet op, omdat de enquête alleen online kan worden ingevuld. Maar wel een gaaf idee!
En het komt niet in je op om even een wifi kaartje te halen en in je laptop te doen? Of van je telefoon een hotspot maken...
En je gaat liever zitten lezen...
Dat word 'm dus echt niet met zo'n instelling dus.
En lijkt dat maar zo of worden ze steeds luier?
Oké bedankt voor de tipssss. Ik ga nog even mijn basisvaardigheid lezen bijschaven. Met een VIVA in de zon. Dom van mij! Helaas gaat de ijstruc niet op, omdat de enquête alleen online kan worden ingevuld. Maar wel een gaaf idee!
En het komt niet in je op om even een wifi kaartje te halen en in je laptop te doen? Of van je telefoon een hotspot maken...
En je gaat liever zitten lezen...
Dat word 'm dus echt niet met zo'n instelling dus.
En lijkt dat maar zo of worden ze steeds luier?
woensdag 1 juli 2015 om 11:29
woensdag 1 juli 2015 om 11:34
woensdag 1 juli 2015 om 11:37
Zo, een paar ochtendhumeurtjes? Dat TO het niet wist kan toch gebeuren? Zoals ze verder schrijft vind ik haar die negatieve reacties niet waard, hoor. En de volledige studentenbevolking erbij halen (en omlaag halen) lijkt me ook niet zo nodig.
TO, ik val niet in je doelgroep, helaas. Succes!
TO, ik val niet in je doelgroep, helaas. Succes!
Had ik maar een motto.
woensdag 1 juli 2015 om 11:49
quote:Simone92 schreef op 01 juli 2015 @ 11:31:
Oef, wat zijn jullie onaardig. En wat oordelen jullie snel! Wauw.
Pardon???
Je wordt gewezen op je eigen fout, nl. het niet lezen van de huisregels. Je wordt gewaarschuwd voor de gevolgen die dit kan hebben voor je onderzoek. Er wordt met je meegedacht en dan zijn wij onaardig?
Oef, wat zijn jullie onaardig. En wat oordelen jullie snel! Wauw.
Pardon???
Je wordt gewezen op je eigen fout, nl. het niet lezen van de huisregels. Je wordt gewaarschuwd voor de gevolgen die dit kan hebben voor je onderzoek. Er wordt met je meegedacht en dan zijn wij onaardig?
woensdag 1 juli 2015 om 12:02
quote:Fangtasia schreef op 01 juli 2015 @ 11:49:
[...]
Pardon???
Je wordt gewezen op je eigen fout, nl. het niet lezen van de huisregels. Je wordt gewaarschuwd voor de gevolgen die dit kan hebben voor je onderzoek. Er wordt met je meegedacht en dan zijn wij onaardig?Ik vond mezelf in ieder geval bijzonder aardig
[...]
Pardon???
Je wordt gewezen op je eigen fout, nl. het niet lezen van de huisregels. Je wordt gewaarschuwd voor de gevolgen die dit kan hebben voor je onderzoek. Er wordt met je meegedacht en dan zijn wij onaardig?Ik vond mezelf in ieder geval bijzonder aardig
woensdag 1 juli 2015 om 12:07
Wow, jet's gehts loss hier! Even een chronologische opsomming van het afgelopen halfuur:
Ik plaats een bericht.
Mensen reageren op dit bericht.
Ik bedank deze mensen en vraag nog even naar een waarom.
Andere mensen reageren op de vraag.
Ik bedank deze mensen en leg uit waarom hun ideeën helaas niet gaan werken.
Andere mensen reageren op mijn uitleg.
Ik reageer op hun uitlatingen.
Mensen voelen zich aangevallen, terwijl ik helemaal niet over hen spreek.
Maar toch bedankt vrouwen, dit was weer een wijze les. En ja, nu heb ik het tegen jullie allemaal!
Ik plaats een bericht.
Mensen reageren op dit bericht.
Ik bedank deze mensen en vraag nog even naar een waarom.
Andere mensen reageren op de vraag.
Ik bedank deze mensen en leg uit waarom hun ideeën helaas niet gaan werken.
Andere mensen reageren op mijn uitleg.
Ik reageer op hun uitlatingen.
Mensen voelen zich aangevallen, terwijl ik helemaal niet over hen spreek.
Maar toch bedankt vrouwen, dit was weer een wijze les. En ja, nu heb ik het tegen jullie allemaal!
woensdag 1 juli 2015 om 12:10
Je vergeet je eigen reactie:quote:Simone92 schreef op 01 juli 2015 @ 11:25:
Oké bedankt voor de tipssss. Ik ga nog even mijn basisvaardigheid lezen bijschaven. Met een VIVA in de zon. Dom van mij! Helaas gaat de ijstruc niet op, omdat de enquête alleen online kan worden ingevuld. Maar wel een gaaf idee!En als er dan wordt gezegd dat je een wifi-kaartje of een wifi-spot op kunt zoeken omdat JIJ 385 respondenten nodig hebt, reageer je met 'Oef, wat zijn jullie onaardig. En wat oordelen jullie snel! Wauw.'.
Oké bedankt voor de tipssss. Ik ga nog even mijn basisvaardigheid lezen bijschaven. Met een VIVA in de zon. Dom van mij! Helaas gaat de ijstruc niet op, omdat de enquête alleen online kan worden ingevuld. Maar wel een gaaf idee!En als er dan wordt gezegd dat je een wifi-kaartje of een wifi-spot op kunt zoeken omdat JIJ 385 respondenten nodig hebt, reageer je met 'Oef, wat zijn jullie onaardig. En wat oordelen jullie snel! Wauw.'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje