Typisch onfatsoenlijk gedrag vrouwen

07-07-2015 13:14 214 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen zouden jullie me kunnen vertellen wat nu typisch onfatsoenlijk gedrag is van vrouwen of meisjes?

Kun je vertellen of je zelf wel eens iets onfatsoenlijks heb gedaan en met welke reden je het wel of niet weer zou doen?

Verder zou ik willen weten wat jou aanzet tot fatsoenlijk gedrag en hoe je bij die ideeën kom?
quote:MonteCara schreef op 07 juli 2015 @ 16:49:

[...]

Mannen hebben nooit onfatsoenlijk gedrag.Aha, is dat het! Dan is een topic "wat vrouwen van mannen kunnen leren over het niet hebben van onfatsoenlijk gedrag" gewenst. Er voor het gemak van uitgaand dat vrouwen graag fatsoenlijk gedrag willen vertonen. ( wat natuurlijk iets heel anders is dan ook echt fatsoenlijk zijn.)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik denk niet we haar "vraag" nog duidelijk gaan krijgen, ik vraag me af of ze die eigenlijk wel heeft. Ik denk dat ze zit te smachten om aandacht, vandaar dit vage topic. Hoewel ik me dus wel bescheur bij jullie reacties..........of is dat ook onfatsoenlijk ?!!!
Pejeka gaat nu schaamteloos aan de drank. Alcoholische drank. Op een terras. Met mannen. Ik sluit niet uit dat het onfatsoenlijk gaat worden. Of onzedig. Al zal ik trachten dat laatste te bewaren voor thuis. En wat TO ervan vindt? Het zal me worst zijn. Of is dat nou weer niet fatsoenlijk van me? Hoe dan ook... laterzzz.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Dirkiepirk schreef op 07 juli 2015 @ 16:57:

Ik denk niet we haar "vraag" nog duidelijk gaan krijgen, ik vraag me af of ze die eigenlijk wel heeft. Ik denk dat ze zit te smachten om aandacht, vandaar dit vage topic. Hoewel ik me dus wel bescheur bij jullie reacties..........of is dat ook onfatsoenlijk ?!!!

Bescheuren mag hoor, volgens mij.

Mits je het doet zonder intieme delen te ontbloten, te spugen, je te ontlasten of iets te slopen.

Dacht ik.
quote:pejeka schreef op 07 juli 2015 @ 16:52:

[...]

Tenzij vrouwen hen daartoe aangezet hebben, uiteraard...Oh ja! Even vergeten verdrongen. Dom van mij
quote:pejeka schreef op 07 juli 2015 @ 16:59:

Pejeka gaat nu schaamteloos aan de drank. Alcoholische drank. Op een terras. Met mannen. Ik sluit niet uit dat het onfatsoenlijk gaat worden. Of onzedig. Al zal ik trachten dat laatste te bewaren voor thuis. En wat TO ervan vindt? Het zal me worst zijn. Of is dat nou weer niet fatsoenlijk van me? Hoe dan ook... laterzzz.Slemp ze!
quote:pejeka schreef op 07 juli 2015 @ 16:59:

Pejeka gaat nu schaamteloos aan de drank. Alcoholische drank. Op een terras. Met mannen. Ik sluit niet uit dat het onfatsoenlijk gaat worden. Of onzedig. Al zal ik trachten dat laatste te bewaren voor thuis. En wat TO ervan vindt? Het zal me worst zijn. Of is dat nou weer niet fatsoenlijk van me? Hoe dan ook... laterzzz.Veel plezier met fatsoenlijk/onfatsoenlijk zijn!
quote:Eleonora schreef op 07 juli 2015 @ 17:00:

[...]

Bescheuren mag hoor, volgens mij.

Mits je het doet zonder intieme delen te ontbloten, te spugen, je te ontlasten of iets te slopen.

Dacht ik.En mits je geen vochtige vagijn krijgt.
quote:tonkje schreef op 07 juli 2015 @ 16:46:

[...]

Als jij nou eens een topic opent over onfatsoenlijk gedrag bij typische mannen? Of iets in die geest.ehm ja...dat kan ik doen, maar mannen zijn nooit fatsoenlijk toch?
quote:Honeymoonquiz schreef op 07 juli 2015 @ 17:09:

[...]

En mits je geen vochtige vagijn krijgt.Want dat is gewoon vies.
quote:evelynsalt schreef op 07 juli 2015 @ 17:19:

[...]

ehm ja...dat kan ik doen, maar mannen zijn nooit fatsoenlijk toch? Dat is het mooie van man zijn. Dat en staand plassen.
Egidius. Niet Eggie.
Ze hebben het maar makkelijk! En tegenwoordig mogen ze ook nog wat vadsig zijn....blegh!
Ik ben mijn auto maar even wezen wassen in een wit shirtje. Kreeg spontaan zin om iets onfatsoenlijks te combineren met iets fatsoenlijks.
quote:cacowaw schreef op 07 juli 2015 @ 15:11:

[...]

En wat doet dat inzicht met jouw zelfbeeld lolapaloeza?

Ik ben niet gek, ik ben een vliiiieeegtuig.....

M.a.w. doe eens niet zo zweverig!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven