Ergenissen bij supermarkt

04-03-2015 20:06 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van "onbelangrijk, maar toch even lekker zeuren"... Heb me net kapot geërgerd bij de supermarkt! Stond netjes in de rij bij de kassa te wachten totdat ik mijn spullen op de band kon zetten, met nog twee wachtenden voor me. Komt er achter mij een man staan met een kar vol boodschappen. Op dat moment gaat de kassa naast ons open, de kassiere zegt dat de volgende aan de beurt is en ja hoor... mijnheer racet als een gek met zijn kar naar die kassa en gaat doodgemoedereerd zijn kar staan uitladen zonder op of om te kijken. Ik vind dat zo aso!

Lijkt me toch niet meer dan normaal dat je op zijn minst degene die voor je staat vraagt of hij of zij naar die kassa wil of ligt dat nou aan mij?

Naar aanleiding hiervan vraag ik me wel af of er nog meer mensen zich ergeren aan andere mensen in de supermarkt. Barst los zou ik zeggen
Heb je even?

Klanten die hun mandjes gewoon ergens neergooien in plaats van normaal te stapelen, geen gedag zeggen (geldt voor zowel caissière als voor klanten), bellen aan de kassa, de standaardgrapjes over het bonnetje: 'ik krijg het toch niet terug van de belasting' of 'kan ik het dan terugbrengen als ik het op heb? HAHA ' (gemiddeld 10x per dag, gewoon vriendelijk glimlachen en doen alsof het origineel is). Maar een ergernis die ik hier veel lees en wat óók een ergernis is bij mij is dat als een klant zijn of haar boodschappen nog op de band aan het zetten is, ik intussen de rest al aan het scannen ben, en de volgende alvast zijn boodschappen op de band legt. Mijn band draait door, anders moet ik stoppen met scannen, dus die spullen komen bij elkaar te liggen. Zó vreselijk vind ik dat, je ziet dat iemand nog bezig is. Ik laat dan altijd gewoon de band even doorlopen en vaak gaan die mensen dan paniekerig hun spullen vasthouden en zo naar achteren proberen te slepen, waarna ze het uiteindelijk er toch maar vaak vanaf halen. Daarmee zorg ik er wel voor dat die spullen niet bij elkaar komen, dan stop ik de band en vraag ik of diegene nog even wil wachten aangezien de ander nog niet klaar is.

Verder zijn de babyvoedinghandelaren ergernis nummer 1 en de jochies met 1 blikje energy die dat met groot geld afrekenen. Met z'n tienen achter elkaar. Apart. Zodat je dus binnen 5 minuten met een lege kassa zit.

Dat was deel 1
Klinkt allemaal zwaar irritant ja. Met een beetje mazzel hark ik in een dik half uur mijn tweewekelijkse boodschappen bij elkaar en sta ik weer buiten.

Maar jij wordt dus dagelijks, uren achtereen blootgesteld aan dit soort ergernissen

I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
quote:hatsetats schreef op 12 juli 2015 @ 17:58:

[...]

Nee hoor niet expres, kan er niks aan doen. Die zen modus is mijn natuurlijke reactie.Mijn Zen-modus is dat ik me ga staan verwonderen over wat het er allemaal uitgehaald wordt in de super.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:hatsetats schreef op 12 juli 2015 @ 20:38:

Ik moet altijd wel lachen als iemand daar weer beduusd staat met cash lolAparte humor heb jij.
Mijn verhaal is behoorlijk lang, maar past hier prima tussen. Ik ga mijn best doen het zo duidelijk mogelijk op te schrijven.

Mijn ergernis is er een van ongeveer twee weken terug. Ik sta bij de AH af te rekenen en een jongen van ongeveer 12 komt op me af om dierenplaatjes te vragen. Ik vertel dat ik ze zelf spaar voor iemand en hij vroeg vervolgens aan de jongen achter de kassa of hij een pakje mocht.

Die legt uit dat het voor betalende klanten is, maar na aandringen krijgt hij een pakje. Was een van de laatste dagen dat ze gespaard konden worden, ik vond het nog enigszins grappig dat het hem lukte.

Tijdens het inpakken van mijn boodschappen komt er een vriendje van de jongen vragen om plaatjes. Zelfde antwoord, dus hij ging weg.

Ik pak een bosje bloemen en loop naar de servicebalie. Daar staat een man een pakket af te geven en ik wacht op mijn beurt. Een groepje van vijf kinderen, waaronder de twee jongens die al om plaatjes hadden gevraagd komen op me af en vragen om dierenplaatjes. Ik leg nog eens uit dat ik ze zelf hou. Vier van hen stuiven de winkel weer in en ik zie de irritatie bij de winkelende klanten.

Het jongetje die van de kassamedewerker een pakje had gekregen gaat voor me staan en probeert de aandacht van het meisje achter de servicebalie te krijgen. Die is klaar met het helpen van de man met het pakket en hier gaat het vervolgens fout.

Hij staat op mijn tenen te dansen terwijl hij om dierenplaatjes vraagt en ik raak hem aan bij zijn schouder (zodat hij een stapje opzij doet) en zeg "Pardon, ik wil even afrekenen". Het meisje achter de servicebalie draait zich naar ons om en ze ziet dat het kind dus een stapje opzij doet en ik de bloemen neerleg.

Ze kijkt me aan en vraagt op een verwijtend toontje "Sorry hoor maar duw jij nou dat jongetje weg?" Als ik in de weg sta leggen mensen ook wel eens hun hand op mijn schouder en zeggen ze "Pardon" of "Mag ik er even bij". Niks aan de hand dan. Maar dit escaleerde volledig omdat ze maar door bleef gaan.

Ik antwoord met "Nee hoor, ik raakte zijn schouder even aan. Ik wil graag de bloemen afrekenen".

"Ik vind het behoorlijk asociaal dat jij die jongen duwt". Ik leg nog een keer uit dat ik hem niet duw, maar even zijn schouder aanraakte, dat ik aan de beurt ben en graag mijn bloemen af wil rekenen.

Nog steeds geen beweging in het meisje. "Ik wil niet dat er zo met mijn klanten wordt omgegaan". Wat dus betekent dat ze me niet gelooft en ik net zo goed niks had kunnen uitleggen. Toch bleef ik heel rustig en legde uit dat ik de betalende klant ben, dat hij staat voor te piepen en op mijn tenen staat en ik daar iets van zei. Niet eens van het dringen, want het is een kind. Maar ik vind het niet nodig om maar niks te zeggen van het op mijn tenen staan omdat het een kind is. Bovendien lopen er dus vijf kinderen om plaatjes te gillen terwijl de klanten nog aan het afrekenen zijn. Ik zei dat ze daar beter iets van kon zeggen. Maar ze bleef doorgaan. Ze zegt dat ze met de kinderen had afgesproken dat ze voor dierenplaatjes bij haar moesten zijn en niet in de winkel mochten gaan vragen. "Dat is dus niet gelukt, die afspraak" zeg ik.

Ik vertel dus nog maar een keer dat ik de bloemen af wil rekenen, waarop ze de bos aanpakt en weer zegt dat ze niet kan accepteren dat klanten elkaar duwen. Uiteindelijk heb ik drie (!!) keer herhaalt dat ze haar punt had gemaakt en ze bleef doorgaan. Wel had ik uiteindelijk de bloemen betaald. Toen ze haar ogen groot maakte en door bleef gaan met "Jij bent asociaal en Pas op hoor", heb ik gesist dat ze haar grote bek tegen me moest houden. Kon me niet meer inhouden.

Ik stond echt voor lul. Klanten die aankwamen dachten minstens dat ik het kind had staan mishandelen. Ik baalde echt dat het zo escaleerde omdat ze me niet wilde geloven.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
Ik had ze die bos in haar handen geduuwd en naar de chef gegaan en een klacht tegen dat meisje ingediend, is ze nou helemaal van de pot gerukt.

Ik klaag zelden in een winkel maar ik heb hier in de appie ook zo'n onbeschoft stuk vreten gehad en ik kan veel hebben maar als ik onbeschoft behandeld word is het toch vette pech voor zo iemand ik heb een klacht over dat meisje bij de eigenaar neergelegd en dat meisje nooit meer bij Appie in de winkel gezien.
Jeetje. Van mij had ze de bos bloemen mogen houden, daar had ik niet meer moeite in gestoken dan "Waarvan akte en dit bosje mag u houden, goedendag".

Nu ben ik zelf niet heel aanrakerig (zou hebben gezegd: "Jongeman je staat op mijn tenen en dat doet zeer"). Mensen doen het 'hand-op-de-schouder' ook wel eens bij mij als ik een paardestaart of vlecht in heb. Schrikken ze altijd een beetje als ik mij dan omdraai met een 'pardon?'

Een keer meegemaakt dat zo'n man nog steeds niet keek en gewoon al keek naar de medewerkster en vlug mompelde 'Ja, ik wil afrekenen ja'. Toen vloog mij het 'Goh, en ik sta hier ter decoratie denkt u?' uit mijn mond. Was ik een 'tuttebel' volgens hem
quote:lemoos2 schreef op 13 juli 2015 @ 00:40:

Jeetje. Van mij had ze de bos bloemen mogen houden, daar had ik niet meer moeite in gestoken dan "Waarvan akte en dit bosje mag u houden, goedendag".

Nu ben ik zelf niet heel aanrakerig (zou hebben gezegd: "Jongeman je staat op mijn tenen en dat doet zeer"). Mensen doen het 'hand-op-de-schouder' ook wel eens bij mij als ik een paardestaart of vlecht in heb. Schrikken ze altijd een beetje als ik mij dan omdraai met een 'pardon?'

Een keer meegemaakt dat zo'n man nog steeds niet keek en gewoon al keek naar de medewerkster en vlug mompelde 'Ja, ik wil afrekenen ja'. Toen vloog mij het 'Goh, en ik sta hier ter decoratie denkt u?' uit mijn mond. Was ik een 'tuttebel' volgens hem
Ik wilde in eerste instantie die bos bloemen ook laten voor wat het was, maar ik vond het ook wel fijn om gewoon te krijgen wat ik wilde. Die bloemen waren voor iemand waar ik naartoe zou gaan. Had ook echt geen tijd en geen zin in de manager. Heb echt mijn best gedaan om niet uit mijn slof te schieten. Normaal reageer ik een stuk feller. Ergens was ik wel trots op mezelf dat ik zo rustig bleef. Op het "Je moet heel gauw je grote bek tegen me gaan houden" na. Daar baalde ik wel van.

Ik kan alleen nog steeds niet met een frisse blik terug naar die AH. Ik moet haar dus niet vanaf toen.
Eigenlijk, ben ik een enorme burgertrut!!
quote:kookwekkertje01 schreef op 13 juli 2015 @ 00:55:

Ik wilde in eerste instantie die bos bloemen ook laten voor wat het was, maar ik vond het ook wel fijn om gewoon te krijgen wat ik wilde. Die bloemen waren voor iemand waar ik naartoe zou gaan. Had ook echt geen tijd en geen zin in de manager. Heb echt mijn best gedaan om niet uit mijn slof te schieten. Normaal reageer ik een stuk feller. Ergens was ik wel trots op mezelf dat ik zo rustig bleef. Op het "Je moet heel gauw je grote bek tegen me gaan houden" na. Daar baalde ik wel van.

Ik kan alleen nog steeds niet met een frisse blik terug naar die AH. Ik moet haar dus niet vanaf toen.En terecht.
Kletsende mensen die het pad blokkeren, voor het schap staan.

Dat degene achter de kassa niet groet, me niet aankijkt, kauwgom hachelt, gooit met groente en fruit, kletst met een bekende en de handjes stilhoudt.

Dat de jumbo als enige supermarkt in de wijde omtrek de groente niet weegt bij de kassa.

Mensen die hun kar als pressiemiddel gebruiken. Trekmandjes.

Bejaarden die voordringen. Kinderen die bedelen, gillen of rondrennen.

Dat ik altijd mijn id moet laten zien als ik drank haal. Ik ben bijna 30. Dat ik het niet meekrijg als er een kind bij is.

Vakkenvullers die vaag een richting duiden als je iets vraagt.

Mensen van de voedselbank, dorcas, telegraaf, NRC, Essent, Nuon en kiva, wnf, wat dan ook. Bij de ingang/uitgang.

Andere verpakkingen, andere samenstelling van product. Producten die niet meer te koop zijn.

Maar het meest vanalles dat ze elke drie maanden de halve indeling over de kop gooien.
petra123456 wijzigde dit bericht op 13-07-2015 01:22
Reden: Spelfout
% gewijzigd
Kookwekkertje, van mij had dat bosje bloemen achterin haar reet kunnen steken en had ze haar chef mogen halen.

Ik liet mij niet op deze manier behandelen.
Klanten die hun bonuskaart en andere pasjes niet meteen geven maar pas aan het einde gaan zoeken. De oplossing die bij de meeste mensen werkt is aan het begin de bonuskaart vragen, maar dan zijn er nóg mensen die 'ja' zeggen en verder gaan met inpakken en dán pas alles tevoorschijn halen. Verder zijn het voornamelijk een paar specifieke klanten met rare dingen. Zo is er een vrouw die haar spullen nooit op een lopende band durft te zetten, al is het een blik soep: de band moet stilstaan. Dus als zij haar spullen op de band staat mag ik ook niet beginnen met scannen, want dan gaat de band lopen. Duurt ook een eeuw want ze is niet zo snel. Ik ga altijd maar m'n kassalade ordenen en als het druk is heeft ze pech want dan ga ik gewoon scannen.

En mensen die het mandje midden op de band zetten zodat deze ook naar mij toe komt rollen. Ik zet de band dan vaak stil, want het is voor hun heel irritant dat dat mandje niet stil blijft staan, maar ik kan dan niet beginnen met scannen en we hebben daar speciale plateaus voor

Maar ik heb eigenlijk vooral irritaties over mijn collega's of het systeem, vervelende klanten handel ik snel af en ga door met een vriendelijke. Een belletje naar de informatiebalie wordt pas na een paar minuten opgenomen waardoor ik niets kan doen intussen, collega's die achter je zitten en continu tegen je blijven praten, al zeg je niets terug. Te weinig kleingeld in je kassa, de regel 'als het druk wordt moet je bellen voor een extra kassa' maar als het erop aankomt is er dan nooit iemand die een kassa kan openen.
quote:TrueColours schreef op 13 juli 2015 @ 07:44:

Klanten die hun bonuskaart en andere pasjes niet meteen geven maar pas aan het einde gaan zoeken. De oplossing die bij de meeste mensen werkt is aan het begin de bonuskaart vragen, maar dan zijn er nóg mensen die 'ja' zeggen en verder gaan met inpakken en dán pas alles tevoorschijn halen. Verder zijn het voornamelijk een paar specifieke klanten met rare dingen. Zo is er een vrouw die haar spullen nooit op een lopende band durft te zetten, al is het een blik soep: de band moet stilstaan. Dus als zij haar spullen op de band staat mag ik ook niet beginnen met scannen, want dan gaat de band lopen. Duurt ook een eeuw want ze is niet zo snel. Ik ga altijd maar m'n kassalade ordenen en als het druk is heeft ze pech want dan ga ik gewoon scannen.

En mensen die het mandje midden op de band zetten zodat deze ook naar mij toe komt rollen. Ik zet de band dan vaak stil, want het is voor hun heel irritant dat dat mandje niet stil blijft staan, maar ik kan dan niet beginnen met scannen en we hebben daar speciale plateaus voor

Maar ik heb eigenlijk vooral irritaties over mijn collega's of het systeem, vervelende klanten handel ik snel af en ga door met een vriendelijke. Een belletje naar de informatiebalie wordt pas na een paar minuten opgenomen waardoor ik niets kan doen intussen, collega's die achter je zitten en continu tegen je blijven praten, al zeg je niets terug. Te weinig kleingeld in je kassa, de regel 'als het druk wordt moet je bellen voor een extra kassa' maar als het erop aankomt is er dan nooit iemand die een kassa kan openen.Maar bij die informatiebalie staan ook klanten. Want daar worden sigaretten, drogisterij-artikelen, batterijen, scheermesjes, staatsloten, kranten, enz. verkocht. Niks zo vervelend voor die klanten dáár als de telefoon bij de informatiebalie constant gaat en opgenomen moet worden, terwijl zij eindeloos staan te wachten...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:Gisselle schreef op 13 juli 2015 @ 00:25:

[...]

Aparte humor heb jij.

Moet ik me gaan ergeren dan? En dan hier stampvoetend als een klein kind een boos verhaal gaan tikken zodat jullie allemaal bevestigd worden in hoe naar, oneerlijk en gemeen de supermarktwereld is?

Ik erger me niet zo snel in winkels. Ik heb lol in boodschappen doen, bedenken wat we gaan eten, mooie groenten uitzoeken, ter plekke een recept verzinnen. Kletspraatje met de meisjes van het brood, de slager, de opa's die een bakkie drinken. Ik heb lol als ik de vakkenvuller om bv chipotles vraag en hij me aankijkt of ie water zietvbranden en dan stottert dat ze niet hebben. De sjaggerijnige cassiere krijgt n extra vrolijk goedemorgen van me.

En wat ik net zei over relaxed dat klopt: ik heb gewoon geen haast en ik ga me ook niet haasten. Wanneer ik haast heb doe ik altijd heel bewust n paar stappen terug en liefst even n paar minuten niets. Daarna ziet de wereld er weer n stuk gezelliger uit.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Klopt Pejeka, in dat geval kan ik er wel begrip voor opbrengen. Bij ons is het helaas vaker het geval dat ze met meerdere mensen achter de counter staan en niemand opneemt. Het vervelende is ook dat als er echt iets aan de hand is, zoals diefstal, ze gerust nog even hun kletspraatje met elkaar afmaken voordat er wordt opgenomen. Zoals ik al zei gaan de meeste ergernissen van mijn kant niet zozeer om klanten maar net als bij jullie het personeel. Niet dat ik alles goed doe, maar dat er klanten zijn die sommige caissières ontwijken, dat kan ik me dan goed voorstellen.
Ik ben nogal autistisch als het gaat om mijn boodschappen afrekenen. alles gaat achetr elkaar op de band, ik stapel bijna niets. En ik probeer zoveel mogelijk direct alles in de tassen te doen. Daar heb ik ook een systeem in (alle koel- en diepvriesrodukten in 1 tas, alles wat in het ene keukenkastje moet in een tas en alles voor het andere kastje ook in een aparte tas) Dus ik pak pas op het allerlaatst mijn portomonnee. Vooral omdat bij 1 super die band maar door blijft gaan en alles dus een soort 'oppropt'.

Maar mensen schijnen zich ook nogal te ergeren aan mijn manier van de boodschappen op de band leggen. Geen idee waarom, ik let er nooit op hoe een ander dat doet.
quote:petra123456 schreef op 13 juli 2015 @ 01:21:

Kletsende mensen die het pad blokkeren, voor het schap staan.

Dat degene achter de kassa niet groet, me niet aankijkt, kauwgom hachelt, gooit met groente en fruit, kletst met een bekende en de handjes stilhoudt.

Dat de jumbo als enige supermarkt in de wijde omtrek de groente niet weegt bij de kassa.

Mensen die hun kar als pressiemiddel gebruiken. Trekmandjes.

Bejaarden die voordringen. Kinderen die bedelen, gillen of rondrennen.

Dat ik altijd mijn id moet laten zien als ik drank haal. Ik ben bijna 30. Dat ik het niet meekrijg als er een kind bij is.

Vakkenvullers die vaag een richting duiden als je iets vraagt.

Mensen van de voedselbank, dorcas, telegraaf, NRC, Essent, Nuon en kiva, wnf, wat dan ook. Bij de ingang/uitgang.

Andere verpakkingen, andere samenstelling van product. Producten die niet meer te koop zijn.

Maar het meest vanalles dat ze elke drie maanden de halve indeling over de kop gooien.
quote:hatsetats schreef op 13 juli 2015 @ 08:51:

[...]

Moet ik me gaan ergeren dan? En dan hier stampvoetend als een klein kind een boos verhaal gaan tikken zodat jullie allemaal bevestigd worden in hoe naar, oneerlijk en gemeen de supermarktwereld is?

Ik erger me niet zo snel in winkels. Ik heb lol in boodschappen doen, bedenken wat we gaan eten, mooie groenten uitzoeken, ter plekke een recept verzinnen. Kletspraatje met de meisjes van het brood, de slager, de opa's die een bakkie drinken. Ik heb lol als ik de vakkenvuller om bv chipotles vraag en hij me aankijkt of ie water zietvbranden en dan stottert dat ze niet hebben. De sjaggerijnige cassiere krijgt n extra vrolijk goedemorgen van me.

En wat ik net zei over relaxed dat klopt: ik heb gewoon geen haast en ik ga me ook niet haasten. Wanneer ik haast heb doe ik altijd heel bewust n paar stappen terug en liefst even n paar minuten niets. Daarna ziet de wereld er weer n stuk gezelliger uit.Nee tuurlijk hoef je je niet te ergeren, maar grappig? nee vind dat echt helemaal niet grappig, en kan me niet voorstellen dat een ander daar om moet lachen. Ik vroeg laatst aan een supermarkt medewerker waar de gembersiroop stond, omdat ik deze niet kon vinden, en het jochie verwees me naar de frisdranken!!. Komt omdat het personeel zo jong (goedkoop) mogelijk moet zijn en ze nog niets weten, ik wist dat waarschijnlijk ook niet op die leeftijd. Maar ik word liever geholpen door iemand die meer kennis over de producten die verkocht worden heeft, en als ik boodschappen doe (wat ik overigens erg leuk vind) wil ik toch graag het liefste weer snel naar huis.
Over onervaren personeel gesproken: ik kocht laatst een mango die door de jongen achter de kassa werd aangeslagen als... avocado...
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
quote:Gisselle schreef op 13 juli 2015 @ 09:26:

[...]

Nee tuurlijk hoef je je niet te ergeren, maar grappig? nee vind dat echt helemaal niet grappig, en kan me niet voorstellen dat een ander daar om moet lachen. Ik vroeg laatst aan een supermarkt medewerker waar de gembersiroop stond, omdat ik deze niet kon vinden, en het jochie verwees me naar de frisdranken!!. Komt omdat het personeel zo jong (goedkoop) mogelijk moet zijn en ze nog niets weten, ik wist dat waarschijnlijk ook niet op die leeftijd. Maar ik word liever geholpen door iemand die meer kennis over de producten die verkocht worden heeft, en als ik boodschappen doe (wat ik overigens erg leuk vind) wil ik toch graag het liefste weer snel naar huis.Whahahahaha, ik heb daar echt lol om. Naar de frisdrank worden gestuurd als je gembersiroop wilt, dat is toch humor! Echt, dan kan je me weg dragen.
quote:S7rin schreef op 13 juli 2015 @ 09:29:

Over onervaren personeel gesproken: ik kocht laatst een mango die door de jongen achter de kassa werd aangeslagen als... avocado... Lol
quote:OldWood schreef op 12 juli 2015 @ 20:39:

[...]

Had ik laatst bij de supermarkt, ik pin nooit, heb altijd contant bij me.

De pinkassa gaat open en ik loop daar heen met de boodschappen, want ik heb een pinpas bij me.

Bij het betalen zeg ik tegen het kassameisje dat ik graag wil pinnen, schiet ze in de lach en zegt dat deze kassa daar juist voor bedoeld is.

O ja, je hebt gelijk Dat zinnetje 'ik wil graag pinnen' zit er bij mij ook zo in dat ik dat automatisch zeg als ik wil gaan afrekenen. Dus óók bij de pinkassa nog niet eerder iets over te horen gekregen maar denk dan zelf nog weleens DUH wil je pinnen, het is de pinkassa.
quote:S7rin schreef op 13 juli 2015 @ 09:29:

Over onervaren personeel gesproken: ik kocht laatst een mango die door de jongen achter de kassa werd aangeslagen als... avocado...

Oh, dat herken ik wel. Ooit meegemaakt bij de kassa, nieuwe jongen, zat er nog niet zo lang. Hield mijn zak witlof omhoog en vroeg aan het meisje dat aan de andere kassa zat "Hoe heet dit ook alweer?"...

Goed dat hij het vraagt, daar niet van, maar echt, een knul van 16 die niet weet hoe witlof eruit ziet?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 13 juli 2015 @ 10:04:

[...]

Oh, dat herken ik wel. Ooit meegemaakt bij de kassa, nieuwe jongen, zat er nog niet zo lang. Hield mijn zak witlof omhoog en vroeg aan het meisje dat aan de andere kassa zat "Hoe heet dit ook alweer?"...

Goed dat hij het vraagt, daar niet van, maar echt, een knul van 16 die niet weet hoe witlof eruit ziet?

Als je witlof alleen in kleingesneden, bereide toestand kent, kan ik me voorstellen dat je die stronken niet herkent.

Evenals gembersiroop. Ik vermoed dat mijn puberneven ook niet zouden weten waar ze dat zouden moeten zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven