SMS
woensdag 3 september 2008 om 17:45
Ik schaam me bijna om het te schrijven omdat er al zoveel over geweest zijn hoogstwaarschijnlijk(maar nooit gelezen omdat ik dacht zal wel) en nu zelf in het schuitje. Wat zullen jullie je afvragen, het is niet dramatisch of zo,maar het volgende is het geval.
Vorige maand kreeg ik intesiever sms contact met jongen waar ik daar voor twee a drie keer in een week mee smste. Gewoon gezellig hij wilde een afspraak maar nog even afgehouden. De ene dag sms hij 50 keer en de andere dag 1 keer en als je dan vraagt is er iets "nee, ik sms zelf toch naar je dan is er toch niks, maar kan toch niet de hele dag sms en. heeft hij gelijk is maar toch begrijp ik het niet helemaal eerlijk gezegd.Terwijl hij het heel gezellig vind zegt hij, maar toch begrijp ik hem neit helemaal meer. Jullie nog wel.
Vorige maand kreeg ik intesiever sms contact met jongen waar ik daar voor twee a drie keer in een week mee smste. Gewoon gezellig hij wilde een afspraak maar nog even afgehouden. De ene dag sms hij 50 keer en de andere dag 1 keer en als je dan vraagt is er iets "nee, ik sms zelf toch naar je dan is er toch niks, maar kan toch niet de hele dag sms en. heeft hij gelijk is maar toch begrijp ik het niet helemaal eerlijk gezegd.Terwijl hij het heel gezellig vind zegt hij, maar toch begrijp ik hem neit helemaal meer. Jullie nog wel.
zaterdag 6 september 2008 om 11:31
quote:nogeensdan schreef op 06 september 2008 @ 11:13:
Thanks summerdance, daar ben ik wel aan toe nou. Moet ik nog wat te happen meenemen??
Heb je toevallig een ontbijtje in de aanbieding?
Heb honger en geen zin om naar de Suup te lopen.
En weer even on topic, heb je ondertussen al besloten wat je gaat doen TO?
Thanks summerdance, daar ben ik wel aan toe nou. Moet ik nog wat te happen meenemen??
Heb je toevallig een ontbijtje in de aanbieding?
Heb honger en geen zin om naar de Suup te lopen.
En weer even on topic, heb je ondertussen al besloten wat je gaat doen TO?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zondag 7 september 2008 om 14:10
Precies, het klinkt een beetje 'slachtofferig', of iig iets voor tieners zeg maar.
Volgens mij zijn er 2 opties:
a. Je trekt de stoute schoenen aan en onderneemt actie, desnoods sms je hem om te vragen iets af te spreken (lijjkt mij een goed idee)
b. Je smst lekker door zonder verplichtingen of iets, maar ook zonder te weten waar je aan toe bent en je laat alles van hem afhangen. Hoef je niet te zeggen dat je er niks van snapt, want je kiest er zelf voor.
Volgens mij zijn er 2 opties:
a. Je trekt de stoute schoenen aan en onderneemt actie, desnoods sms je hem om te vragen iets af te spreken (lijjkt mij een goed idee)
b. Je smst lekker door zonder verplichtingen of iets, maar ook zonder te weten waar je aan toe bent en je laat alles van hem afhangen. Hoef je niet te zeggen dat je er niks van snapt, want je kiest er zelf voor.
maandag 8 september 2008 om 21:48
Ok ik geef ff een rijtje things to do in Rdam:
* naar de Kunsthal voor een leuke expositie
* drankje doen in Hotel New York
* hapje eten bij Bazar
* Blijdorp
* borrelen in de haven
* stappen (voor als je in het weekend wat afspreekt
* strandje aan de maas (wordt warm morgen)
* avondje theater
* comedy avondje ergens
* salsadansen overal komende week
Moet iets uit te vinden zijn toch zo ondertussen?
* naar de Kunsthal voor een leuke expositie
* drankje doen in Hotel New York
* hapje eten bij Bazar
* Blijdorp
* borrelen in de haven
* stappen (voor als je in het weekend wat afspreekt
* strandje aan de maas (wordt warm morgen)
* avondje theater
* comedy avondje ergens
* salsadansen overal komende week
Moet iets uit te vinden zijn toch zo ondertussen?
dinsdag 9 september 2008 om 18:07
Eerst een borrel bij New York, en als het er dan nog steeds gezellig uitziet, hapje eten bij Bazar inderdaad, ik ben het enorm met SD eens. En als je niet meteen gaat eten, kun je ten minste nog op een redelijk korte termijn van 'm afkomen 
*zwijmelt even weg bij de gedachte aan een date in Rotterdam jaren geleden waar Bazar, New york en de watertaxi in voorkwamen* oh ja, en veel drank ook, trouwens

*zwijmelt even weg bij de gedachte aan een date in Rotterdam jaren geleden waar Bazar, New york en de watertaxi in voorkwamen* oh ja, en veel drank ook, trouwens
dinsdag 9 september 2008 om 18:16
quote:Moosey schreef op 09 september 2008 @ 18:07:
Ik zwijmel even met je mee, heb ook zo'n soortgelijke herinnering
Ik zwijmel even met je mee, heb ook zo'n soortgelijke herinnering
woensdag 10 september 2008 om 09:32
het is dus nu pas over twee en halve week maar als ik er aan denk wordt ik super zenuwachtig. Eerst wat drinken in new york en wat te doen ben ik nog niet uit. al zat ik te denken om met een speedboot bij new york door rotterdam te gaan aangezien hij door nog nooit geweest is je heb wat te doen en daarna ook iets om over te praten of is dat niks
graag jullie reactie
graag jullie reactie
woensdag 10 september 2008 om 09:38
Alles waardoor je actief bent en toch de mogelijkheid krijgt om elkaar te leren kennen is goed toch!
Jammer dat je nu twee en een halve week zenuwachtig moet zijn voordat je meer weet. Maar maak je ondertussen niet druk om 1 of 50 smsjes. Als hij je wilt zien belt hij niet af, als je daar nu vanuit gaat zijn die weken nog relaxed ook nog.
Jammer dat je nu twee en een halve week zenuwachtig moet zijn voordat je meer weet. Maar maak je ondertussen niet druk om 1 of 50 smsjes. Als hij je wilt zien belt hij niet af, als je daar nu vanuit gaat zijn die weken nog relaxed ook nog.