Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Haaa allemaal!

Feesttent-bier-drink-feestavond-idee bleek in de praktijk:

- lege half opgebouwde tent

- geen mensen.

Wij zijn erlangs gereden, teruggereden om nog eens te kijken, én weer naar huis gereden . Met een colaatje, nootje en Popstars was het eigenlijk net zo gezellig

Welkom nieuwe singleschrijvers! Leuk, het wordt echt vol hier!

Een welkomstdrankje dan maar?

Peas on earth!
Ik had vandaag weer zo'n suffe actie. Lenzen waren steeds beslagen, maar was mijn vloeistof vergeten. Ze dus al een paar keer op het werk onder de kraan schoon gemaakt, heel voorzichtig dat ze niet het putje in zouden gaan.Maak ik ze nog even snel schoon voor ik van werk naar huis moet, spoel ik er 1 door het putje!

Dat rijdt best lastig met 1 lens
Oh, lekker drankje Erwt!

Waren jullie wel bij de goede feesttent?
EA, wat een week zeg
Peas on earth!
@Genoeg. Ja dat kan ik me echt voorstellen dat voor jou net de andere kant op is. Ik wens jou ook heel veel sterkte. Hoe zie jij nu je toekomst of is dat nog een grote warboel voor je?

@ EA. Je mag best je zielig voelen en mauwen zoals jij dat zegt. Lijkt me heel normaal en gezond om te voelen wat je voelt, en die gaan nu eenmaal up en down.

Ik ga morgen...als ik weer beetje fris en fruitig ben verzinnen over die slogan. Na week werken ben ik op vrijdag niet topfit.

@Summerdance...ik ben geen echte vrouw wat dat aangaat, ik kan niet multitasken. Zat paar dingen tegelijk te doen op laptop en toen ging het mis

En lekker effe goed flink janken kan enorm opluchten, geeft inderdaad weer wat ruimte.
Ik vind Nance erger dan Patries....
Peas on earth!
quote:IvyRosa schreef op 05 september 2008 @ 23:24:

Dat rijdt best lastig met 1 lens

*deelt die ervaring en kan melden: ik kreeg er barstende hoofdpijn van en ging er een beetje zo: van kijken

Feesttent.... zoooo groot is het dorp ook weer niet... dat je de enige feesttent over 't hoofd kan zien
Peas on earth!
Ik werd vooral erg misselijk ook

Jeetje, woon jij in een nog kleiner dorp als ik? Das bijna onmogelijk
@meta heeft heerlijk gesprek met dinnetje onder invloed van rose cote dor choco en pringles
Bedankt dat jullie zo lief voor me zijn en Prinses extra bedankt vanwege de borrel... hijs fijn

Ivy, heb je nu wel weer een andere lens? Lijkt me zo lastig anders...

Zo en dan ga ik nu slapen en dromen over mijn winnende staatslot!

ps: ik vind Nance ook heeeeeeel eng. Nóg enger dan Paay.
quote:IvyRosa schreef op 05 september 2008 @ 23:32:

Ik werd vooral erg misselijk ook

Jeetje, woon jij in een nog kleiner dorp als ik? Das bijna onmogelijk Nou, ik moet toegeven dat het aangrenzende dorp redelijk is (daar waar het feest is), maar het dorp waar ík woon, heeft (inclusief aangrenzend gehucht... dus eigenlijk twee plaatsen aan elkaar) 5000 inwoners . En jij?
Peas on earth!
Ivy heeft nog een setje reservelenzen. Kent zichzelf

Oh die choco klinkt goed Meta! Gesprek ook trouwens
Lieve Ivy, het is geen achterlijke uitspraak

Ik maakte er vroeger een sport van om maar zo lang mogelijk voor mijn eigen verdrijt, sores en angst weg te lopen

Punt is....het haalt je altijd in

En altijd op een moment dat je het niet verwacht.

Als je "op tijd"huilt, verdriet hebt en je angsten onder ogen ziet worden de spoken in je hoofd niet zo onoverzichtelijk

Dus krijg je ruimte

Kutte alleen is, ik vind het vreselijk om me zo te voelen en ik denk wij allemaal, en daarom stoppen we dat gevoel toch het liefste weg.

Dus hoe graag ik ook een dansje van EA wil zien.....tis wel ff goed zo!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 september 2008 @ 23:35:

[...]

