Mode & Beauty alle pijlers

Primark

06-07-2015 09:55 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de vakantie ga ik nog een keer naar de Primark toe. Ik twijfel echter tussen twee locaties, namelijk Enschede en Almere. Welke locatie heeft de grootste/ leukste damescollectie? (Ik ga er alleen heen vooe de kleding, dus geen sieraden enz.) Welke locatie is een aanrader?
Geen.
Beide niet.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Beide niet, maar Enschede is natuurlijk wel veel gezelliger
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ik kom zo af en toe in die van Enschede maar echt echt slagen doe ik eigenlijk niet. Soms een shirtje of zoals laatst een paar slippers.

Geen dingen die ze ergens anders niet hebben.

Shirts krimpen heel snel, dat is echt minder.

Voor een euro of 2 meer heb ik bij New Yorker ( er schuin tegen over) net zulke leuke shirts maar iets betere kwakiteit.

Ze hebben op zich wel een redelijke collecties maar echt groot? Mwah ik vind van niet, niet om er speciaal naar toe te gaan.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:hamerhaai schreef op 06 juli 2015 @ 10:15:

Beide niet, maar Enschede is natuurlijk wel veel gezelliger Dat wel. Als je er toch bent. De stad is erg gezellig. Lekker winkelen en neerploffen op de oude markt voor een drankje.
anoniem_203317 wijzigde dit bericht op 06-07-2015 10:19
Reden: Oude markt niet groote, die zit bij ons. XD.
% gewijzigd
quote:hamerhaai schreef op 06 juli 2015 @ 10:15:

Beide niet, maar Enschede is natuurlijk wel veel gezelliger

Dat klopt

We sturen TO linea recta naar de Oude Markt
quote:MadameQetesh schreef op 06 juli 2015 @ 10:17:

[...]

Dat wel. Als je er toch bent. De stad is erg gezellig. Lekker winkelen en neerploffen op de groote markt voor een drankje.Oude Markt
quote:yasmijn schreef op 06 juli 2015 @ 10:19:

[...]

Oude Markt Haha ja zag het. Net te laat met verbeteren. Groote markt zit bij ons XD.
Weet je wel wat Primark te bieden heeft? Je weet dat het een uitdragerij is met goedkope meuk?

Ik hoop niet dat je er ver voor moet reizen en er veel van verwacht.
Het is wegwerpkleding voor tienermeisjes gemaakt door kleine meisjes in 3e wereldlanden.
Ik ga eigenlijk alleen maar de Primark voor goedkope tassen, sieraden, schoenen en ander meuk. Voor kleding kan ik er zelden slagen.
Silence is golden. Duct tape is silver.
quote:benq schreef op 06 juli 2015 @ 10:54:

Het is wegwerpkleding voor tienermeisjes gemaakt door kleine meisjes in 3e wereldlanden.

Ach ja op zo'n reactie kon je wachten.

Kom je ook de andere merken even noemen die gemaakt zijn door kleine meisjes in 3e wereld landen?

Zielig hoor.

En bovendien niet waar.

Ja het word gemaakt in lage lonen landen. Net als heel veel andere merken.

Maar dat betekend niet dat het kinderarbeid is.
Ik vind Almere erg leuk.

Had een erg groot vooroordeel altijd over Almere,maar ik vind Almere leuk.

De Primark is leuk voor de basics. Sportkleding haal ik er,shirts en broeken en bh's. En hele leuke pyjama's.De losse-onderdelen pyjama. (Broek en shirt los te koop)En ik vind dat de sportkleding en pyjama's lang mooi blijven. De sweatvesten blijven ook mooi.

Kinderkleding vond ik echt slecht,behalve de onesies.

Controleer goed of er geen gebrek of beschadiging zit aan de kledingstukken voordat je afrekent.

Want mensen gaan er erg slordig mee om.

Heel veel plezier!
Ik ga meestal naar Almere, je kunt er naast parkeren en het station is ook om de hoek. Ik vind het een grote winkel.

P.S. Er zijn heel weinig merken die kunnen garanderen niet te maken te hebben met kinderarbeid. De meeste merken zijn duurder en maken gewoon meer winst. Voor eerlijke kleding moet je op de site van fairwair foundation kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven