Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Onderhand word ik knettergek van het telkens opnieuw moeten inloggen.
verba volant, scripta manent.
Yep, ik moet ook steeds opnieuw inloggen. Kan hier iets aan gedaan?

Bij voorbaat hartelijk dank.
Hier ook de inlogklacht
quote:CommunityManagerViva schreef op 08 juli 2015 @ 12:45:

Beste forummers,

Ik zou jullie willen vragen om via de volgende link jullie cookies te resetten. http://forum.viva.nl/nuke_cookie.php

Als het goed is lost dit de problemen rondom het spontaan uitloggen op. IT gaat nog een permanente fix implementeren, maar voor nu is dit de tijdelijke oplossing.Helaas heeft IT de permanente fix nog niet af. Tot die tijd kan het probleem worden opgelost door op de bovenstaande link te klikken.
Dat werkt bij mij iig niet, helaas.
quote:Bij_Zonder schreef op 08 juli 2015 @ 13:44:

Beste communitymanager,

Allereerst: heel leuk interview in de community-viva! Met veel plezier gelezen!

Maar ik was toch wel heel verbaasd om bij het stukje over hoe je dag er uit ziet te lezen dat je nu o.a. bezig bent met uit te zoeken hoe de nieuwe mobiele versie van het forum er uit zou moeten zien. Ik vraag me eigenlijk af of ik de mededeling/aankondiging over een op stapel staande mobiele versie gemist heb.

Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik weet van mezelf dat ik hoogstwaarschijnlijk veel minder van leer zou hebben getrokken over o.a het data-en energieverbruik als ik had geweten dat er op z'n minst serieus naar een mobiele forum - versie gekeken wordt. De enige berichten die ik daar namelijk over gelezen heb, is dat er geen nieuw mobiel forum komt en dat we het met deze versie moeten doen. Dat er vroeger wel een mobiele versie was maar dat dat eigenlijk ouderwets was en oh ja: het hogere dataverbruik heeft geen prioriteit.

Hoe concreet zijn die plannen voor een mobiele versie?

Beste Bij_Zonder,

Leuk om te horen dat je mijn interview hebt gelezen! Ik vond het ook erg leuk om iets meer van mijzelf te vertellen aan jullie.

Wat betreft de mobiele versie: de plannen zijn helaas nog niet 100% concreet, maar dat er iets moet gebeuren aan de huidige mobiele site is duidelijk.

Hoe we dat het beste aan kunnen pakken, daarover heb ik mijn advies gegeven aan IT. Het is nu aan onze marketing manager, IT-manager en uitgever om een besluit te nemen.

In mijn advies staan twee heel belangrijke punten:

De forummers moeten in elk stadium van de ontwikkeling betrokken worden en jullie wensen en voorkeuren staan centraal.
De nieuwe site moet moet vanaf begin af aan gebouwd worden met de focus op mobiel gebruikHelaas kan ik nu verder nog niks concreets melden, maar zodra ik dit wel kan zijn jullie de eerste die het horen!

Groeten,

Lot

Community Manager VIVA
Ik word steeds uitgelogd .
quote:Moiren_ schreef op 09 juli 2015 @ 16:46:

Ik word steeds uitgelogd .

Je cookies verwijderen? Heb je hetzelfde probleem ook in een andere browser?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Cookies verwijderd via de link die gegeven werd... Ik word nog steeds uitgelogd

iPhone 5s, iOs 8.3, Chrome
quote:CommunityManagerViva schreef op 09 juli 2015 @ 16:21:

[...]

Beste Bij_Zonder,

Leuk om te horen dat je mijn interview hebt gelezen! Ik vond het ook erg leuk om iets meer van mijzelf te vertellen aan jullie.

Wat betreft de mobiele versie: de plannen zijn helaas nog niet 100% concreet, maar dat er iets moet gebeuren aan de huidige mobiele site is duidelijk.

Hoe we dat het beste aan kunnen pakken, daarover heb ik mijn advies gegeven aan IT. Het is nu aan onze marketing manager, IT-manager en uitgever om een besluit te nemen.

In mijn advies staan twee heel belangrijke punten:

De forummers moeten in elk stadium van de ontwikkeling betrokken worden en jullie wensen en voorkeuren staan centraal.
De nieuwe site moet moet vanaf begin af aan gebouwd worden met de focus op mobiel gebruikHelaas kan ik nu verder nog niks concreets melden, maar zodra ik dit wel kan zijn jullie de eerste die het horen!

Groeten,

Lot

Community Manager VIVABedankt voor je reactie! De plannen klinken goed, ik hoop dat de beslissers dat ook vinden
quote:ModeratorViva schreef op 09 juli 2015 @ 17:11:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumCoockies zijn verwijderd, ik heb het op FF en op Chrome (android).
quote:ModeratorViva schreef op 09 juli 2015 @ 17:11:

[...]

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumWaarom moet ik mijn cookies verwijderen en een andere browser gebruiken als er bij jullie iets mis is?
Hier ook het probleem met telkens opnieuw moeten inloggen.

Frustrerend.
quote:misschicken schreef op 09 juli 2015 @ 18:11:

[...]

Waarom moet ik mijn cookies verwijderen en een andere browser gebruiken als er bij jullie iets mis is?

We zoeken simpelweg naar een snelle oplossing voor het probleem. Cookies verwijderen helpt daarbij vaak.

Wij hebben zelf ook last van het probleem en we hebben het ook al doorgegeven aan de juiste mensen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Cookies (meerdere keren) verwijderd volgens de link, plus in zijn geheel. Probleem van inloggen blijft haas bestaan.
Forum mobiel, en ook hier sinds kort iedere keer als ik de site opnieuw open weer uitgelogd.
quote:ModeratorViva schreef op 09 juli 2015 @ 19:26:

[...]

We zoeken simpelweg naar een snelle oplossing voor het probleem. Cookies verwijderen helpt daarbij vaak.

Wij hebben zelf ook last van het probleem en we hebben het ook al doorgegeven aan de juiste mensen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva ForumAls ik zo eens om me heen kijk werkt het dus niet eens.
"De juiste mensen" werken niet, bedoel je
Ik word ook sinds eergisteren elke keer uitgelogd. Zowel op de computer als op de telefoon.
Komt het probleem bij iedereen iedere keer dat het forum bezocht wordt voor? Of maar ongeveer één keer per dag?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Bij mij komt het heel vaak voor. Zowel op telefoon, pc alsook laptop.
quote:ModeratorViva schreef op 09 juli 2015 @ 21:08:

Komt het probleem bij iedereen iedere keer dat het forum bezocht wordt voor? Of maar ongeveer één keer per dag?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

Zo te horen wisselt dat (mensen die er gek van worden hebben het denk ik de hele tijd).

Ik heb het ongeveer één keer per dag, misschien twee keer.

Firefox, met adblock, Windows 7.
Meerdere keren, als je naar een andere pagina gaat, of een ander topic aanklikt, of als je refresht, bij een handeling dus.
ook weer opnieuw inloggen
never a failure, always a lesson
Na hetwissen vd cookies heb ik er op de iPad, iOs 8, safari, geen last meer van.
Je bent zelf een theepot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven