Ideeën om te doen vandaag
zondag 19 juli 2015 om 11:06
quote:renate73-nw schreef op 19 juli 2015 @ 11:05:
Welke leeftijden en welke omgeving?
Zwemmen in (subtropisch)zwembad
Bios
Indoor minigolf
Binnen speeltuin
Knutselen
Lezen
Heel de dag in bed blijven
Seks
Ligt dus echt aan de leeftijd22 jaar en me vriend is 29 jaar... Gister heb ik alles al gepoetst we wonen in omgeving Breda
Welke leeftijden en welke omgeving?
Zwemmen in (subtropisch)zwembad
Bios
Indoor minigolf
Binnen speeltuin
Knutselen
Lezen
Heel de dag in bed blijven
Seks
Ligt dus echt aan de leeftijd22 jaar en me vriend is 29 jaar... Gister heb ik alles al gepoetst we wonen in omgeving Breda
zondag 19 juli 2015 om 11:16
quote:fleetfox schreef op 19 juli 2015 @ 11:11:
MIJN, het is 'mijn vriend'. Ik ben geen taalpurist, maar echt, dit vind ik onnodig. Is het nu zoveel moeite in plaats van een e, ijn te schrijven?
Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Ik ook! Zonder kinderen zou ik het wel weten vandaag. Ergens brunchen, door een onbekende stad slenteren en nog ergens een kroegje pakken.
MIJN, het is 'mijn vriend'. Ik ben geen taalpurist, maar echt, dit vind ik onnodig. Is het nu zoveel moeite in plaats van een e, ijn te schrijven?
Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Ik ook! Zonder kinderen zou ik het wel weten vandaag. Ergens brunchen, door een onbekende stad slenteren en nog ergens een kroegje pakken.
Ik ga voor kwantiteit.
zondag 19 juli 2015 om 11:19
Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Oh yeahhhhhhh!!!!!!!!
Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Oh yeahhhhhhh!!!!!!!!
zondag 19 juli 2015 om 11:21
Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Weet je wat ik onnodig vind? Jouw reactie! Ga lekker op een andere topic commentaar leveren over spellingsfouten
Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Weet je wat ik onnodig vind? Jouw reactie! Ga lekker op een andere topic commentaar leveren over spellingsfouten
zondag 19 juli 2015 om 11:22
Hier is het droog (ergens in Brabant). Net lekker een uurtje gefietst.
Vanavond staat er zelfs een barbecue gepland, al dan niet onder de overkapping
Als het zou regenen zou ik een goed boek gaan lezen, spelletje spelen, taart bakken of op bezoek gaan bij vrienden/ouders.
Of ergens gaan lunchen en winkelen.
In ieder geval: geniet van je vrije dag!
Als het zou regenen zou ik een goed boek gaan lezen, spelletje spelen, taart bakken of op bezoek gaan bij vrienden/ouders.
zondag 19 juli 2015 om 11:25
quote:Jeetjemina schreef op 19 juli 2015 @ 11:22:
Klinkt goed !!
Winkelen kan ik ook altijd wel haha
Klinkt goed !!
Winkelen kan ik ook altijd wel haha
zondag 19 juli 2015 om 11:26
quote:redbuIIetje schreef op 19 juli 2015 @ 11:24:
Ik heb m'n trainingsbroek/loopschoenen aan, m'n bedoeling was straks na 't werk nog 'n eind te gaan lopen, maar zie het hier met bakken uit de lucht komen, dus toch maar niet.Ze zeggen toch dat het juist lekker is om te gaan lopen wanneer het regent?
Ik heb m'n trainingsbroek/loopschoenen aan, m'n bedoeling was straks na 't werk nog 'n eind te gaan lopen, maar zie het hier met bakken uit de lucht komen, dus toch maar niet.Ze zeggen toch dat het juist lekker is om te gaan lopen wanneer het regent?
zondag 19 juli 2015 om 11:26
quote:chaaarrr schreef op 19 juli 2015 @ 11:21:
[...]
Weet je wat ik onnodig vind? Jouw reactie! Ga lekker op een andere topic commentaar leveren over spellingsfoutenEen goed humeur doet ook wonderen op zo'n dag als vandaag.
[...]
Weet je wat ik onnodig vind? Jouw reactie! Ga lekker op een andere topic commentaar leveren over spellingsfoutenEen goed humeur doet ook wonderen op zo'n dag als vandaag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 19 juli 2015 om 11:27
quote:chaaarrr schreef op 19 juli 2015 @ 11:26:
[...]
Ze zeggen toch dat het juist lekker is om te gaan lopen wanneer het regent?
Een heel zacht miezertje terwijl de temperatuur zwoel is, vind ik best lekker, maar het regent me nu veel te hard door en de temperatuur is ook niet aangenaam.
[...]
Ze zeggen toch dat het juist lekker is om te gaan lopen wanneer het regent?
Shoot first, ask questions later!
zondag 19 juli 2015 om 11:32
Hier komt het ook met bakken uit de lucht, en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel. Aangezien ik vandaag verder toch geen verplichtingen heb, wordt het voor mij een dagje niksen. Netflix er bij, dekentje. Ook wel eens lekker
En dan te bedenken dat ik gister nog in de zon zat te bakken... raar land
En dan te bedenken dat ik gister nog in de zon zat te bakken... raar land
zondag 19 juli 2015 om 11:34