Nou, ik moet toegeven dat het aangrenzende dorp redelijk is (daar waar het feest is), maar het dorp waar ík woon, heeft (inclusief aangrenzend gehucht... dus eigenlijk twee plaatsen aan elkaar) 5000 inwoners . En jij?

O jee, geen idee, maar heb het even opgezocht: 6000!

Ivy heeft een groter dorp dan Erwt!

We hebben wel 6 kroegen en 3 kerken ofzo.
Ik weet het ook wel SD en het heeft me ook keihard ingehaald. Maar ja, soms wil ik het gewoon allemaal even niet meer weten en wil ik gewoon dat het eens 2 maanden ofzo alleen maar heel erg leuk is!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 05 september 2008 @ 23:26:

Ik vind Nance erger dan Patries....

OW ECHT NIET!!!

Patries moeten ze samen met gekke Adam heel snel op een vliegtuig hier ver ver vandaan brengen!!!
@ EA....zit ik nu toch al te verzinnen over die slogan
*vindt ze allemaal erg*
Wauw... ik ben jaloers, want wij hebben:

- 1 lidl

- 1 super

- 1 boekenwinnkel

- 1 kruitvat

- 1dierenwinkel

- 1 snackbar alias eethuys alias ouwemannenkroeg

- 1 bibliotheek met overwegend groteletterboeken

Peas on earth!
quote:Summerdance schreef op 05 september 2008 @ 23:39:

[...]

OW ECHT NIET!!!

Patries moeten ze samen met gekke Adam heel snel op een vliegtuig hier ver ver vandaan brengen!!!

Maar dan dus graag mét Nance! Oh en die Maurice mag ook wel mee. Wat ik wel grappig vind, is als iemand af-schu-we-lijk zingt en HenkJan overenthousiast meebeweegt

*heeft daglenzen waarmee het lenzenverliesprobleem gelukkig is opgelost*
Peas on earth!
*overweegr ook daglenzen*

Ik ben jaloers op de Lidl! Die wil ik ook! Wij hebben ook nog 6 kappers
ZES kappers?!

*denkt dat Ivy in een dorp woont met keurig gekapte mensen *

Ohja, wij hebben ook een kapper trouwens!

Daglenzen zijn IDEAAL!

Ben overgestapt toen ik vorig jaar behoorlijk ziek ben geweest door een ontsteking aan het hoornvlies van m'n oog. Heb een tijdje nauwelijks iets kunnen zien, was er heel ziek van en het was nog maar de vraag of ik weer lenzen in zou kunnen. Draag nu toch merendeels een bril (in ieder geval doordeweeks op m'n werk) en heb daglenzen voor de dagen dat ik even brilloos wil zijn. Vind het toch nog steeds veel fijner met lenzen, maar ben nu veel voorzichtiger met mijn ogen geworden. Daglenzen zijn wel duurder. Voor mij is het te doen, omdat ik ze niet iedere dag draag.
Peas on earth!
Summerdance Ik heb ook die neiging om dat gevoel weg te stoppen. Het is een rotgevoel waar je het liefste niet aankomt en dekseltje op doet maar inderdaad het gevoel zit er en komt toch naar boven. Als ik het uit en wel jank en erover praat dat lucht echt zo op, kan je weer verder...tot de volgende jankbui
Erykah...sneue gedachte eigenlijk.....dat we leven van jankbui naar jankbui...

Dat Prinses een kapper had in het durp dat wisten we al toch?

Zo'n stinkend goedkope...

*SD loopt altijd leeg op de kappersbezoekjes*

Ik woon dan eigenlijk wel in een heel erg stads durp...wij hebben zelf een nachtwinkel (altijd handig voor de snaaidagen)

Maar Prinses....nou ben je dus NOG niet in polonaise het durp rondgeweest...

Ik zeg schenk ff twee biertjes in 2 plastic bekertjes en sleep Xan ff in polonaise vorm de straten door..

Ik zorg voor de muziek..

Komt tie...

JAAA JAAAAA....snacht na tweeën...dan komt het dak hier altijd naar beneeen....dan we naar boven waar we trouw beloven...tot smorgens vroeg door te gaan...

JAAAA JAAAAAA......

*ja hoor tis duidelijk,...iets te veel zoetstof vanavond*
Grr, mijn msn doet raar (al langer trouwens), meldt zichzelf steeds af.... misschien toch even opnieuw installeren?

Janken helpt meestal toch wel. Anders blijft bij mij dat bijna-huil-gevoel zo hangen en komt het meesta alsnog, maar dan veel later
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven