Ideeën om te doen vandaag

19-07-2015 11:03 46 berichten
Even een vraagje, heeft er iemand leuke ideeën om met dit weer te doen?
Alle reacties Link kopieren
In de plassen dansen
Naar de film, of het Omniversum (weet niet waar je woont)
het is hier binnen beter dan buiten
(Overdekt) Winkelen

Film kijken

Huis opruimen

Taart bakken

Op visite bij opa / oma / tante

Naar het zwembad

Met je regenpak aan naar het bos
Welke leeftijden en welke omgeving?

Zwemmen in (subtropisch)zwembad

Bios

Indoor minigolf

Binnen speeltuin

Knutselen

Lezen

Heel de dag in bed blijven

Seks

Ligt dus echt aan de leeftijd
quote:renate73-nw schreef op 19 juli 2015 @ 11:05:

Welke leeftijden en welke omgeving?

Zwemmen in (subtropisch)zwembad

Bios

Indoor minigolf

Binnen speeltuin

Knutselen

Lezen

Heel de dag in bed blijven

Seks

Ligt dus echt aan de leeftijd22 jaar en me vriend is 29 jaar... Gister heb ik alles al gepoetst we wonen in omgeving Breda
MIJN, het is 'mijn vriend'. Ik ben geen taalpurist, maar echt, dit vind ik onnodig. Is het nu zoveel moeite in plaats van een e, ijn te schrijven?

Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.
quote:fleetfox schreef op 19 juli 2015 @ 11:11:

MIJN, het is 'mijn vriend'. Ik ben geen taalpurist, maar echt, dit vind ik onnodig. Is het nu zoveel moeite in plaats van een e, ijn te schrijven?

Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Ik ook! Zonder kinderen zou ik het wel weten vandaag. Ergens brunchen, door een onbekende stad slenteren en nog ergens een kroegje pakken.
Ik ga voor kwantiteit.
Is het zo een slecht weer bij jullie dan? (aangezien ik plassen stampen en allemaal indoor tips zie) Hier is het gewoon droog.
quote:_blabla_ schreef op 19 juli 2015 @ 11:16:

Is het zo een slecht weer bij jullie dan? (aangezien ik plassen stampen en allemaal indoor tips zie) Hier is het gewoon droog.Dan heb je geluk. Hier (Randstad) komt het met bakken uit de hemel.

Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Oh yeahhhhhhh!!!!!!!!
Hier (Rotterdam) net een regenbui die in de tropen niet zou misstaan, hartstikke donker.
verba volant, scripta manent.
Ik ben gaan overwerken, buiten is 't toch shit weer.
Shoot first, ask questions later!

Ik zou als ik nog kinderloos zou zijn heerlijk naar de stad gaan, een hapje eten en dan lekker naar de bios gaan.Weet je wat ik onnodig vind? Jouw reactie! Ga lekker op een andere topic commentaar leveren over spellingsfouten
Hier is het droog (ergens in Brabant). Net lekker een uurtje gefietst.

Vanavond staat er zelfs een barbecue gepland, al dan niet onder de overkapping :-)

Als het zou regenen zou ik een goed boek gaan lezen, spelletje spelen, taart bakken of op bezoek gaan bij vrienden/ouders.

Of ergens gaan lunchen en winkelen.

In ieder geval: geniet van je vrije dag!
Ik heb m'n trainingsbroek/loopschoenen aan, m'n bedoeling was straks na 't werk nog 'n eind te gaan lopen, maar zie het hier met bakken uit de lucht komen, dus toch maar niet.
quote:Jeetjemina schreef op 19 juli 2015 @ 11:22:

Hier is het droog (ergens in Brabant). Net lekker een uurtje gefietst.

Vanavond staat er zelfs een barbecue gepland, al dan niet onder de overkapping :-)

Als het zou regenen zou ik een goed boek gaan lezen, spelletje spelen, taart bakken of op bezoek gaan bij vrienden/ouders.

Of ergens gaan lunchen en winkelen.

In ieder geval: geniet van je vrije dag!

Klinkt goed !!

Winkelen kan ik ook altijd wel haha😄
quote:redbuIIetje schreef op 19 juli 2015 @ 11:24:

Ik heb m'n trainingsbroek/loopschoenen aan, m'n bedoeling was straks na 't werk nog 'n eind te gaan lopen, maar zie het hier met bakken uit de lucht komen, dus toch maar niet.Ze zeggen toch dat het juist lekker is om te gaan lopen wanneer het regent? 😝
quote:chaaarrr schreef op 19 juli 2015 @ 11:21:

[...]

Weet je wat ik onnodig vind? Jouw reactie! Ga lekker op een andere topic commentaar leveren over spellingsfoutenEen goed humeur doet ook wonderen op zo'n dag als vandaag.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:chaaarrr schreef op 19 juli 2015 @ 11:26:

[...]

Ze zeggen toch dat het juist lekker is om te gaan lopen wanneer het regent? 😝Een heel zacht miezertje terwijl de temperatuur zwoel is, vind ik best lekker, maar het regent me nu veel te hard door en de temperatuur is ook niet aangenaam.
Breda is een gezellige stad. Ga vanmiddag lekker de kroeg in.
quote:chaaarrr schreef op 19 juli 2015 @ 11:21:

[...]

Weet je wat ik onnodig vind? Jouw reactie! Ga lekker op een andere topic commentaar leveren over spellingsfoutenNou, nou, wat een onaardige reactie.
Hier komt het ook met bakken uit de lucht, en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel. Aangezien ik vandaag verder toch geen verplichtingen heb, wordt het voor mij een dagje niksen. Netflix er bij, dekentje. Ook wel eens lekker

En dan te bedenken dat ik gister nog in de zon zat te bakken... raar land
Leuk en nuttig en je bent zo uren verder:

http://www.hum.leidenuniv ... pellen-en-grammatica.html
Lekker ff naar de sportschool, of naar de sauna.

Filmpje kijken, goed boek lezen, gamen.

Klussen in huis.

Uitgebreid koken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven