Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
Ik duim voor mooi nieuws voor jullie, Boepie en Eshterz!

woeseltjeeee!

Hoest met je? En met je nwe vriendje?
Hee, Lente! Jammer dat het Franse leven nog geen goede vruchten afgeworpen heeft....

Alles goed en wel hier! Voel me goed. Af en toe wel wat lastige situaties natuurlijk, maar dat hoort erbij. Met die nieuwe jongen doe ik het rustig aan. Even op een laag pitje. Is dus zeker niet mijn vriendje, maar ik date er wel regelmatig mee

En ik heb een nieuwe job! Ben ik zéér blij mee, want ik was dr hier helemaal klaar mee.

En om nog even terug te gaan naar de gebruikelijke onderwerpen van dit topic... Mijn cylcus doet ook raar! Aarrghh Sinds ik met de pil begonnen ben, denkt mn lichaam: "ooh, euhh, nu bloedverlies?.....nu dan?....en nu?"

Gelukkig maakt dat voor mij geen donder meer uit. Maar nu voel ik me daardoor toch stiekem nog een beetje verbonden met jullie

Dag meisjes!

Helaas lieve meisjes, jullie zien het al aan het schema, de echo was niet goed. Het vruchtje is met zes weken gestopt met groeien. De dames in het ziekenhuis waren erg lief. We zijn uiteraard erg verdrietig. Nu is het afwachten of het sponaan loskomt. Volgende week woensdag moet ik iig weer naar de gyn en dan gaan ze kijken of mijn baarmoeder schoon is. Zo niet dan krijg ik medicijnen om het op te wekken en als laatste eventueel een curettage. Heel erg bedankt voor alle steun en lieve berichtjes meisjes, ze hebben me goed gedaan.
Boepie wat een vreselijk bericht!

Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet, maar ik schrik me een ongeluk.

Even de tijd nemen om het te verwerken, het hakt er toch in natuurlijk.

Wat rot voor je joh, ik had het liever anders gezien. Iedereen natuurlijk. De natuur is soms medogenloos..
Dank je lieve Lente, je hoeft niets speciaals te zeggen hoor.
Ach nee toch, Boepie, wat vreselijk naar! Heel veel sterkte gewenst en een dikke knuffel!!
Oh, arme Boepie... Uitgerekend jij...

Hele hele dikke knuffel voor jou!

Lieve Boepie...

Wat is het allemaal toch oneerlijk verdeeld.... Ik vind het zo erg voor je! Geef jezelf de tijd om het te verwerken, en laat je verdriet even lekker gaan.

Heel veel sterkte de komende tijd, doe rustig aan hoor. En je kan hier alles kwijt maar dat weet je wel.

Liefs Lipa

Lieve Boepie, ik schrik me rot van je berichtje!

Ik kom net thuis en ben meteen snel ingelogd om te lezen hoe het was gegaan... dit had ik echt niet verwacht...

Ik snap er helemaal niks van hoor, zo oneerlijk! Fijn dat je goed bent opgevangen in het ziekenhuis. Neem je tijd om alles te verwerken, want het zal nog allemaal heel onwerkelijk zijn he.

Bah, vind het echt heel erg voor jullie! Sterkte meid
37 weken zwanger!
Fennah, het klopt wat je zegt, vandaar dat ik ook nog geen resultaten enzo verwacht (lees echo's en/of kloppende hartjes...) Jammer, maar het is niet anders.

Lieselotje, wat rot dat je er niet van kunt genieten. Ik herken het wel een beetje hoor! Maar je hoeft het toch niet de hele maand te doen? Een week of twee moet toch wel genoeg zijn..... Straks geven jullie het op, precies op het moment dat je ei springt. Ik zou proberen de periode iets te verkorten hoor.... Hoop wel dat alle actie positief resultaat zal hebben.

Zina, he wat rot joh! Denk je dat je er een beetje vanaf bent en hup daar is die misselijkheid weer. Misschien wel juist omdat je maag nog leeg was? Mij helpt het enorm om voordat ik opsta een crackertje te eten en dan nog even een half uurtje te blijven liggen. Wie weet heb je er iets aan.

- Ja je hebt gelijk, het kan soms heel fijn om je hubbie gewoon even heerlijk overal de schuld van te geven

Woesel, word je niet vrolijk van zeg, dat gedonder met die cyclus. Hopen dat de pil de boel snel weer oppakt. Fijn om zo'n lekker positief berichtje te lezen en gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Boepie, nee..... Moet hier echt even een traantje weg pinken... (hmpf, alsof jij iets aan mijn tranen hebt... ) Wat een rotbericht! Bah! Het is toch allemaal ook niet eerlijk! Ik weet ook even niet zo goed wat ik zeggen moet..... Ik hoop voor je dat het op zo'n goed mogelijke manier vordert allemaal en dat je er lichamelijk niet al te veel last van zult krijgen. He, het klinkt zo stom allemaal....

Sterkte! en wij zijn er voor je hoor!!!!

Ik ben er even stil van en heb geloof ik even niet zo veel meer te melden verder.....
Het klinkt helemaal niet stom hoor Schrijvertje, ik hoop zelf ook dat de natuur het zelf oplost. We hadden er wel rekening mee gehouden, maar het is toch verdrietig. We zagen het dooierzakje en het vruchtje, maar we wisten het eigenlijk al toen we niets zagen bewegen. En je tranen doen me zeker wel wat hoor Schrijvertje, het is altijd fijner om samen te huilen ipv alleen. Ik vind het heel fijn dat jullie allemaal zo lief voor me zijn.
He lieve Boepie, wat een naar nieuws Ik log net in, pas thuis van mijn werk en had dit niet verwacht. Word er ook emotioneel van, echt naar, rot en triest voor jou en je man. Heel veel liefs, steun en een dikke Neem de tijd om het samen te verwerken en hoop dat je je snel in ieder geval lichamelijk beter voelt.

Liefs Zina
Oh Boepie wat een naar nieuws voor jou en je man! Wat verdrietig dat dit jullie moet overkomen.

Ik hoop dat je de natuur het oplost en je fysiek in ieder geval binnenkort weer op orde bent. Het zal op emotioneel gebied wel moeilijk blijven. Je was natuurlijk al iets minder onbezorgd dan anderen, en nu zal een volgende zwangerschap nog beladener zijn.

Liefs,

Atheena
Boepie

Heel veel sterkte voor jou en je man; kan me niet voorstellen hoe je je voelt, maar voel heel erg met je mee!

Hopelijk helpt de natuur je nu eventjes, maar dat maakt het niet fijner ofzo. Hopelijk kan je man je goed helpen in en met dit verdriet!

sterkte

liefs

Vliet (f)
Lieve Boepie, wat een narigheid, ik heb zo hard voor je geduimd dat het goed was, maar het heeft helaas niet mogen helpen. Heel veel sterkte.
Hallo allemaal, het voelt een beetje dubbel na Boepie's berichtje, maar ik heb een mooie echo gehad, heb het hardje heel mooi zien kloppen, Alles zag er goed uit. Ben dus helemaal gelukkig, kan nu nog meer gaan genieten.
Boepie: meid, wat een verschrikkelijk nieuws. Wat een klap zal dat geweest zijn. Bah!! Sterkte, weet eerlijk gezegd niet wat ik verder moet zeggen. Dikke kus voor jou!

Hier was gisteravond en vannochtend een fiasco! Het lukte niet, heel frustrerend. Vind het echt een drama worden dat gen..k rond die eisprong. Voor mij is het nog geen drama als het niet lukt. Maar mijn ega heb ik toch echt nodig... Zit veel te veel in ons hoofd. En dan kan iedereen roepen: je moet het loslaten. LUKT NIET!!!! En ik wil natuurlijjk toch zo snel mogelijk zwanger worden gezien mijn leeftijd, dus er zit ook echt wel druk op. Nou ja... vanavond maar weer proberen. Nemen we maar een paar borrels ofzo. Moet echt, want het ei is er!!!!!!!!!!!!!!! (Hoe bedoel je gefrustreerd??)

xx
O Boepie, wat lees ik nu. Was gisteren niet meer komen inloggen omdat ik ervan uitging dat alles wel goed zou zitten. Wat een slecht nieuws. Ik kan me wel voorstellen hoe je je nu voelt. Hopelijk gaat de natuur nu zijn gang zodat je geen curretage hoeft te krijgen of medicijnen moet nemen.

Echt Boepie, ik leef zo met je mee. Ik krijg er gewoon kippenvel van. Zwanger worden is al zo'n vreemd iets, net alsof je helemaal wordt dooreengeschud door die hormonen. En het zal er nu heel wellicht eventjes niet op verbeteren. Laat je traantjes maar de vrije loop. Ik herinner me toen ik mijn miskraam had dat ik bij het lezen van sommige van jullie berichten de tranen over mijn wangen liet borrelen. En heb echt veel aan jullie gehad toen. Boepie toch, ik wenste dat ik je in levende lijve een dikke knuffel kon geven. Hoe reageert jouw vriend? Zoek nou maar troost bij elkaar. Hoe vreemd het ook klinkt maar ook dit kan jullie een verbondenheid geven. Geef dit nou maar de tijd om te helen. Dikke dikke virtuele knuffel.
Estherz, je moet je geluk hier blijven delen. Ik heb mijn vriendin die zwanger was op hetzelfde moment als ik, op het hart gedrukt dat ze haar geluk met mij moest blijven delen. En dat doet ze ook en daar ben ik blij om.

Lieselotje, wij hadden dit ook in het begin. Probeer het toch een beetje los te laten maar ik begrijp dat dit moeilijker gezegd is dan gedaan. Op bevel vrijen is niet ideaal he? Het is een beetje de aard van het beestje, er te veel mee bezig zijn. Ik had dat ook enorm, en dat blijkt nergens goed voor te zijn.

Ik voel me nu al veel rustiger,nog weinig druk, deze morgen hebben we wel seks gehad maar ik heb een bacteriële infectie en het deed heel erg pijn. Heb zalf maar heb die nog maar twee keer ingebracht. Lijkt me ook weer niet de ideale situatie om zwanger te worden. Gynea zegt trouwens dat een bacteriële infectie geen zwangerschappen toelaat. En heb mijn ei binnen enkele dagen. Ok deze maand zou ik dat nog niet zo heel erg vinden eigenlijk.

Sommige lichamen moeten misschien gewoon proefdraaien voor die keer dat het dan wel goed moet gaan. Zoals jij en ik Boepie. Natuurlijk is het heel unfair, sommige vrouwen doen meerdere miskramen, anderen doen er nooit geen. En dat behoorlijk frustrerend op je inwerken.

Ik wacht op een telefoontje van mijn zus. Ze heeft al één zoon, daarna een miskraam, daarna een dochter en nu een BBZ. Ik wacht haar telefoontje af, ben benieuwd en hoop dat het vruchtje zo afkomt uit haar eileider.
Weet je Lieselotje, word er volgende maand ook 36, van mij mag het gerust nog een tijdje duren voor ik zwanger word, als het maar blijft zitten deze keer. Want daar ben ik toch wel bang voor. Ik ga proberen om mezelf niet echt als zwanger te beschouwen voor de 12 weken, heel wellicht lukt dit toch niet. Hoorde van mijn collega iemand die op 14 weken een miskraam heeft gehad. En een oude vriendin van me is twee keer haar baby verloren op 6 maanden. Ze zijn nu bezig met serieuze onderzoeken heb ik gehoord. Ik weet niet of ik zoiets zou aankunnen. Sedert ik ondergedompeld word in de wereld van de zwangeren weet ik verdomd goed dat WIJ vrouwen wel degelijk het sterkste geslacht zijn.

En dat het bij sommige een iets langere weg is naar een kindje, dat is duidelijk.
Lieve Esterz, wat heerlijk voor je meis dat alles goed was. Het is je van harte gegund hoor! Fijn dat je nu ook kunt gaan genieten.

Lieve Drew, proefdraaien . Laten we hopen dat onze pech nu voorbij is. Er is trouwens nog niets losgekomen, maar het rommelt wel in mijn buik. De mensen die we het verteld hadden zijn ook allemaal erg lief voor ons. En manlief is een grote steun, gelukkig hebben we elkaar altijd nog. Ik houdt jullie op de hoogte hoor.
Voor het schema nieuwe datum verloskundige 3 oktober
Boepie, het is zo'n schrale troost, maar het gebeurd zo vaak. Bijna alle vriendinnen om me heen hebben een miskraam gehad. Het is afschuwelijk, maar het gebeurd. Gelukkig, is het zo vroeg gebeurd, want met 12 of 20 weken sta je helemaal met lege handen.

Misschien moest je lichaam even proefdraaien, en een volgende keer gaat het vast goed. Het gaat vaker goed dan fout.

O ik weet niet meer wat ik zeggen moet want ik wil je ook niet tegen de schenen schoppen snap je. Je zal namelijk al genoeg te horen krijgen: aaa je bent nog jong dat komt wel goed. En dat zal ook wel, maar dat neemt nu je verdriet niet weg.

Nou, ik denk aan je, en hier alle meiden en straks weer de schouders eronder.

Lieselotje, ojeeeee we lopen synchroon! De laatste keer, god wanneer was het nou, lukte het hier ook niet! hahaha wat eeeeeerg! Het was ochtend en ik dacht, ach mn ei is zo laat misschien beter als we nog ff een keer extra doen. Maar nee, ging niet. En das dan zo lullig. Net als jij, voor mij is dat geen ramp, ik kom zelden klaar van sex, maar hij levert wel de ingredienten zeg maar.

Na goed, het was dan ook echt hop-dr-op... misschien kun jij er wat meer van maken. Inderdaad; wijntje, voetmassage ( krijgen dan he!) Muziekje, kaarsje, filmpje op de bank, langzaam tegen elkaar aanliggen blabla, de rest mag je zelf doen.

Dochters eerste schoolweek zit er bijna op! En wat een vrijheid heb ik nu! Joepie, echt super
Ik weet niet hoe ik het los moet laten hoor.... Zal wel drank worden denk ik. Maar ja... dat is natuurlijk ook weer niet zo goed. En dan nog. Hij moet het doen he..... hij was er helemaal van slag van . Terwijl ik er nog wel om kan lachen, maar ja... die druk ligt bij hem. Lijkt me ook niet prettig als man zijnde...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven