thuis door pijn
vrijdag 10 juli 2015 om 11:02
Weer zit ik thuis met pijn. Deze keer mijn schouder. Ik heb artrose regelmatig gepaard met ontstekingen. Zit in mijn nek, rug, heupen,....
Werk doet er ook niet goed aan. Is zwaar fysiek en veel dezelfde bewegingen. Doe het al 17 jaar dus ander werk zoeken is gemakkelijk gezegd.
Zit bijna elk jaar een maand thuis. Weinig begrip van sommige collega's en van de bazen. Iedere keer krijg ik controle en iedere keer wordt mijn afwezigheid door controle-arts goedgekeurd.
Van mij mogen ze mijn lichaam hebben. Ik zou zo willen ruilen. Is geen lachertje.
Werk doet er ook niet goed aan. Is zwaar fysiek en veel dezelfde bewegingen. Doe het al 17 jaar dus ander werk zoeken is gemakkelijk gezegd.
Zit bijna elk jaar een maand thuis. Weinig begrip van sommige collega's en van de bazen. Iedere keer krijg ik controle en iedere keer wordt mijn afwezigheid door controle-arts goedgekeurd.
Van mij mogen ze mijn lichaam hebben. Ik zou zo willen ruilen. Is geen lachertje.
vrijdag 10 juli 2015 om 11:13
Hoe vervelend het ook is, neem het heft in handen. Dit gaat niet goed eindigen. Je krijgt of uiteindelijk ontslag of je komt thuis te zitten en krijgt geen WIA. Uiteindelijk krijg je een financieel probleem tenzij je een goed verdienende partner hebt. Dus ga een plan maken, ga kijken naar een opleiding, kijk naar ander werk. Dit gaat niet vanzelf weg, ga er wat aan doen. Uiteindelijk ben je zelf ook gebaat bij ander werk.
vrijdag 10 juli 2015 om 11:56