Onweerstaanbaar

05-09-2008 18:23 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik mijn man leerde kennen (17 jaar geleden) had ik een SV die voor mij echt onweerstaanbaar was.

Ik vond hem echt woest aantrekkelijk en hij hoefde maar te bellen of ik kwam eraan gerend. Maar op een gegeven moment had ik wel door dat hij in mij geen relatiemateriaal zag dus heb ik het contact verbroken. We zijn ongeveer driekwart jaar met elkaar omgegaan.

Nu ben ik door omstandigheden weer met hem in contact gekomen en lijkt het onvermijdelijk dat ik hem binnenkort weer ga zien. Hij stuurde me net een mailtje en die bezorgde me toch weer kriebels, hij is nog niks veranderd. Aan de ene kant vind ik het heel leuk om van hem te horen hoe zijn leven is (ik heb me vaak afgevraagd hoe het met hem ging) maar aan de andere kant vraag ik me af of ik me niet op glad ijs begeef.

Iemand al eens zoiets meegemaakt?
anoniem_57699 wijzigde dit bericht op 05-09-2008 22:56
Reden: driekwart
% gewijzigd
Volgens mij weet je zelf al dat dit 'de kat op het spek binden' is, maar wie weet meid, is hij wel 30 kg aan gekomen, kaal en zijn tanden kwijt.
Ik neem aan dat je echtgenoot volledig op de hoogte is van jouw gevoelens voor deze man en je het feit dat jullie elkaar binnenkort weer gaan zien?
Niet herkenbaar. Meestal zie ik dat soort dingen van tien kilometer afstand aankomen en weet bijtijds daarnaar te handelen. Weet niet hoe dat bij jou zit? Ben je ontoerekeningsvatbaar?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Misschien is het wel het kat op het spek binden maar ik ben inmiddels wel bijna 18 jaar ouder (en wijzer). Ik denk dat er nog een heel traject zit tussen wat kriebels voelen en bepaalde grenzen overschrijden. En daar ben ik dan zelf bij, toch?

Wuiles: Ja, mijn man weet dat ik hem ga ontmoeten en hij weet ook dat ik vroeger dergelijke gevoelens voor hem had.

Ik ben in de afgelopen 17 jaar nog nooit in de verleiding gekomen om vreemd te gaan dus ik ben redelijk veilig, denk ik.
Eeeh, nee, niet ontoerekeningsvatbaar, VC
je zegt in je OT dat je jezelf afvraagt of je je op glad ijs gaat begeven.

en je volgende reactie is:Ik ben in de afgelopen 17 jaar nog nooit in de verleiding gekomen om vreemd te gaan dus ik ben redelijk veilig, denk ik.

oewoew twijfel twijfel.

neem een aspirientje mee,en probeer het tussen je knieen vast te houden.

en als je weer thuis bent,inslikken tegen de ''spannings'' hoofdpijn.

en anders leg je het op je nachtkastje.
Ik ga een afspraak met hem maken vanwege iets waar ik advies over nodig heb (zakelijk). Dus ik zal hem waarschijnlijk op zijn kantoor ontmoeten.

Ik sta tegenwoordig toch heel wat steviger in mijn schoenen als toen ik begin twintig was. En ik moet eerlijk toegeven: ik vind het leuk om hem te laten weten hoe goed het met mij gaat en dat ik inderdaad nog steeds een lekker ding ben. En hem dan achterlaten met de gedachte: hmmm, misschien heb ik toch een lotje uit de loterij laten lopen.

Verder heb ik gewoon echt zijn advies nodig over zaken die nu heel belangrijk zijn in mijn leven.
Nou dan is dit topic mooi voor niks geopend he
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Charlotte69 schreef op 05 september 2008 @ 18:48:

En ik moet eerlijk toegeven: ik vind het leuk om hem te laten weten hoe goed het met mij gaat en dat ik inderdaad nog steeds een lekker ding ben. En hem dan achterlaten met de gedachte: hmmm, misschien heb ik toch een lotje uit de loterij laten lopen.Ah, hij heeft jou gedumpt begrijp ik?
aha pay back time ofzoiets dus!?!?!

schiet je er iets mee op om hem te laten denken :damn dat mokkel had van mij kunnen zijn?

is er niemand anders die je kan helpen met je probleem dan?

of is hij de enige in de wereld die er voor gestudeerd heeft?

(tip:trek een sexy zwart cocktail jurkje aan en hoge hakken)
Ik heb ooit mn oude vriendje ook na ruim 15 jaar weer terug gezien. Hij was inmiddels getrouwd, ik niet. We vielen weer als een blok voor elkaar - stapten gewoon terug in de tijd. Met alle gevoelens en oude 'dingetjes' die daarbij hoorden. We waren allebei ouder en wijzer geworden maar niet met elkaar. Complete regressie als we samen waren. Heel bizar vond ik dat. Het begon mooi maar eindigde (natuurlijk) niet zo.

Pas op als je huwelijk je lief is! En ik zou het maar wel aan je man vertellen als je het echt door wilt zetten. Zodat je er in elk geval vast een soort rem op zet.

Maar mijn advies: laat oude koeien in de sloot liggen.
.
Ach, 17 jaar geleden.....je bent misschien zelf ook uitgelubberd, gerimpeld, en grijs...
TO je stelt vragen die jezelf het beste kunt beantwoorden. Je vindt het spannend om hem weer te ontmoeten. Ergens hoop je dat hij denkt:"Damn! Was ik maar met haar geeindigd" en ondertussen probeer je een stukje wrok op hem te botvieren. Je hebt het kennelijk nooit goed kunnen afsluiten anders had je je schouders opgehaald en gezegd:"Fijn, ik ga mijn ex-SV weer ontmoeten, het zal me benieuwen". Zoiets, maar uit je verhalen begrijp ik dat je hem nog wilt 'raken'.

Noot: ik liep/loop ook met dergelijke gevoelens rond voor een ex en ken dat gevoel van 'hem even laten zien wat ie mist'. Diep van binnen weet ik dat dat best triest is om zo te denken. Wil je 'm echt 'raken', just be yourself.
Zamirah - dat was bij bij niet zo maar maakt volgens mij niks uit. Je ziet elkaar toch gewoon zoals je elkaar toen zag. Je kijkt als t ware door de werkelijkheid heen.
.
Dat betwijfel ik.
ff off-topic: Zamirah, dat fotootje/avatar lijkt erg op de Marokkaanse actrice uit Dunya & Desie....of is zij dat? Of ben jij dat...dat kan natuurlijk ook
quote:wuiles schreef op 05 september 2008 @ 18:51:

[...]

Ah, hij heeft jou gedumpt begrijp ik?Not exactly, hij wilde nog wel even doorgaan met onze afspraakjes. Maar zoals gezegd, hij zag in mij geen relatiemateriaal. En daar baalde ik toentertijd wel van, ja! Daarom heb ik er toen een punt achter gezet en hij heeft me daarna nog minstens 3 gebeld om te vragen of ik het wel zeker wist (dat ik hem niet meer wilde zien)..
quote:Zamirah schreef op 05 september 2008 @ 18:58:

Ach, 17 jaar geleden.....je bent misschien zelf ook uitgelubberd, gerimpeld, en grijs...

valt best mee, volgens mij....
impala: hij was niet mijn vriendje maar mijn SV'tje.

In het begin was het puur fysieke aantrekkingskracht van beide kanten. Maar zoals je mss weet, maken vrouwen dan een soort stofje aan waardoor ze toch verliefde gevoelens gaan koesteren voor degene waar ze mee naar bed gaan. Dat gebeurde dus bij mij maar niet bij hem.
Volgens mij is dat zakelijk advies gewoon een smoes voor jezelf, maar daarom hoef je het ons nog niet wijs te maken! Ik ken geen discipline waarin maar 1 iemand is afgestudeerd, in dat geval dan jouw vroegere SV, kennelijk?.

Ach, je vindt het gewoon spannend om hem te zien! Wat is er tegen een beetje spanning!

Meestal vallen zulke ontmoetingen tegen en word je behoorlijk ontnuchterd: viel ik daar zo heftig op?

En dan kun je het misschien afsluiten.
quote:bitterandsweet schreef op 05 september 2008 @ 19:31:

Volgens mij is dat zakelijk advies gewoon een smoes voor jezelf, maar daarom hoef je het ons nog niet wijs te maken! Ik ken geen discipline waarin maar 1 iemand is afgestudeerd, in dat geval dan jouw vroegere SV, kennelijk?.

Ach, je vindt het gewoon spannend om hem te zien! Wat is er tegen een beetje spanning!

Meestal vallen zulke ontmoetingen tegen en word je behoorlijk ontnuchterd: viel ik daar zo heftig op?

En dan kun je het misschien afsluiten.

Nee, natuurlijk zijn er meer mensen afgestudeerd in deze discipline alleen die rekenen 200 euro per uur. En laat ik dat nou net even niet hebben. Als ik zijn advies heb en ik het idee heb dat het zin heeft om een procedure te starten, neem ik een ander. Ik neem aan dat hij dat ook niet voor niks zal gaan doen.

En ja, ik denk ook dat zijn haantjes-gedrag dat vroeger zo'n indruk op me maakte, nu op mijn lachspieren gaat werken.
quote:Charlotte69 schreef op 05 september 2008 @ 19:21:

In het begin was het puur fysieke aantrekkingskracht van beide kanten. Maar zoals je mss weet, maken vrouwen dan een soort stofje aan waardoor ze toch verliefde gevoelens gaan koesteren voor degene waar ze mee naar bed gaan. Dat gebeurde dus bij mij maar niet bij hem.

Jij werd dus verliefd. En waarom denk je dat het nu anders gaat ?

Maar ga lekker je gang hoor. Ik ben wel benieuwd hoe het afloopt.
.
quote:Charlotte69 schreef op 05 september 2008 @ 19:21:

Heel gek, maar daar heb ik dus nooit last van.

Ik word wel eens verliefd, maar nooit alleen door de sex.
quote:Sensy12 schreef op 05 september 2008 @ 19:14:

ff off-topic: Zamirah, dat fotootje/avatar lijkt erg op de Marokkaanse actrice uit Dunya & Desie....of is zij dat? Of ben jij dat...dat kan natuurlijk ook Jahhh!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven