Welke naam ? Help😊
donderdag 16 juli 2015 om 13:22
donderdag 16 juli 2015 om 13:31
Nova klinkt een beetje overdreven, een beetje interessantdoenerig.
En Sita is... nou, niet zo'n goed idee (zit voor mij heel erg vast aan een bepaalde sociale klasse, maar misschien ben ik bevooroordeeld).
Hier boven wordt Siva genoemd. Dat vind ik een mooie naam.
Als het echt tussen deze beide gaat, dan Nova.
En Sita is... nou, niet zo'n goed idee (zit voor mij heel erg vast aan een bepaalde sociale klasse, maar misschien ben ik bevooroordeeld).
Hier boven wordt Siva genoemd. Dat vind ik een mooie naam.
Als het echt tussen deze beide gaat, dan Nova.
IMHO
donderdag 16 juli 2015 om 13:42
quote:GateKeeper schreef op 16 juli 2015 @ 13:09:
Nova vind ik ook mooier dan Sita. Doet me denken aan die brommer "Johnny en Anita zaten op de sita".
Exactly my thoughts
heel ordi
https://www.youtube.com/watch?v=baK4NcIb2_8
Nova vind ik ook mooier dan Sita. Doet me denken aan die brommer "Johnny en Anita zaten op de sita".
Exactly my thoughts
heel ordi
https://www.youtube.com/watch?v=baK4NcIb2_8
donderdag 16 juli 2015 om 13:45
quote:NYC schreef op 16 juli 2015 @ 13:39:
Het is volgens mij wel echt de trend van dit moment, bij meisjesnamen medeklinker-klinker-medeklinker-letter a.
Liva
Jula
Juna
Nika
Lova
Niva
Nola
Reva
Riva
etc.
Niet dat dat erg is trouwens, het viel me alleen wel op.Stel je voor dat die allemaal in je klas zitten. Hoe ga je die namen uit elkaar houden?
Het is volgens mij wel echt de trend van dit moment, bij meisjesnamen medeklinker-klinker-medeklinker-letter a.
Liva
Jula
Juna
Nika
Lova
Niva
Nola
Reva
Riva
etc.
Niet dat dat erg is trouwens, het viel me alleen wel op.Stel je voor dat die allemaal in je klas zitten. Hoe ga je die namen uit elkaar houden?
donderdag 16 juli 2015 om 13:55
donderdag 16 juli 2015 om 14:08
quote:Aureel schreef op 16 juli 2015 @ 13:55:
[...]
Ja, vind ik ook! Ik kende vroeger een hond Sita, stínken dat dat beest deed! Als ik de naam Sita alleen al hoor dringt die lucht zich weer aan me op.
Dus: ik zou voor Nova gaan. Nou, conclusie is dus dat Sita onlosmakelijk is verbonden met stank, zie ook een vorige reactie dat Sita een afvalverwerkingsbedrijf is
[...]
Ja, vind ik ook! Ik kende vroeger een hond Sita, stínken dat dat beest deed! Als ik de naam Sita alleen al hoor dringt die lucht zich weer aan me op.
Dus: ik zou voor Nova gaan. Nou, conclusie is dus dat Sita onlosmakelijk is verbonden met stank, zie ook een vorige reactie dat Sita een afvalverwerkingsbedrijf is