last van buren

19-07-2015 21:47 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden woon ik in een klein maar fijn appartement. Het enige niet fijne zijn de bovenburen. Ze zijn namelijk enorm luidruchtig; deuren hard dicht slaan, het lijkt of ze stampen en als er wat valt komt het bijna door het plafond +nog een heleboel andere geluiden

Eerst dacht ik van: het zijn woongeluiden en ik moet er aan wennen, want dit heb je nu eenmaal in een flat. Ik hoorde nu alleen van andere bewoners dat deze hun buren nooit horen, hooguit soms eens de muziek wat harder. Zij gaven ook aan dat de bovenburen misschien geen goede ondervloer hebben.

Eigenlijk zou ik dit bij hen willen aangeven, maar omdat ik ook al een paar keer langs ben geweest mbt harde muziek doordeweeks om 23.15 . Hier houden ze nu wel rekening mee, maar toch voel ik mij een zeur

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Momenteel vergt dit veel van mij en gaat het van last over in , voor mij, overlast, waardoor ik liever niet meer thuis ben.
Vervelend is dat, je voortdurend ergeren. Voortdurend te moeten reageren op een trigger.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Misschien een gesprek aan gaan met de boven buren en hun bij jouw laten luisteren dan kunnen ze horen hoe het klinkt.

Hier op het forum lees je regelmatig verhalen dat mensen denken zachtjes te doen terwijl het bij buren anders klinkt.

Ook even vragen welke onder vloer er ligt
quote:retrostar schreef op 19 juli 2015 @ 21:55:

Vervelend is dat, je voortdurend ergeren. Voortdurend te moeten reageren op een trigger.Dat is zeker vervelend en ik ga hier mee ook aan de slag. Maar vandaar dat ook de eerste gedachte was dat het wel aan mij zou liggen.
Nodig hen uit voor een kop koffie en ga het gesprek aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven