10 weken zwanger, kleding?

13-07-2015 19:34 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben 22 en nu voor het eerst zwanger. Bijna 10 weken om precies te zijn.

Nu zit ik met een probleem, mijn buik is steeds opgezet en ik pas niet meer in mijn spijkerbroeken.

Verder ben ik slank, maat 36/38; als ik dus een grotere maat broek koop dan zit dat niet mooi aangezien het dan heel wijd wordt.

Nu is mijn vraag, kan ik bijvoorbeeld een skinny jeans bij de H&M kopen met buikband of gaat dit naar beneden zakken omdat ik nog geen zwangere dikke buik heb maar nu vooral opgeblazen ben door mijn darmen?

Misschien een domme vraag, maar ik hoor graag tips!
Knoopje los met een elastiek erom.

Legging, het is zomer dus veel rokjes en jurkjes.
Je kunt prima een zwangerschapsbroek kopen hoor. Ga gewoon even passen
Tuurlijk. Ik moest ook vrij snel positiekleding kopen. Gewoon je eigen maat en die buik groeit vanzelf in die buikband. Zit zoveel lekkerder dan met je broek open gaan zitten.
Elastisch rokje met legging is ook prettig. Maar een positiebroek is werkelijk een verademing. Eventueel kun je die op marktplaats kopen.
Hallo?!
Met tien weken kun he eventueel nog je bovenste knoop van je broek los houden en vast maken met een elastiekje. Wel een shirt erovet die lang genoeg is.

Ook vond ik zo'n legging broek lekker zitten met een tuniekje erover
If you can dream it, you can do it.
En wat hierboven ook gezegd wordt, ik vind positie broeken echt heerlijk zitten en inderdaad een elastisch rokje.

Die positie broeken ga je voorlopig nog wel aan kunnen.
If you can dream it, you can do it.
Nu heb ik al een knoopje los en dat knelt ook al : )

Ik zal morgen eens gaan kijken voor een broek!

Bedankt!
De band van positiebroeken sloeg ik de eerste tijd om, om afzakken te voorkomen.

Voor verdere inspiratie, kijk vooral eens op dit topic: stylish de zwangerschap door
Gewoon een positiebroek kopen. Als het je eigen maat is dan zal het niet te erg afzakken en je groeit er snel genoeg in. Ik vind het zo fijn zitten ten opzichte van een normale broek.
quote:Polkadot28 schreef op 13 juli 2015 @ 19:36:

Knoopje los met een elastiek erom.

Legging, het is zomer dus veel rokjes en jurkjes.Voor tijdelijk is elastiekje best een goede oplossing, deed ik ook.
Ik zou zelf een zwangerschapsbroek kopen zonder zo'n buikband. Die zijn sowieso in de zomer veel te warm. Zoiets: https://www.zalando.nl/to ... -jeans-tp729a002-k11.html
Eens met appletje, plus dat de buikband die nu misschien goed zit, over een aantal weken gruwelijk kan gaan knellen.

Is ook weer zonde.

Leggings zitten lekker, maar ik vind dat niet mooi.

Wat al gezegd is, mee rekkende rokjes en de truc met het elastiekje. Ik weet niet of je het nog geheim wilt houden?

Oh en ook lekker: baggy broek/boyfriend jeans die wat lager op je heupen hangt. Dan wel mét een lang hemd natuurlijk, dat bouwvakkersdecolleté hoeft niet zo.
Dit was trouwens mijn eerste zwangerschapsbroek:

http://www.asos.com/New-L ... totalstyles=36&gridsize=3

Supercheap maar zit goddelijk.
quote:hedwig... schreef op 13 juli 2015 @ 20:58:

Dit was trouwens mijn eerste zwangerschapsbroek:

http://www.asos.com/New-L ... totalstyles=36&gridsize=3

Supercheap maar zit goddelijk.Ziet er leuk uit! Hoe werken die maten?
Only dead fish go with the flow.
Mamalicious heeft sale. Ik vond mijn eerste broek van daar echt god-de-lijk. Met buikband dus.

Ik draag met 11 weken alleen nog zwangerschapsbroeken en mijn legging. Niks aan te doen.
Je hebt ook positiebroeken in skinnyjeans vorm, erg mooi en zitten heel comfortabel! Misschien is dat iets voor je? :-)
Live your dreams!
Miss Etam heeft ook mooie, maar dan moet je daar wel naar binnen
Hallo?!
Nog maar weinig filialen hebben positiekleding, moet je veelal online bestellen.
Ik had al super snel dat mijn broeken gingen knellen, echt niet prettig.

Ik heb al mijn broeken bij of van H&M, 3 via marktplaats en 2 via H&M.com

gewoon in je eigen maat bestellen, ik was ZO opgelucht toen ik eindelijk dat geknel niet meer voelde op mijn onderbuik.

Ik heb ze wel met buikbanden en ja die zitten nu niet meer zo heel fijn (ben nu 35 wk zwanger) maar ik vouw ze nu dubbel onder mijn buik.
Ik had ook al heel snel een dikke buik en heb deze gekocht bij Bonprix:

Die heeft knoopgats-elastiek zodat hij niet afzakt.

http://www.bonprix.nl/pro ... ne-918800/?size=171470444
quote:sannennas schreef op 13 juli 2015 @ 21:07:

[...]

Ziet er leuk uit! Hoe werken die maten?Zo: http://oud.girlscene.nl/images/library/ ... /maat3.PNG
quote:_Doortje_ schreef op 13 juli 2015 @ 21:59:

Miss Etam heeft ook mooie, maar dan moet je daar wel naar binnen

Ja dat is dus wel een dingetje.

Bij C&A heb ik trouwens een korte tuinbroek gekocht, zit heerlijk. Maar verder vind ik ook daar weinig leuks te vinden.
H&M heeft ook fijne positiebroeken. Ik pas nu nog best even in mijn eigen broeken, maar heb afgelopen weekend mijn positiebroeken weer van zolder gehaald en omdat mijn andere broeken in de was lagen deze maar weer aangetrokken. Was vergeten wat een verademing dat was! Ik sla de band om of trek deze op zo nu en dan. Hij blijft toch enigszins zitten.

En van harte gefeliciteerd natuurlijk!
Tip: Als je een topje onder je kleding draagt en de buikband van de positiebroek daaroverheen doet, dan blijft de band vrijwel altijd goed zitten. Op blote huid zakt het veel sneller af.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven