Welke naam ? Help😊
donderdag 16 juli 2015 om 15:21
quote:NYC schreef op 16 juli 2015 @ 13:22:
Ik vind Sita echt een enorm lelijke naam en het doet me denken aan Sita van Starmaker (2001), waarom weet ik dit? Hele programma niet eens gevolgd en helaas weet ik zulke dingen dan toch nog...
Nova vind ik dus leuker, hoewel me dat dan weer aan het voormalige actualiteitenprogramma doet denken.
Nova doet mij denken aan Nova van Dijk en die vind ik op de een of andere manier zo'n zeurhoofd hebben.
Maar Nova is wel beter dan Sita; Sita vind ik erg Sjonnie en Anita.
Ik vind Sita echt een enorm lelijke naam en het doet me denken aan Sita van Starmaker (2001), waarom weet ik dit? Hele programma niet eens gevolgd en helaas weet ik zulke dingen dan toch nog...
Nova vind ik dus leuker, hoewel me dat dan weer aan het voormalige actualiteitenprogramma doet denken.
Nova doet mij denken aan Nova van Dijk en die vind ik op de een of andere manier zo'n zeurhoofd hebben.
Maar Nova is wel beter dan Sita; Sita vind ik erg Sjonnie en Anita.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
donderdag 16 juli 2015 om 15:25
donderdag 16 juli 2015 om 15:37
quote:Babettekaatje schreef op 16 juli 2015 @ 15:27:
En wat vinden jullie van Nyka?
Ik ben weer aan het zoeken geslagen haha! Tot nu toe Nova. Sita was mijn vriend zijn eerste keuze . Ik heb er ook erg aan moeten wennen, maar die valt voor mij wel af.
Nyka of Nova?
Nyka, 100%. Maar waarom niet gewoon Nika dan?
En wat vinden jullie van Nyka?
Ik ben weer aan het zoeken geslagen haha! Tot nu toe Nova. Sita was mijn vriend zijn eerste keuze . Ik heb er ook erg aan moeten wennen, maar die valt voor mij wel af.
Nyka of Nova?
donderdag 16 juli 2015 om 15:44
donderdag 16 juli 2015 om 15:50