Mode & Beauty alle pijlers

Rip Curl bikini's

14-07-2015 20:51 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, de jaarlijkse (helse) zoektocht naar een bikini is weer begonnen. Ik heb altijd H&M bikini's, maar wil graag een keer wat online proberen te kopen. Heb een paar mooie rip curl bikini's gezien. De broekjes zien er best klein uit, maar wil geen 6 maten bestellen want t zijn nogal dure dingen. Iemand ervaring met dit merk? Passen er normale billen in? Of moet je echt zwaar afgetraind zijn?
Ja ik heb een Rip Curl bikini, de maat is zoals je normaal ook hebt. Tenminste dat was bij dat model, weet niet of dat voor alle modellen geldt.
O, ik ben niet afgetraind hoor.
Ben ik heel erg oud als ik niet weet wat een Rip Curl bikini is? Zijn dat die broekjes die zeg maar de halve bilpartij van de buitenlucht laten genieten? (Zoals die twerkende danseressen aanhebben qua broekje in videoclips?)
Merk;)
Haha nou Rip Curl is het merk, maar het is wel een beetje met billen buitenboord volgens mij ja! En dat wil ik dus een beetje beperken

Maar ze zien er wel echt heel mooi uit.
quote:Dubbus schreef op 14 juli 2015 @ 21:03:

Ja ik heb een Rip Curl bikini, de maat is zoals je normaal ook hebt. Tenminste dat was bij dat model, weet niet of dat voor alle modellen geldt.Heb jij toevallig een hipster broekje?
Surfmerk zoals O'neill. Hier ietsje minder bekend maar in Frankrijk is het een heel bekend merk.

Ik heb een gewoon (klein) broekje, geen hipster.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven