De bakgigant, Eindhoven, is het wat?
zaterdag 27 juni 2015 om 14:30
Klinkt verschrikkelijk maar kennelijk vinden mensen het leuk.
http://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Re ... tion_start
http://www.tripadvisor.nl/Restaurant_Re ... tion_start
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zaterdag 27 juni 2015 om 14:51
Vanwege de naam. De term gigant impliceert voor mij dat het meer om kwantiteit dan kwaliteit gaat. En dat wordt nog eens bevestigd omdat ze kennelijk een allyoucaneat-concept hebben, ook al geen indicatie voor kwaliteit.
Maar ik ken de hele zaak niet.
Maar ik ken de hele zaak niet.
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
zaterdag 27 juni 2015 om 15:30
quote:NYC schreef op 27 juni 2015 @ 15:28:
Heel gezellig en intiem klinkt het inderdaad niet. Mijn eerste ingeving was dat het over boedelbakkenverhuur ging. Maar dat hoeft natuurlijk niks over de kwaliteit te zeggen.Ik dacht dat het 'n groothandel voor keukenapparatuur en pannen was, door die ordinaire naam.
Heel gezellig en intiem klinkt het inderdaad niet. Mijn eerste ingeving was dat het over boedelbakkenverhuur ging. Maar dat hoeft natuurlijk niks over de kwaliteit te zeggen.Ik dacht dat het 'n groothandel voor keukenapparatuur en pannen was, door die ordinaire naam.
Shoot first, ask questions later!
vrijdag 10 juli 2015 om 15:10
vrijdag 10 juli 2015 om 15:14
Zou voor mij een verschil zijn of je de broodjes besteld of dat er een lopend buffet is. Mijn ervaringen met lopende buffetten zijn niet zo. Mensen zitten overal aan met hun vieze tengels, leggen het terug. Zelf bij de Hema regelmatig gezien dat iemand de kant en klare broodjes openklapt met zijn of haar handen om te kijken wat er tussen zit, weer dichtklapt en dit bij het volgende broodje herhaald. Bah, bah, bah!
Verder ken ik deze zaak niet, je komt maar op 1 manier erachter hoe je het vindt, door het een keer te proberen.
Verder ken ik deze zaak niet, je komt maar op 1 manier erachter hoe je het vindt, door het een keer te proberen.