Piep in oor
dinsdag 7 juli 2015 om 15:20
Hoi iedereen!
Ik hoor sinds 2 dagen een hoog pieptoon in mijn oor. Het is voornamelijk mijn rechter oor, en mijn rechterneusgat zit ook dicht, ook heb ik veel oorsmeer. Kan het daar aan liggen misshien.. Hoor de piep ook echt wanneer ik in bed lig, als ik bezig ben merk ik het niet echt.
Iemand ervaring hiermee?
Bedankt alvast!
Ik hoor sinds 2 dagen een hoog pieptoon in mijn oor. Het is voornamelijk mijn rechter oor, en mijn rechterneusgat zit ook dicht, ook heb ik veel oorsmeer. Kan het daar aan liggen misshien.. Hoor de piep ook echt wanneer ik in bed lig, als ik bezig ben merk ik het niet echt.
Iemand ervaring hiermee?
Bedankt alvast!
dinsdag 7 juli 2015 om 16:19
Ik heb ook een levenslange piep/ruis.
Vlak voor deze piep/ruis kreeg ik heftige aanval van draaiduizeligheid en zweten. Loop bij KNO arts en heb een evenwichtsonderzoek gehad en gehoortesten en mri scan.
Zit in de molen,maar kno arts denkt aan Meniere
Alleen een piep kan van alles zijn.Gehoorbeschadiging,verkoudheid,oorsmeer.
Maar ook dat je hersenen denkt een geluid te horen,en als reactie gaat reageren met een tegenpiep.
Je hebt het nog maar een paar dagen,zonder duizeligheid ?
Dan kan het ook zomaar weer verdwijnen.
Heb je gevoel van minder horen,zou ik bij huisarts er op aan dringen voor gehoortest in ziekenhuis en kno arts.
Vlak voor deze piep/ruis kreeg ik heftige aanval van draaiduizeligheid en zweten. Loop bij KNO arts en heb een evenwichtsonderzoek gehad en gehoortesten en mri scan.
Zit in de molen,maar kno arts denkt aan Meniere
Alleen een piep kan van alles zijn.Gehoorbeschadiging,verkoudheid,oorsmeer.
Maar ook dat je hersenen denkt een geluid te horen,en als reactie gaat reageren met een tegenpiep.
Je hebt het nog maar een paar dagen,zonder duizeligheid ?
Dan kan het ook zomaar weer verdwijnen.
Heb je gevoel van minder horen,zou ik bij huisarts er op aan dringen voor gehoortest in ziekenhuis en kno arts.
dinsdag 7 juli 2015 om 17:54
dinsdag 7 juli 2015 om 20:33
woensdag 8 juli 2015 om 07:36
woensdag 8 juli 2015 om 11:23