Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Ik speel geen Farmville.
Ohwwww een kattentopic, zeg dat dan. Doeiii.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:10:

Maar goed we zijn dus geen cluppie maar meer een soort verzameling misfits? Omschrijf ik het zo goed?

En spelen jullie inmiddels ook al Farmville Harvest Swap?Prima omschreven en nee, speel ik niet. Heb al veel te veel spellen waar ik geen steek verder mee kom.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:10:

Maar goed we zijn dus geen cluppie maar meer een soort verzameling misfits? Omschrijf ik het zo goed?

En spelen jullie inmiddels ook al Farmville Harvest Swap?Wel ooit gedaan. Nu de concentratie niet meer voor .
quote:Nouschi schreef op 17 juli 2015 @ 16:11:

Ohwwww een kattentopic, zeg dat dan. Doeiii.

Niet persee alleen katten. Maar die vormen wel een rode draad ja.

Vooral boze katten.

Mag Wordfeud ook?
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 16:04:

[...]

Ja, want ik heb de laatste pagina's niet meer gelezen. Ik was aan het werk. Met dit mooie weer...

Aan het werk????

Je hebt de hele dag achter internet gezeten.

Je was hoogstens 'lichamelijk aanwezig'.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:14:

[...]

Niet persee alleen katten. Maar die vormen wel een rode draad ja.

Vooral boze katten.

[afbeelding]

Zie je wel? Wraak, zoete wraak!
Hebben jullie wel eens gegoogled op zure visgleuven? De enige resultaten die je krijgt zijn van dit forum en één heel random blog (Dorothy Parker wordt er ook op genoemd, maar het is niet die van het forum denk ik?).
quote:dubbeltje4 schreef op 17 juli 2015 @ 16:15:

[...]

Aan het werk????

Je hebt de hele dag achter internet gezeten.

Je was hoogstens 'lichamelijk aanwezig'.Licht jij m'n baas even in?
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 16:15:

Mag Wordfeud ook?Ja doe ik ook aan
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Van kattenvelletjes kun je mooie slofjes maken.

Of een winterse mof, ook leuk.
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 16:17:

[...]

Licht jij m'n baas even in?Wil je graag ontslagen worden?
quote:dubbeltje4 schreef op 17 juli 2015 @ 16:17:

Van kattenvelletjes kun je mooie slofjes maken.

Of een winterse mof, ook leuk.Als ik mijn kat borstel komt er genoeg haar vanaf om een nieuwe van te knutselen. Misschien zou ik al dat haar eens 10 jaar moeten gaan sparen en er een trui van breien ofzo. Denk je dat ze dan van Man bijt Hond aan mijn deur komen? Of smijten ze me gelijk in het gesticht en gooien ze de sleutel weg?
Wordfeud heb ik opgegeven. Ik Ruzzle met mijn moeder dat is al erg genoeg.
quote:dubbeltje4 schreef op 17 juli 2015 @ 16:18:

[...]

Wil je graag ontslagen worden?Ja, heel graag. Maar mijn baas vindt alles goed gelukkig.
quote:GrumpyCat2 schreef op 17 juli 2015 @ 16:19:

Wordfeud heb ik opgegeven. Ik Ruzzle met mijn moeder dat is al erg genoeg.Oh, dat vond ik toch zo'n vervelend spelletje. Waarschijnlijk omdat ik het niet kan.
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 16:16:

Hebben jullie wel eens gegoogled op zure visgleuven? De enige resultaten die je krijgt zijn van dit forum en één heel random blog (Dorothy Parker wordt er ook op genoemd, maar het is niet die van het forum denk ik?).

Heb ik niets mee te maken. Ik schrijf onder mijn echte naam
quote:DorothyParker schreef op 17 juli 2015 @ 16:21:

[...]

Heb ik niets mee te maken. Ik schrijf onder mijn echte naam Dan doe je je motto eer aan!

[...]

Als ik mijn kat borstel komt er genoeg haar vanaf om een nieuwe van te knutselen. Misschien zou ik al dat haar eens 10 jaar moeten gaan sparen en er een trui van breien ofzo. Denk je dat ze dan van Man bijt Hond aan mijn deur komen? Of smijten ze me gelijk in het gesticht en gooien ze de sleutel weg?Ik zeg volkomen normaal .

Kijk Kitler heeft eigenlijk gewoon een baard. Maar hij komt wel echt uit Duitsland verdient hij daar toch weer wat puntjes door terug?

[...]

Als ik mijn kat borstel komt er genoeg haar vanaf om een nieuwe van te knutselen. Misschien zou ik al dat haar eens 10 jaar moeten gaan sparen en er een trui van breien ofzo. Denk je dat ze dan van Man bijt Hond aan mijn deur komen? Of smijten ze me gelijk in het gesticht en gooien ze de sleutel weg?

Niet zo negatief doen over gestichten hoor!

Je mag zo idioot doen als je zelf wil (want officieel een gekkie), gratis eten en drinken en vaak gelegen in een prachtige bosomgeving!
quote:ikeaverslaafde schreef op 17 juli 2015 @ 16:20:

[...]

Oh, dat vond ik toch zo'n vervelend spelletje. Waarschijnlijk omdat ik het niet kan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Maar goed sarcasme dus. Ik ben ooit n.a.v. het Irritante Facebookberichten topic begonnen met een geheel satirisch bedoelde tegenhanger van de wanstaltige plaatjes van Love The Ones Who Love You.

Mochten jullie nog inspiratie hebben voor plaatjes voor op Hate The Ones Who Hate You dan hoor ik het graag.

Hoe meer foute spelling en rare plotwendingen hoe beter. Mijn inspiratie is dus een beetje op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven