VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Truste meisjes, ik ga eens kijken wat Vrolijkerd doet.
Mille, het maakt me niet zo veel uit. Aankomende week kan ik niet op donderdag en niet op zaterdag. Verder heb ik nog alle ruimte.
Nu ga ik echt, Harrie komt ook naar boven.

Tot morgen, welterusten!
Aankomende week kan ik sowieso niet Morrie. Dus misschien donderdag de 18e? Dan is Mini naar school en hoef ik alleen Nano mee te slepen. En Maxi is wel jarig, maar ook naar school.
Ik ga ook, we zouden vroeg naar bed gaan. Mislukt dus!

Tot morgen
En dan die poep door afvoerputje prakken... Dankjewel.

Wat is het hier druk op late avond?

Inderdaad, Wind op de DS.

Maar ik mis Nathje, zit ze in Parijs ofzo?

Mille, ik heb nu een pension in Alphen gevonden. Leiderdorp heeft geen site, en alles dat geen site heeft valt tegenwoordig af bij mij.

Ik heb nog niets voor mijn jongens voor de winter. Dus Vrolijkl je bent niet de enige.

En ik vind de jongetjes die ik tot nog toe op partijtjes heb gehad goed te doen hoor. Helemaal niet erg druk of fysiek. Maar er waren ook altijd meisjes bij en Groot Pebbeltje heeft redelijk rustige vriendjes waarvan 1 hier kind aan huis is.

Ik hoef pas kinderen uit school te halen om 15.10 want blijven altijd over. Maar misschien een keertje ochtend date plannen en dan de deur weer uit als jij Schorrie moet halen? Mille?

(OV is 43 minuten, heel goed te doen ook eventueel)

En nu ben ik echt echt echt weg!
Ochtenddate is prima Peb, ik wilde toch geen uren blijven plakken op kraambezoek. Bij Lien zijn we ook maar heel kort geweest

Maar gezellig als je mee wilt rijden hoor!
Vrolijk, dank voor post! Ik ga 'm denk ik vanmiddag aan de kindjes voorschotelen. Kiloknaller is nu bij vriendje spelen in A'dam en zal vanmiddag wel moe zijn, dus prima tv-materiaal.
Oh, die DS is echt verslavend! En heb nu alleen het spelletje CoR nog maar. Welke is nog meer leuk?

Verder niet veel te melden dus ga maar weer
Wind, koop je spelletjes of heb je een kaart waar je spelletjes op zet? Die je dan eerst (illegaal) download natuurlijk.

Ik speel dus die Ancients World dinges eerder genoemd. En wij hebben diverse Mario dingen, Tetris (ook leuk!) en ik weet niet wat meer.Maar goed, dat is door vriend geselecteerd voor Groot Pebbeltje.

Heb zelf nog niets gedwonload en weet ook nog niet waar dat te doen is. Maak voor nu nog gebruik van vriend en ga zusje ook nog vragen.
Voor de renners onder ons: Ik was net bij Perry Sport en heb daar een reflectievestje gekocht omdat ik vaak in het donker loop. Zag dat alle runnerkleding met 20% is nu. Ik ren gewoon in lange of afgeknipte joggingbroek met T-shirt, maar misschien pakken jullie het al serieuzer aan?
18-09 is prima voor date. Ochtend ook. 10 uur? Of liever 10.30 uur?
heeeeeeeeee!

Sinds donderdag al niet meer geweest volgens mij

In ieder geval vond ik Knorrie een (slapend ) schatje en heb ik erg genoten van BJNM op mijn schoot. Wat een schurkie zeg

Lien, nog bedankt voor het leuke kadootje. Zen en Zootje zijn er helemaal blij mee.

Hier druk met van alles, trouwkaarten schrijven enzo.

En gisteren er nog even op uit geweest met het hele gezin, dus dat was ook wel leuk.

Vrolijk, laarzen zijn gaaf!!! sinds ik van de hakken ben, kijk ik ook veel meer naar schoenen

Verder eigenlijk geen nieuws van uit hier
Voor jarig Jootje!

Net voor het eerst kinderopvangtoeslag aangevraagd (zag vandaag met het doen van de administartie het afgeschreven bedrag van BSO en KDV... en dat was nog maar voor 1 dag per week) en het viel echt mee! Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker!

Peb, we hebben 1 gekocht spel (CoR) en willen wel nog wat van dat soort (verslavende) denkspellen. Tetris, ook leuk!

Morgen gaan de kideren weer overblijven/BSO'en en naar de creche. Ik heb de eer ze weg te brengen. Heb nu al buikpijn.

Ah ja, morgen een drukke vergaderdag dus hopelijk goede afleiding.

Ga nu "huppeldepup" kijken.

Een film met Al Pacino.

Later een meer sociale bijdrage van mijn kant nu naar beneden!

Laterzzzz.
Kijk hier is ranglijst
Joeheeee..ik heb 2 winterjassen gescoord voor de kids. Nu nog schoenen en beetje jammer dat ze heel weinig in de maten hadden van Loeder en Mormel bij de Bijenkorf. Dan maar in eigen woonstek even kijken naar leuke schoenen voor de kids. Mag ik zeggen dat ik elke keer weer schrik van prijzen voor kinderlaarzen? Shabbies voor kindjes a la 199! Nah, dat vind ik echt een boel geld.

Wind, ik zou ook gaan voor zo'n R4 kaartje. Veel leuker met een boel spelletjes.

Peb, Nathje is naar HvS voor haar trouwdag deze week. Denk dat ze vanavond wel terug zal zijn.

Lien, hoe vonden ze C&L? (en hoe vond jij het?)

Ely, ik ben benieuwd naar jouw kaartje, je jurk etc!
quote:Morrie schreef op 07 september 2008 @ 20:23:

Kijk hier is ranglijstEcht nooit geweten dat er een ranglijst was! Morrie, duidelijk dat je met verlof bent he?
Ik wist het ook niet, zag het op een andere pijler en ging eens kijken.

Anouk heeft het met Dr. Rossi gedaan.

Ik wil paprikachips. En ik moet alle winterkleding nog. Alhoewel, spijkerbroeken heeft Schorrie wel. Maar verder heb ik nog bijna niets gekocht. En wat ik heb gekocht is nog te groot. Schorrie moet wel schoenen, twee paar dus zal wel weer rib uit mijn lijf gaan kosten. Al zullen ze zeker geen 199 euro gaan kosten.
Paprikachips lekker.

Hier ook nog veel meer. Ik zag dat er echt een boel dingen van Mormel en Loeder te klein zijn dus die gaan desnoods marktplaats op. Maar juist spijkerbroeken hebben de kinderen niet meer. Maar ik ben begin oktober ook weer in London, dus ik hoop dat ik s middags nog even snel naar Gap kan om daar even wat te scoren voor de kids.

199 euro laars vind ik voor een kind een boel geld hoor. Zou ik voor mezelf zelfs nog even over moeten denken. Stond wel vanmiddag met een jasje van McGregor in mijn handen van 179 euro en gelukkig zag Mormel eruit in het jasje als Flipje, maar het was wel een leuk jasje.
NU heb ik door Morrie ook trek in chips. STOUT!
Dit jaar leuk geslaagd voor jassen. Niet zo knetterduur. Bries een jas van BFC (??) voor 45,-. Een leuke bruine jas met dubbele rij knopen en ingebouwd casual jasje (andere kleur) met capuchon. En voor KW een stoere voor 45,- bij de WE. Betere werk...

Ranglijst?!?

Kinderschoenen zijn duur!

Koop denk ik weer leren Palladiums voor KW voor komende winter.

Net een goede film gekeken joh!

88 minutes met Al Pacino.

Rete-spannend! Echt een aanrader.

Vrolijk, is zo'n kaartje en het spul downloaden ook voor een leek te doen of moet je computerkenner zijn?

Had vanavond de kaarsen weer aan.

Gezellig.

Trusten!
Top authors during last week:

Name Posts

Morrie 71

Pebbles 33

lien 31

Star 30

Maleficent 29

vrolijk 28

Wind 27

sweety32 26

amalia 23

vlinder1987 21

Morrie, je staat op 1!
hi hier!
Wij hebben nog cheese-onion chips en en lays fresh oriental spicy of zoiets. Maar ik heb een beetje last van mijn maag dus geen trek. Wel whisky voor mijn neus, eigenlijk niet zo slim he?

Hier ook omhoog geschoten kinderen. Zag van de week ineens dat Suske een cm of 4, 5 boven Wiske uit steekt. Verschil is nog nooit zo groot geweest. Ze hebben ook beiden nieuwe broeken nodig (Wiske is ook meer van de rokken en jurken, Vrolijk).

En gourmetten is leuk en lekker, goed idee geweest, Pebbles!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven