Reactie- en Bugtopic 2

14-01-2015 17:21 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kunnen jullie de problemen die jullie ondervinden tijdens het forummen aan ons melden.

Werkt er iets tóch nog niet helemaal optimaal óf vind je een bepaalde aanpassing juist te gek? Deel het met ons!

Groeten,

Community Manager VIVA

Update 18-11-2015:

Als je het forum gebruikt via Internet Explorer, dan kan het voorkomen dat je de melding 'Weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten?' krijgt.

Als je op 'Deze pagina verlaten' klikt, verdwijnt de melding. Dit is een bug, en is bekend bij de TD. Tot deze bug op is gelost kun je het forum bezoeken via een andere browser zoals Firefox of Chrome, gezien het probleem zich hier niet voor doet. Ons excuus voor het ongemak.

Groet,

CM VIVA

Werk met iPad met Safari, geen adblocker. Geen problemen met uitgelogd worden.
Ook geen adblocker. Wel chromebook
never a failure, always a lesson
ik weet niet in welke topic dit thuis hoort, maar zou alsjeblieft die irritante reclame van Kijktv kunnen worden verwijderd, is in meerdere topics wat ik lees een bron van ergernis, vooral dat continu verschuiven van de kleuren balk( weet niet hoe dat uit te leggen) het verschuift ook steeds met de pagina`s mee,, en is rete irritant. ook die reclame van Kijk en ouders van nu.
Gisteren op de nieuwe lonk geklikt, vandaag weer hetzelfde probleem met inloggen. Iphone, geen adblocker.
quote:ModeratorViva schreef op 09 juli 2015 @ 21:08:

Komt het probleem bij iedereen iedere keer dat het forum bezocht wordt voor? Of maar ongeveer één keer per dag?

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum

nee, bij mij 1x per dag, maar welk elke dag om ongeveer dezelfde tijd.

op de laptop. met google chrome.

cookies al met de link verwijderd.

en nee, ik zet mijn adblocker niet uit
Moest er om 21.00 een Arke advertentie online ofzo?

Kan ineens niet meer op de Entertainmentpijler, krijg alleen die Arke banner
Kan er nu wel weer op.
En weer terug. Krijg een wit scherm met alleen de Arke banner, en hij blijft laden
quote:misschicken schreef op 12 juli 2015 @ 21:30:

En weer terug. Krijg een wit scherm met alleen de Arke banner, en hij blijft ladenKrijg zojuist een seintje dat dit nu opgelost moet zijn. Mocht dit niet zo zijn hoor ik het graag.
Is er al nieuws mbt het steeds opnieuw inloggen? Ik heb het nog steeds!
Geen cookies gewist, en ben al dagen niet meer uitgelogd!
quote:Kris33 schreef op 15 juli 2015 @ 10:48:

Is er al nieuws mbt het steeds opnieuw inloggen? Ik heb het nog steeds!Ik heb IT zojuist gemaild of ze specifiek jouw account kunnen checken. Zodra ik meer weet hoor je van mij.
Ik moet mij elke keer opnieuw in loggen Ook al wis ik alle cookies. Mozilla Firefox. Met de Ipad heb ik het niet.
Ik heb constant dubbele posts. Bloedirritant!
Wil even laten weten dat het probleem met steeds opnieuw moeten inloggen bij mij voorbij is!
Het zal aan mij liggen, maar ik word wéér geterroriseerd door die Arke advertentie!

iedere keer als ik wil posten zit ik tegen die banner aan te kijken, op een wit vlak.
quote:misschicken schreef op 18 juli 2015 @ 20:16:

[afbeelding]Ik heb het weer doorgegeven. Dank voor het screenshot!
quote:proudmama33 schreef op 09 juli 2015 @ 21:01:

Ik word ook sinds eergisteren elke keer uitgelogd. Zowel op de computer als op de telefoon.Misschien wel zo aardig om te melden dat bij mij de problemen zijn opgelost.
Ik had gisteren zoiets raars.

Ben benieuwd of anderen dit ook weleens hebben gehad.

Ik had op de laptop gereageerd in een topic, en daarbij een smiley gebruikt.

Toen ik even later op de iPad mijn reactie voorbij zag komen, zag ik een totaal andere smiley dan die ik geplaatst had. Toen ik op de laptop keek, stond daar wel gewoon de goede.

Hoe kan dat nou?
Wat zijn jullie aan het doen?

- Als ik gewoon op de topiclink op de voorpagina klik kom ik halverwege het topic uit en niet bij de OP

- Als ik op een ballonnetje druk van een topic waar ik al in geschreven heb (vanuit mijn favorieten) dan kwam ik normaliter bij het nieuwste bericht uit (mijn instellingen staan op van oud naar nieuw dus onderaan hoort ie dan te komen) Nu kom ik echter bij de OP uit en als ik vervolgens dan op die knop NAAR BENEDEN druk kom ik helemaal onderaan de pagina terecht. OK toegegeven dat is iets minder ver scrollen maar nog steeds onoverzichtelijk.

Ik had deze problemen tot voor kort niet.

Hij doet dit zowel op de laptop (firefox) als op de telefoon (windows phone nokia lumia iexplore)
quote:GrumpyCat2 schreef op 21 juli 2015 @ 15:12:

Wat zijn jullie aan het doen?

- Als ik gewoon op de topiclink op de voorpagina klik kom ik halverwege het topic uit en niet bij de OP

- Als ik op een ballonnetje druk van een topic waar ik al in geschreven heb (vanuit mijn favorieten) dan kwam ik normaliter bij het nieuwste bericht uit (mijn instellingen staan op van oud naar nieuw dus onderaan hoort ie dan te komen) Nu kom ik echter bij de OP uit en als ik vervolgens dan op die knop NAAR BENEDEN druk kom ik helemaal onderaan de pagina terecht. OK toegegeven dat is iets minder ver scrollen maar nog steeds onoverzichtelijk.

Ik had deze problemen tot voor kort niet.

Hij doet dit zowel op de laptop (firefox) als op de telefoon (windows phone nokia lumia iexplore)

Ik heb hier zelf geen last van, maar zal het doorgeven aan IT.

Mochten er meer mensen zijn die deze klachten hebben dan hoor ik het graag!
dacht eerst dt het aan mijn laptop lag maar op mobiel heb ik het ook dus ik zou het heel frappant vinden als ik er in mijn eentje last van heb.
Ik weet niet wat er is gebeurd maar hij springt nu weer wel netjes naar de laatste reactie als ik op dat ballonnetje klik dus het is weer gefikst en ik neem aan bij jullie want in mijn laptop is niks veranderd.
ligt het aan mij? ik vind het forum traag. het duurt lang voor alle avatars laden en het scrollen gaat heel schokkend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven