Reactie- en Bugtopic 2
woensdag 14 januari 2015 om 17:21
Beste forummers,
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.
Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!
Groeten,
Community Manager VIVA
Update 18-11-2015:
Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.
Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.
Groet,
CM VIVA
zondag 12 juli 2015 om 13:58
ik weet niet in welke topic dit thuis hoort, maar zou alsjeblieft die irritante reclame van Kijktv kunnen worden verwijderd, is in meerdere topics wat ik lees een bron van ergernis, vooral dat continu verschuiven van de kleuren balk( weet niet hoe dat uit te leggen) het verschuift ook steeds met de pagina`s mee,, en is rete irritant. ook die reclame van Kijk en ouders van nu.
zondag 12 juli 2015 om 14:56
quote:ModeratorViva schreef op 09 juli 2015 @ 21:08:
Komt het probleem bij iedereen iedere keer dat het forum bezocht wordt voor? Of maar ongeveer één keer per dag?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
nee, bij mij 1x per dag, maar welk elke dag om ongeveer dezelfde tijd.
op de laptop. met google chrome.
cookies al met de link verwijderd.
en nee, ik zet mijn adblocker niet uit
Komt het probleem bij iedereen iedere keer dat het forum bezocht wordt voor? Of maar ongeveer één keer per dag?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
nee, bij mij 1x per dag, maar welk elke dag om ongeveer dezelfde tijd.
op de laptop. met google chrome.
cookies al met de link verwijderd.
en nee, ik zet mijn adblocker niet uit
maandag 20 juli 2015 om 16:04
Ik had gisteren zoiets raars.
Ben benieuwd of anderen dit ook weleens hebben gehad.
Ik had op de laptop gereageerd in een topic, en daarbij een smiley gebruikt.
Toen ik even later op de iPad mijn reactie voorbij zag komen, zag ik een totaal andere smiley dan die ik geplaatst had. Toen ik op de laptop keek, stond daar wel gewoon de goede.
Hoe kan dat nou?
Ben benieuwd of anderen dit ook weleens hebben gehad.
Ik had op de laptop gereageerd in een topic, en daarbij een smiley gebruikt.
Toen ik even later op de iPad mijn reactie voorbij zag komen, zag ik een totaal andere smiley dan die ik geplaatst had. Toen ik op de laptop keek, stond daar wel gewoon de goede.
Hoe kan dat nou?
dinsdag 21 juli 2015 om 15:12
Wat zijn jullie aan het doen?
- Als ik gewoon op de topiclink op de voorpagina klik kom ik halverwege het topic uit en niet bij de OP
- Als ik op een ballonnetje druk van een topic waar ik al in geschreven heb (vanuit mijn favorieten) dan kwam ik normaliter bij het nieuwste bericht uit (mijn instellingen staan op van oud naar nieuw dus onderaan hoort ie dan te komen) Nu kom ik echter bij de OP uit en als ik vervolgens dan op die knop NAAR BENEDEN druk kom ik helemaal onderaan de pagina terecht. OK toegegeven dat is iets minder ver scrollen maar nog steeds onoverzichtelijk.
Ik had deze problemen tot voor kort niet.
Hij doet dit zowel op de laptop (firefox) als op de telefoon (windows phone nokia lumia iexplore)
- Als ik gewoon op de topiclink op de voorpagina klik kom ik halverwege het topic uit en niet bij de OP
- Als ik op een ballonnetje druk van een topic waar ik al in geschreven heb (vanuit mijn favorieten) dan kwam ik normaliter bij het nieuwste bericht uit (mijn instellingen staan op van oud naar nieuw dus onderaan hoort ie dan te komen) Nu kom ik echter bij de OP uit en als ik vervolgens dan op die knop NAAR BENEDEN druk kom ik helemaal onderaan de pagina terecht. OK toegegeven dat is iets minder ver scrollen maar nog steeds onoverzichtelijk.
Hij doet dit zowel op de laptop (firefox) als op de telefoon (windows phone nokia lumia iexplore)
dinsdag 21 juli 2015 om 17:00
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 15:12:
Ik heb hier zelf geen last van, maar zal het doorgeven aan IT.
Mochten er meer mensen zijn die deze klachten hebben dan hoor ik het graag!
Ik heb hier zelf geen last van, maar zal het doorgeven aan IT.
Mochten er meer mensen zijn die deze klachten hebben dan hoor ik het graag!