De bakgigant, Eindhoven, is het wat?

27-06-2015 13:34 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heeft er iemand ooit gegeten bij de Bakgigant in Eindhoven?

Is het wat, en dat onbeperkt ontbijten/lunchen, iemand dat ooit gedaan?

Alvast bedankt.
Voor 7,50 kan je je moeilijk een buil vallen
Klinkt verschrikkelijk maar kennelijk vinden mensen het leuk.

http://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Re ... tion_start
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
Hoezo klinkt het verschrikkelijk, CF?
Vanwege de naam. De term gigant impliceert voor mij dat het meer om kwantiteit dan kwaliteit gaat. En dat wordt nog eens bevestigd omdat ze kennelijk een allyoucaneat-concept hebben, ook al geen indicatie voor kwaliteit.

Maar ik ken de hele zaak niet.
Het klinkt idd bepaald niet aantrekkelijk. Niet iets waar je gaat eten als je gezelligheid, sfeer en kwaliteit verwacht.
Shoot first, ask questions later!
Voor 'n goedkope snelle hap zal 't best okee zijn, maar hangt er maar vanaf wat je zoekt qua ambiance.

All you can eat trekt toch vaak 'n bepaald publiek (veel gezinnen bijv)
Heel gezellig en intiem klinkt het inderdaad niet. Mijn eerste ingeving was dat het over boedelbakkenverhuur ging. Maar dat hoeft natuurlijk niks over de kwaliteit te zeggen.
quote:NYC schreef op 27 juni 2015 @ 15:28:

Heel gezellig en intiem klinkt het inderdaad niet. Mijn eerste ingeving was dat het over boedelbakkenverhuur ging. Maar dat hoeft natuurlijk niks over de kwaliteit te zeggen.Ik dacht dat het 'n groothandel voor keukenapparatuur en pannen was, door die ordinaire naam.
Ohw ziet er allemaal goed uit. Duitse bakkers zijn sowieso altijd fijn. Jammer dat het helemaal in Eindhoven zit.
Ja, ik ben ook heel tevreden over Duitse bakkers (en Duitse prijzen) en vind dat ze er altijd zo ontzettend veel keuze hebben. En ook gewoon in de Lidl verse broodjes verkopen etc. Maar een all you can eat is niks voor mij, ik zit helaas altijd veel te snel vol.
Op zich klinkt het leuk, het all you can eat concept is wel heel geschikt voor de lunch, broodjes blijven wel een tijdje lekker als ze op een buffet liggen.

Maar het is te ver weg voor mij, en ik eet ook nooit zoveel brood.
Spammert.
Mmmwa, die spam valt wel mee. Eerder handig gebruik van sociale media. Ik heb de site bekeken en mijn menig gevormd...
Hoeze spam?

Ben even wezen kijken ,maar vindt het toch niet gezellig..
Het ziet er inderdaad niet erg gezellig uit, maar ik heb er weleens gegeten (gewoon en geen all-you-can-eat) en de broodjes zijn super vers en erg lekker! Ik vind het een aanrader!
quote:Maldiefje schreef op 10 juli 2015 @ 15:08:

Het ziet er inderdaad niet erg gezellig uit, maar ik heb er weleens gegeten (gewoon en geen all-you-can-eat) en de broodjes zijn super vers en erg lekker! Ik vind het een aanrader!En je meldt je speciaal aan voor dit forum om dit te komen melden?
Zou voor mij een verschil zijn of je de broodjes besteld of dat er een lopend buffet is. Mijn ervaringen met lopende buffetten zijn niet zo. Mensen zitten overal aan met hun vieze tengels, leggen het terug. Zelf bij de Hema regelmatig gezien dat iemand de kant en klare broodjes openklapt met zijn of haar handen om te kijken wat er tussen zit, weer dichtklapt en dit bij het volgende broodje herhaald. Bah, bah, bah!

Verder ken ik deze zaak niet, je komt maar op 1 manier erachter hoe je het vindt, door het een keer te proberen.
quote:Dahlia74 schreef op 10 juli 2015 @ 15:10:

[...]

En je meldt je speciaal aan voor dit forum om dit te komen melden?Ja, mag dat niet?
Onze Japanner heeft ook all-you-can-eat en daar kun je echt lekker eten. Is ook wel een stukje duurder dan 7,50. Niet alle all-you-can-eat zijn dus vreetschuren met lage kwaliteit voedsel. Overigens zou de naam Bakgigant mij dan wel weer enorm tegenstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven