Kleine hamburgerbroodjes

08-07-2015 16:28 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Volgende week zaterdag vieren wij onze verjaardagen met een barbecue en willen dan o.a. kleine hamburgers maken met kleine hamburgerbroodjes. Nu heb ik bij AH deze wel eens gezien

maar die hebben ze blijkbaar alleen rond kerst en pasen. Heeft iemand een idee waar zulke broodjes te krijgen zijn? Mogen ook gewone kleine witte bolletjes zijn, maar die zijn bij AH uit het assortiment.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Albert Heijn heeft ze gewoon in hun assortiment. Net als de plus, lidl, jumbo en andere winkels.
Veel bakkers hebben wel (verse) kleine bolletjes in hun assortiment. Bij mijn bakker zag ik recent zelfs nog veel kleinere bolletjes, werden verkocht als high tea bolletjes.

Als je een aardig aantal nodig hebt kun je ze zelfs wel bestellen bij een bakker denk ik. Ik heb dat ooit gedaan met mini wit knip broodjes.
AH heeft ze gewoon ook vers bij de broodjes liggen. Minibroodjes.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Inderdaad, die mini broodjes hebben ze overal en die hamburgertjes maak je in een mum van tijd zelf.
verba volant, scripta manent.
quote:lipglossenluiers schreef op 08 juli 2015 @ 16:30:

Albert Heijn heeft ze gewoon in hun assortiment. Net als de plus, lidl, jumbo en andere winkels.Niet elke albert heijn. Assortiment is afhankelijk van de type en grootte winkel
quote:lipglossenluiers schreef op 08 juli 2015 @ 16:30:

Albert Heijn heeft ze gewoon in hun assortiment. Net als de plus, lidl, jumbo en andere winkels.AH hier niet en kan ze ook niet online bestellen. Ik kan nog even bij de XL kijken, die zit hier ook.
quote:MarianneDavids schreef op 08 juli 2015 @ 16:36:

Inderdaad, die mini broodjes hebben ze overal en die hamburgertjes maak je in een mum van tijd zelf.

De hamburgertjes maken we ook zeker zelf, veel lekkerder, het ging me om de broodjes.

Blijkbaar ligt het dus aan de AH hier in de wijk (en online), ik ga van de week even naar de XL om daar te kijken!
En anders dus naar de Jumbo, andere supermarkt of bakker.

Bedankt!
quote:Juultje schreef op 08 juli 2015 @ 16:41:

[...]

De hamburgertjes maken we ook zeker zelf, veel lekkerder, het ging me om de broodjes.

Blijkbaar ligt het dus aan de AH hier in de wijk (en online), ik ga van de week even naar de XL om daar te kijken!Ik dacht even dat ze kant-en-klaar waren, zoiets als worstenbroodjes of saucijzenbroodjes.
ik heb het liefst een zacht broodje bij mijn hamburger en ik weet dat de bakker bart van die kleine bolletjes heeft
En doooooor!
MarianneDavids, nee hoor, het gaat echt alleen om de broodjes, we doen er zelf een hamburger in.

Bakker Bart is dus ook nog een optie, zit wel iets uit de richting, maar als ik het verder niet kan vinden rij ik daar wel even heen.
De tekst op de verpakking van die broodjes is een beetje verneukeratief.
Ik gebruik dan ook wel gewoon van die 'brunchbroodjes' ofzo, zitten dan alleen wel ook een paar croissants tussen
Anders kun je ook nog gewone hamburgers maken, door vieren snijden en als een soort clubsandwich serveren.

quote:nerdopviva schreef op 08 juli 2015 @ 17:06:

Anders kun je ook nog gewone hamburgers maken, door vieren snijden en als een soort clubsandwich serveren.

[afbeelding]Jaap Kooiman zou zeggen "ken je bek nog verder ope?"
quote:nerdopviva schreef op 08 juli 2015 @ 17:06:

[afbeelding]Kan, maar vind ik wel minder leuk.
Hier zijn ze gewoon te krijgen. Heb toevallig een pak in mijn kast liggen. Zal zo kijken waar ik die gekocht heb.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ga zo kijken hoor, maar hier heb je ook deelbrood die het formaat mini hamburgertjes hebben en ik heb ze ook wel eens zelf gemaakt met deeg en dan kleine bolletjes in muffinvormpjes. Kan ook zonder muffinvorm hoor. Maar het komt goed, ik kijk eerst naar die ik in de kast heb liggen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Heb je al eens gedacht aan zo'n breekbrood? Allemaal kleine zachte bolletjes, met en zonder pitjes, aan elkaar die je zo los kunt halen. Ideaal voor kleine hamburgertjes.
Deze heb ik niet in mijn kast hoor maar zocht die ik had maar hier heb je ook mini broodjes zonder de croissantjes. Maar zal gewoon naar beneden moeten lopen om te kijken.

quote:mukske schreef op 08 juli 2015 @ 17:29:

Heb je al eens gedacht aan zo'n breekbrood? Allemaal kleine zachte bolletjes, met en zonder pitjes, aan elkaar die je zo los kunt halen. Ideaal voor kleine hamburgertjes.Ja die had ik ook maar waar ik nu ook kijk bij welke supermarkt, ik zie ze niet. Ik had ze toen van de Dekamarkt. Maar ik kijk nog even wat ik wel nog in huis heb.
Hier liggen ze bij de Jumbo bij het verse brood en anders kun je ze bestellen.

Anders de warme bakker misschien?

Met een pak broodmix kun je ze natuurlijk ook makkelijk zelf maken!
Bedankt, Mylene, die ken ik inderdaad ook. Ik vind alleen zachte broodjes lekkerder met een hamburger.

Zelf maken doe ik in het uiterste geval, veel tijd heb ik daar niet voor, dat zou dan op de zaterdag zelf moeten gebeuren, een dag later vind ik zelfgemaakt brood meestal niet meer zo lekker.

Jumbo zal ik ook eens kijken, die zit hier ook wel in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven