Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij afgelopen half uur nog niet, Toet .

Da Vinci Code vanavond. Nog nooit gezien, maar tot half 12 en dan wil ik allang boven een boek hangen (keuzes, keuzes). Even opnemen dan maar.

Moet dringend weer een paar dvds met hapklare afleveringen van het een en ander (Pihimpel, heb je je mail al gelezen?)
Oh ja, dat heb ik! Maar wilde pas reageren als ik wist welke datum, maar dat weet ik nog niet. Maar natuuuuurlijk neem ik 24 voor je mee! Welk seizoen? (3 of 4 moet naar Toet binnenkort, die was eerst)

Oh gtst begint weer (ja ik kijk nog steeds) en daarna ga ik wel Da vinci code kijken (Pompel is naar de bios).

Ik heb trouwens helemáál geen zin in dat weekend, blerk, beetje met jullie in een huisje en maar zuipen en ouwehoeren en wellicht kroegen, getsie!
Króegen? Moet ik dat huisje nog uit ook dan?

Later is nu
Huisje uit?Dat hebben we vorig jaar toch ook niet gedaan? Dat klinkt veeeeeels te actief!
Jawel, jawel; nachtelijke strandwandelingen!

Ieuw, die Da Vinci Code is nu al eng. Dat kan ik maar beter een x doen met GG erbij (ik ben een watje).

Meave, zit je al aan de warme melk en in je pyama?
Maar vorig jaar waren er 3 babietje bij, dit jaar niet! (En dat vind ik wel errug fijn voor mezelf heb al wel besloten dat ik wél een kolf meeneem, zodat er dit jaar geen spiegels met moedermelk besmeurd hoeven worden.

Presentatie ging trouwens lekker! Was sowieso goede dag & nuttig, maar we waren lang niet klaar, dus volgende maand nog zo'n dag. (En dat vind ik wel fijn, want ik heb op veel vragen nog geen antwoord)
Nachtelijke strandwandelingen ná het kroegen en kruisjes verzamelen, of tijdens dat laatste, kan natuurlijk ook nog.

Lil, jij bent echt een watje, ik kijk ook geen enge films alleen, maar dit trek ik nog wel. (Zit nu met laptop op bank met afstandbediening en telefoons en pot thee en rol koekjes en vind het HEERLIJK, zulke avonden heb ik bijna nooit!)
Even een berichtje voor Kjong....

(( Suhmakkkk ))
Tssss, Norre zit gewoon kruisjes te scoren met Kjong!
(Ehm.... kent iemand mij uitleggen wat kruisjes in jullie dialect zijn?....)
Nou, ik denk dat Kjong dat wel kan, toch?

Elvis en ik hebben Phonebooth gekeken op dvd. De Da Vinci Code heb ik gelezen en de film trekt me daarom niet zo. En.. komt niet vaak voor maar volgens mij heeft Elvis het boek ook gelezen.. ohwow..

Jaaa... strandwandelingen wil ik zéker maken, ik mis de zee!!

IK mis m'n bed ook. Over watje gesproken, 10 uur is gewoon bedtijd geworden..

truste
Later is nu
Fijn dat de presentatie goed ging Pimpel!!

Later is nu
Gaat Pimpel de presentatie ook op het slempweekend nog een keer doen?
ja, ben benieuwd!!! Lil, jij mag gerust lekker tussen ons in komen liggen hoor! Of inderdaad meaves voorstel, ook leuk. Ben niet zo moeilijk geloof ik. Ga gauw naar bed, morgen gaat GG voor het eerst (sinds fiasco van voor de zomervakantie) naar scouting (dit keer met vriendje, gaat wellicht wat makkelijker).

Weet je, ik heb zooooo`n zin in het weekend!
quote:pimpel schreef op 05 september 2008 @ 20:59:

(Zit nu met laptop op bank met afstandbediening en telefoons en pot thee en rol koekjes en vind het HEERLIJK, zulke avonden heb ik bijna nooit!)En vervolgens ben ik in slaap gevallen om nu pas wakker te worden! Zonde!

Goedenmorgen!

Toch is het heerlijk, zo'n avondje, Pimpel (ook al val je in slaap) Ik heb dat altijd als Elvis moet tafeltennissen, maar nu is dat ineens niet meer elke vrijdag en het is wennen

En hij is dinsdags weg in plaats van woensdagavonds. Werkelijk, m'n hele weekritme is in de war

Ben trouwens wel blij dat je in slaap gevallen was. Ik zag je postingstijd en voelde me wel een hele oude slaperige muts, dat ik zonodig vroeg naar bed moest.. dacht dat jullie met z'n allen hier weer lekker huisgehouden hadden

Dus.. met z'n allen bij elkaar slapen... matrassen op de grond in de woonkamer enzo? Leuk, slaapfeestje

(wil LD met haar verjaardag ook)

LE heeft z'n eerste voetbalwedstrijd en het goooot zostraks. Hopelijk blijft het nu droog. Ik ga met LD naar Stad en tot haar verontwaardiging met de fiets.. pff... lui wezentje

toedels

Later is nu
quote:lilian02 schreef op 05 september 2008 @ 20:53:

Meave, zit je al aan de warme melk en in je pyama?Nee, ik had bezoek en was met andere dingen bezig.

Lil, gefeliciteerd met Zoon!

SMAK
Wat wilde ik nou toch typen?

Hoera!!!!!!!!!!!!!!!!! Feest ze vandaag, knuffel ze vandaag, mijmer ze vandaag, zoen ze vandaag.
quote:meave schreef op 06 september 2008 @ 10:52:

[...]

Nee, ik had bezoek en was met andere dingen bezig. grinnik.

Ach, hell, voor de rest van de kroeg ook natuurlijk

Dat ene kaarsje heeft Dries opgegeten.

En nou niet meer over mijn kruis in het openbaar spreken.

~Tsk. Stuisvogelt verder~
Tsssk, ego hoor Kjong, te denken dat het alleen maar over Heur Heilig Kruis gaat *grijns*.

Nuzesjaargeleden kronkelde ik vloekend en krijsend over een ziekenhuisbed. Gek idee. Goeie ochtend gehad met een ontzettend jarig jongetje, kaarsjes in eierkoeken omringd met stukjes kitkat, stapels post (SMAK!) en bergen cadeaus. En dit is nog maar het begin! Volgend weekend vieren we gewoon verder

Meaheave!!! Details, baby; we want de-tails!

Pimpel; zo'n avond had ik gisteren ook, maar dan met wijn en kaas ipv thee met koek. Zo lekker, helemaal me myself & I op de bank. Ik vond de Da Vinci scenes met die zichzelf kastijdende engerd zo naar om te zien, bah. Heb het halverwege opgegeven, zat ook met Tila te ouwehoeren dus helft van de film ontging me sowieso, en ik was 'm al aan het opnemen. Veel later gaan slapen dan ik oorspronkelijk wilde en vanmorgen om 6 uur (fucking bloody hell) wakker geroepen door Dot die onthouden had dat het een feestje zou zijn als het de volgende morgen was. Dat zeg ik er de volgende x dus ook niet meer bij. Omdat zij zo hard riep (MAMAAAAA ZOON JÁRIG LANGSALLIELÉÉÉFEN!!) werd de rest natuurlijk ook wakker (ja, ze komt door plafonds en 3 deuren heen, met gemak), dus het begon hier allemaal vroeg. Gaaaaap. Maar wel gezellig.

Nu Zoon bij de vaderfiguur, en ik straks naar Tila, met Bloes en Mims en Suup Joeghei, lekker weekend.
Lil, geveeliciteerd met Zoon!!!! Bijzonder hè, al die jarige kindjes.

Details? Hm. Ik zal erover nadenken. Kom er binnenkort op terug.
Waarom Struisvogel jij Kjong?
Hoeraaaaa. Gefeliciteerd met ZOON!!

*kaarsje - kaarsje - kaarsje - kaarsje - kaarsje - kaarsje*

Uitblazen dan maar

lekkere Dot

Ik heb iets verkeerd afgeleverd bij m'n kinderen trouwens. Er zit een 9 jaar en zoveel maanden defect in. LE is een anderhalf jaar jonger dan LD. Zo'n 1.5 jaar terug (op 10 dagen na) zaten we met LD in het ziekenhuis wegens een voetbalongelukje.. en vandaag heb ik de hele middag met LE in het ziekenhuis gezeten wegens een voetbalongelukje. Misschien hadden we 'm gewoon na LD's ongelukje van voetbal af moeten halen, ik weet het niet. Voetbal is niet zo'n goede sport ook. We zaten er net, komt er een andere voetballer binnen (uit onze straat) en even later nog een voetballertje van LE's club.

Er was ook nog een zeer eigenwijze 17 jarige dame met een (vermoedelijk) gebroken pols, die vond dat ze maandag wel terug kon komen, want ze was niet van plan met een gebroken pols 3 uur te gaan zitten wachten

Afijn

dit was niet mijn idee van een gezellige zaterdagmiddag.. maar het is niet anders.
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven