Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ja ben de schrik wel te boven hoor Juud, maar vind het wel erg sneu. Veel last? Denk dat het wel meevalt op zich. ja hij kan niks afhappen en wil niks qua eten ertegen aan dus alles gaat in kleine stukjes. Gelukkig eet hij toch al slecht, haha! Het valt mee hoor, en we verwennen hem maar lekker!

Naat: helaas dus... Nog even geduld...

Compu: oei wat een schrik... Waar zwemmen jullie ook alweer? De HV? Ik was even op die speelgoedmarkt, best leuk! Heb een erg leuke kassa voor Ties gescoord!

Mal: hé wat goed van dat bedje zeg! Super! Wat voor hekje kan er eigenlijk voor?

Oh ik ben trouwens vorige week naar dirty dancing geweest. Wat was het leuk!!! Heerlijk gezwijmeld!!!
Oh dat nieuwe programma van de waarheid... Ieks... Dat zlou ik dan weer niet doen geloof ik. Doe mij Drek maar. Die ziet ook wel alles, maar toch... ietsje minder verhullend denk/hoop ik...
Vreselijk programma zeg... Ik zou dat echt niet leuk vinden als een persoon dichtbij mij daaraan mee zou doen...
Hmmm... ben zeker de enige die zonder aanstaande thuis zit...
Stomme dingen dus op tv vanavond

Wij hebben maar even snel een film gehaald; zomerhitte. Vond het een heel stom boek en had ook niet veel goeds over de film gehoord, maar ik vond hem wel goed hoor. Ben helemaal geen fan van Sophie, maar haar vond ik ook erg meevallen en die Waldemar vond ik in De Band al erg leuk (gewoon leuk persoon, niet leuk zoals je Brad Pitt leuk vindt), dus best aardig zaterdagavondvermaakt.

Oooh Bridges, is de tand niet door de zenuw afgebroken? Dan kan hij er wel last van hebben hoor. Ben je naar de tandarts geweest met hem? Arm kind. Heeft nu wel een goed excuus om niet te eten

Juud, ja, 14 en 21!!! Ben zoooo blij dat ik geen dochter heb ha ha!

Ik ga maar eens naar bed, Berend is een beetje onrustig, en vanmorgen kwart over 6 wakker, dus laten we de rust nu maar pakken.
Zit ook thuis hoor, maar niet met een aanstaande maar gewoon met een 5 jaar getrouwde man (en mijn eigen, ha ha!!!). Maar ben nu wel weg hoor.
Nee Amalia: praktijk was dicht en hij wilde gisteren ook niks in zijn mond dus tandarts wilde het ook niet forceren. Dus na telefonisch overleg beslotenm om maandag te komen, tenzij hij erg veel pijn zou hebben dit weekend. Maar omdat de pijn op deze manier wel meevalt denk ik, gaan we gewoon maandag. We laten hem nu maar aan iedereen zijn stoere tand zien... Maken er maar een mooi verhaal van!
Goedevening!

Ik heb op tv niks gemist lees ik wel dat is mooi..

Kom net binnen vallen van een avondje weg.

Samen met bammeisje uit eten geweest en naar de bios, was erg gezellig. We zijn naar Mamamia geweest, haha wat een film zeg, erg leuk!!

Naatie. schiet nog niet erg op bij jou dus, zal eens kijken of ik een mooi bevallingsdansje kan doen voor je ;)

Bridges: Ziet er wel stoer uit, die tand van Ties. maar leuk is anders, gelukkig heeft hij er niet zo veel last van.

Ohh cute tandjes van Fieke, wordt ook al een heel dametje.

Amalia: brrr sigaren stinken zo. Heb je al een groot bed op het oog voor Laurens?. Hoe is het eigenlijk met zijn zindelijk zijn?
Zo, goedemorgen meissies!

Bam, wat ontzettend lief toch weer van je. Kwam precies op tijd (gisteren en was precies een jaar terug dat we hoorden dat het mis was). Je bent een schat!

Bridge, he getsie. Arme Oudste (en schattige Jongste ). Gelukkig komt het met wisselen wel weer goed waarschijnlijk. Hoop dat hij geen last gehad heeft vannacht? Ik zag laatst trouwens een jochie van bijna 3 die 4 voortanden (bovenkant) kwijt was door een zeer onhandige val op een tafeltje... oeps....

Cin, oh oh... Wat ontzettend ruk zeg dat je net nu zo'n pijn hebt! Haat het al wat beter??? !

Naat, ik begrijp dat het seks gebeuren dus ook niet werkt. Hmmm, dan vrees ik toch dat je kereltje het echt super lekker heeft bij jou. Wat is nu verder het plan? Vooral gezien het een groot ventje is?

Zo, verder alles met iedereen ok?

Hel, ik ga je bellen, we moeten nodig even bijkletsen!

Kokos, je bent al weg dus dan maar voor als je terugkomt: welkom thuis, hoop dat jullie een heerlijke vakantie gehad hebben!

Star, zo, beugelbekkie klaar. Hoe lang heeft hij er nou in gezeten? En helemaal happy met resultaat?

Amalia, wat fijn dat B " gewoon" een zeer hardnekkig virus bleek te hebben. Nou maar een beetje vetmesten dat mannetje. Kom je volgend jaar met de jongens in mijn tuin spelen? Ik zorg voor een lounge hoek voor de moeders, ok?

Juud, jij klinkt echt super. Hoe is het met het kleinste mannetje? Lekker tevreden?

Ris, hoe is het bij jou? Loopt het een beetje met Anne? En hoe voel jij je? Krijg je genoeg slaap?

Mamax, zo, wij gaan binnenkort een rondje lopen samen begrijp ik? Gezellig . Ken je deze al voor het oefenen van de theorie: www.gvbexamen.nl Kan je proef examen doen. Erg handig.

ff posten
Mal, joe go girl!

Bam, gezellige avond gehad dus. Mooi, dat heb je helemaal verdiend!

Ik zit in het scherm met de vele smileys. Verrot dat ik niet terug kan lezen wel, ha ha ha (maar kan nu dus wel deze toevoegen \\:-)// )

Hier alles ok. Zo naar nwe huis voor laatste restjes. Morgen start de loodgieter, dinsdag de tegelzetter. Morgen komt ook een timmerman langs voor kasten kamer en wat andere klusjes dus het gaat lekker! Denk dat we straks nog even langs Praxis gaan voor wat kleine dingen en dan misschien voor we weer teurg rijden een pannenkoek bij het restaurant tegenover onze nieuwe straat (toch jammer dat Julia daar helemaal geen fan van is.. Maar hopelijk hebben ze er ook een tostie ofzo).

Meisjes, een hele fijne zondag (hopelijk gaat zon nog een beetje schijnen..) en tot snel maar weer!
quote:bambino schreef op 07 september 2008 @ 00:06:

Amalia: brrr sigaren stinken zo. Zeker dat dat stinkt. Hoezo? Ik had het toch nergens over sigaren??
Goedemorgen,

Weer een nacht zonder baby

Maar wel met verschrikkelijk bekkenpijn en pijn in mn onderkant. ( en dan heb ik nog geen eens hechtingen haha..)

Ik heb gister voor Tobias een keukentje gehaald. Eigenlijk wilde ik hem dat geven als de baby geboren was, maar hij vindt het zo leuk..

Hij is hamburgers aan het bakken, thee aan het maken voor mama en de mixer vindt hij ook helemaal leuk.

Eindelijk weer eens wat anders dan al die auto's!

Ff bijlezen.
Suze, fijn dat het allemaal opschiet in jullie nieuwe huis. Jammer zeg dat Julia niet van pannenkoeken houdt! Hier kan je er Tobias er echt blij mee maken!

Bam, klinkt als een leuke avond weg! Wat leuk dat jullie van die leuke dingen van Bammeis doen!

Bridges, ik heb dus ook even gekeken naar dat programma van Robbert t B maar ik vond het ook helemaal niks. Na 10 minuten ben ik afgehaakt.

Balen van de tand van Ties zeg. Ik hoop dat hij maandag de tandarts wel wil laten kijken. Is het niet scherp dan?

Amalia fijn dat Berend 'alleen maar' een virus had. Nou maar lekker laten eten en groeien

Dadelijk haalt mijn baby Berend nog in hihi...
Oooh Cin, wat akelig van die rug! Heel veel beterschap!

Suus, lekker pannenkoeken. Jammer dat de freule ze niet lust! Precies een jaar alweer? Wat gaat de tijd snel. Sta je er extra bij stil? Voel je je erg verdrietig?

Naatie, ik ben aan het dansen voor je!!! Wat voor keukentje heb je gescoord?

Compu, haha die Duitse inrichtingen zijn vaak wat oudbollig ja (vind ik dan). En schoenen altijd uitdoen he, als je daar binnenstapt! Heb je al winterschoenen voor CG?

Amalia, fijn dat het een virus is! Opluchting!

Bridges, he wat sneu voor Ties! Hopelijk krijgt ie snel een volwassen gebit....
Leuk zo´n avondje weg Bam! Gezellig!

Juud, de kleur is BLAUW geworden. Morgen komt ie als het goed is. Amalia had me overtuigd hihi.

Mamax, zoho, drukke hobby erbij zeg! Gaat het al goed?
Hoi hoi,

Hier weer een teken van leven. Hoe gaat het met iedereen?

Naatie nog niet bevallen las ik. En Bridge stapt het bootje in, gefeliciteerd!

Ris en man gefeliciteerd met jullie 1 jarig jubileum vandaag!

Sorry, verder niet bijgelezen. Met de meisjes gaat het goed! Ik geniet van ze. Verder leef ik een beetje op de automatische piloot momenteel. Helaas geen positieve veranderingen hier. Erg onzeker en zwaar en het kost zoveel energie.

Ik wil telkens weer gezellig meedoen maar heb het idee dat ik al zoveel heb gemist, en dat jullie me misschien ook al wel afgeschreven hebben. Ik neem me ook elke keer voor om in ieder geval bij te lezen maar het lukt me niet. Het is geen desinteresse, ik hoop dat jullie weten dat ik wel aan jullie denk.

Zit nu echt in een nare periode terwijl ik 'on top of the world' zou moeten zijn met mn meiskes.

Nou ja, ik hoop op betere tijden!

Liefs, Noosje
Noos, je bent altijd welkom hier hoor, wat mij betreft! Als jij het nog leuk en fijn vindt om hier te komen als het jou uitkomt, dan doe je dat toch? Misschien ook een fijne uitlaatklep zo nu en dan, toch?

Jinny, goedzo de blauwe! Leuk! wanneer komt ie?
Ach Noosje, dat klinkt niet zonnig. Ik wens je heel veel sterkte en verder sluit ik me aan bij Amalia.

Amalia, de blauwe komt morgen waarschijnlijk. Ik heb alleen geen extra beugel besteld, oudste zoon heeft een bruine versie en ik neem gewoon die beugel en kussen, scheelt weer een bak geld.
quote:amalia schreef op 07 september 2008 @ 10:07:

[...]

Zeker dat dat stinkt. Hoezo? Ik had het toch nergens over sigaren??Je vertelde toch ergens dat jouw manlief een sigaar buiten ging roken? of heb ik dat nou gedroomd?
Nou hij rookt wel eens een sigaretje op een feestje, maar een sigaar.. dat is wel heel lang geleden. Bah, stinkt naar kattenpis
hahaha, hoe ik er dan bij kom geen idee, ik heb nog even teruggebladerd maar ik kan het nergens vinden, echt suf van me, lijd aan waangedachte's
:-)

Geeft niet hoor, ha ha!
Was de man van Juud volgens mij...
Getsie, wat een viespeuk
Goedemorgen!

Ah, dan was ik toch niet helemaal abuis...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven