Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
66666666666666666666666666666666666666666666666

HIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEPERDEPIEPPPP!!!!!!

66666666666666666666666666666666666666666666666

Lieve Lil, GG, Dot, Dochter en uiteraard vooral Zoon, van harte gefeliciteerd!

En lieve lieve lieve Mims, megabedankt!! Méns wat een doos vol!! Super! Lotje was errug blij met haar persoonlijke kaartje en Leentje heeft het grijze vestje al aangehad, staat superstoer!

Het viel blijkbaar een beetje weg tussen al die kleurtjes?

Oh jee, kids halen!!
Gefeliciteerd met Zoon lieve Lil!

Dream, alles goed met LE?
Bloes hier, live from the Tilalia residence;

Errug gezellig hier, al 5 lege flessen in de afvaldepartment en een bijdehandte Oudste Bloes (mama, snurkt MK???). :-)

Moest even komen zeggen dat ik jullie zo lief heb!

KUS!
Klinkt heerlijk Tila Bloes!

Achgossie die LE! Alles okay???

Lief heeft leuk cadeau van werk gekregen omdat ie tien jaar daar werkt; we mogen duizend euro uitgeven aan een reis(je). Luxe he??? Ik droom nu al de hele dag van een paar dagen heerlijk hotel, sauna, massage en SLAPEN enzo. Iemand nog leuke tips voor relaxed paar dagen weg????

We zijn met z'n viertjes uit eten geweest in eetcafé. Lief en kinderen liggen nu in bed. Ik op bank. Lekker hoor, soms, het leven.
Wauw Toet, jouw lief heeft wel een geweldige werkgever!! Bloemen, stelletjes en óók nog een reisje! Voor duizend euro kan je echt heel veel doen!!! Persoonlijk zou ik, als ik alleen met Pompel weg zou gaan, kiezen voor een stad, dat vinden wij altijd heerlijk met z'n tweetjes (mén wat is dat lang geleden... zucht) Brussel, Londen, Parijs (maar voor dat geld kan je nog wel verder, misschien?) lekker slenteren, 's middags biertjes drinken in de kroeg, uit eten, véél in bed liggen/ zijn, dingen bekijken. Dát zijn zulke heerlijke weekenden! Ons streven was altijd om eens per jaar een weekend met z'n tweetjes weg te gaan, maar is er niet meer van gekomen de laatste 2 jaar ivm geldcrisis, zo jammer!

Jemig Dream!! Wat is er met LE? Sterkte, beterschap en wat zonde idd van je zaterdagmiddag.

Pompel was vandaag brak en ik ben met de oudste 3 naar de stad geweest, het was hier alweer feest! (Pimpeltown is eigenlijk gewoon ongelooflijk leuk, er is hier de laatste tijd zoveel te doen!) overal in de stad was muziek en het was echt supergezellig! Net nog spelletje gedaan met de oudste 2, was ook leuk.
quote:pimpel schreef op 06 september 2008 @ 22:03:

Wauw Toet, jouw lief heeft wel een geweldige werkgever!! Bloemen, stelletjes en óók nog een reisje! . Ik heb nog niemand aan de deur gehad, geloof niet dat werkgever zo kinky is!
Nou, wat flauw!

Grappig, ik kreeg net via Hyves een mailtje van een jongen met wie ik een paar jaar heel veel ben omgegaan (nix mee gehad, gewoon veel met hem gefeest) dat hij morgen in Pimpeltown is en of we een biertje zullen drinken. Vinnik hartstikke leuk, heb hem bijna 10 jaar niet gezien! We zijn elkaar uit het oog verloren toen ik naar Groningen verhuisde (al is hij daar een paar keer geweest) en hij vervolgens naar Nieuw Zeeland. (Ook wel eng, want als je elkaar zó lang niet hebt gezien, waar práát je dan over?)
Over vroeguh, over nu, over werk, over kinderen, over vrienden van toen, over Nieuw Zeeland, over Pimpeltown, over Obama, over het weer?
Ja maar, ja maar... daar ben ik nooit zo goed in.
Hahahahahahaahha, ik geloof er niks van!

Nou ja, anders maar gelijk door naar een of ander groot feest in Pimpeltown????
Hmmm, ben bang dat we het gefeest hier nu wel gehad hebben... (en zijn heel ander soort feestje dan waar ik vroeguh met hem heen ging )
Nah Pim, dan moet je maar gewoon doen waar je wél goed in bent.

Bloes hier, beetje groggy, Mims, Tila en Lil kijken over mijn schouder. En nu kan ik niet meer tipen`!
Sjeumig, gooi er een paar glazen wijn in bij die Bloes en ze kan gelijk niet meer typen!

Mims neem over, dus.....

Mmmmm, ik kan nog wel typen maar geen kleine lettertjes meer lezen, waarom dansen die zo?

~kijkt naar het dozijn lege flessen op de kast en hoort een kwartje vallen~

Ok'e, we worden officieel oude wijven, maar we kunnen nog wel suupen!

(volgens Lil was dit nog slechts inzuipen voor het slempweekend!).

En wat lopen er toch leuke vrouwen rond op deze aardkloot, en wat bijzonder dat de allerleuksten zich dan hier in de Kroeg/Kasteel hebben verzameld!
Klinkt gezellig in Ubervinex!
nou, indeed!

Is het plan voor het reisje met of zonder kids? Ik zou zonder kids gaan voor Rome, Barcelona oid......Of misschien een leuke last minute naar een zonbestemming. Met kinderen naar Eurodisney in combi met Parijs ofzo. Wauw wat een werkgever!!!!

Ben ook brak, maar heb niet geen lege flessen om de schuld aan te geven. Slechts een korte nacht en een snipverkouden hoofd. Ga zo denk ik maar de kinderen blij maken met zwembadtripje, komen we de regenachtige dag een beetje door.....
*wil graag adres en naam+telefoonnummer enzovoorts van Toetlief's werkgever, zodat Elvis daar kan solliciteren en de komende 10 jaar blijven *

Heerlijk zeg! Voor duizend euro zou ik naar Rome of Barcelona gaan, denk ik. Of een plek waar echt zon en warm is. Met kinderen naar Eurodisney is natuurlijk ook leuk, dat doe je (wij in elk geval) niet zo snel en moet leuk zijn, heb ik me laten vertellen.

LE heeft tot zeker 1 uur wakker gelegen, nog bij ons beneden op de bank gezeten ook (Ari en Sylvester kijken) heeft 3 sinasprilletjes gehad (die heb ik nog steeds omdat het een kleine hoeveelheid paracetamol is en ze bij LD nog steeds lijken te helpen tegen haar hoofdpijn, maar ze mogen er dus al 3 in 1x hebben en dat was bij LE ook echt nodig, kennelijk) Daarna lag hij nog te huilen in bed van pijn (hij was z'n evenwicht verloren en had per ongeluk op z'n voet gestaan) Het ging beter toen ik hem afgeleid heb met een alfabetspelletje.. plaatsnamen enzo noemen op alfabet.. Dat vond hij wel grappig.

Wat gezellig allemaal bij Tila-residentie

Hier een rustig thuisdagje.. we kunnen tenslotte niets doen

Fijne dag voor iedereen!!

Later is nu
Jeetje Bentetje en Dream, jullie hebben wel precies hetzelfde idee voor Toet!!

Klinkt leuk bij Tila meiden, maar begrijp ik nou goed dat jullie de hele nacht hebben doorgezopen??? Dat belooft wat voor het slempweekend.
Wauw Meave, gave taart!!!!!!
Hee, ik wou nog meer typen, maar het werd al geplaatst. Gefelicieerd met Jootje!!!!!!!!!!!!!!!
Of was dat nou niet vandaag? Ik ben de kluts ietwat kwijt geloof ik..
Zelfgemaakt?

Gefeliciteerd Meave met Nr.2! Hij is toch 5? Of heet die Car 6?

Ik struisvogel omdat ik eigenlijk heel heel moe ben van de gevechten tegen onzichtbare vijanden in systemen waarvan niemand ze eigenlijk goed kent. Ik nergens een goed antwoord op krijg wat blijkt bij navraag van navraag, en als ik toch verder wil, en daarmee te ver ga in de ogen van ambtenaren, omdat het onderwerp niet op hun bureau past, dan krijg is antwoorden als 'dat het nou eenmaal zo werkt', terwijl ze mij wel in de portemonee kijken, en zelfs het gore lef hebben er geld uit te pulken al dan niet via een achterdeur.

En als ik er heel veel langer mee door ga schiet ik in een depressie.

Ik ben in een dieper dal, of eigenlijk langere kloof, dan ooit nu, zo na de vakantie, want ik was zo verliefd. Eerder deed het wel allemaal verrekte veel zeer, maar aangezien ik geen rek meer heb, heb ik het gevoel te verzuipen.

Naast natuurlijk alle TR-NL rompslomp kreeg ik een gezellige brief van belasting. Die 3000¤ kreeg ik niet. Die moet ik schijnbaar terug betalen. Euhm...

Auto, jeweetwel zo'n ding waar een alleenstaande ouder haar leven door draait, valt ineens in chronologische onderdelen uit elkaar.

Dus eigenlijk héb ik helemaal geen geld voor ABBA vanavond en moet ik dat nieuwe keukenkastje ook maar afzeggen.. en en en.

Ik kom dus met helemaal níks ook maar een halve stap verder.

Niet met baan, of relatie, of huis, of mezelf, of financieel, of, en, dus met niks.

En alles krijgt nu zijn weerslag op mijn eigenwaarde.

Ik voel me dik, oud, beurs, lelijk, gebruikt en waardeloos.
Jee Kjong toch.....
Kus voor Jootje en voor zijn mooie mama!

Kjong. Shit, hier weet ik even niks op. Het schiet allemaal zo niet op. Hoe kan het in godesnaam dat je 3000 euro terug moet betalen? Zag trouwens net het geinhoofd van je dochter op strandfoto's, lekker ding. Suup is bij jou vanavond, begreep ik?

Hier goed. Brak van vannacht; de aanblik vanmorgen van de lege flessen, die om mij onduideijke redenen allemaal netjes bovenop een kast waren gezet, was ietwat verpletterend; maar ben niet naar-brak. Geen hoofdpijn of dat soort ellende, en weinig slaap kent mijn lichaam ook wel, dus het valt allemaal wel mee. Het was zo ontzettend leuk bij Tila. Ik weet niet of een volledig blote Bloes zoenen mij nog extra kruisjes oplevert maar indien ja: dan heb ik gescoord! En dat was zelfs vanochtend, toen we weer een soort van nuchter waren. Nu is GG naar zijn moeder, Dot slaapt, en ik ben te sloom om echt in bed te liggen en bij te slapen. Komt vanavond wel. Nu beetje tikken en voor mezelf tosti maken en muziekje op en lekker woonkamer voor me alleen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven