SMS
woensdag 3 september 2008 om 17:45
Ik schaam me bijna om het te schrijven omdat er al zoveel over geweest zijn hoogstwaarschijnlijk(maar nooit gelezen omdat ik dacht zal wel) en nu zelf in het schuitje. Wat zullen jullie je afvragen, het is niet dramatisch of zo,maar het volgende is het geval.
Vorige maand kreeg ik intesiever sms contact met jongen waar ik daar voor twee a drie keer in een week mee smste. Gewoon gezellig hij wilde een afspraak maar nog even afgehouden. De ene dag sms hij 50 keer en de andere dag 1 keer en als je dan vraagt is er iets "nee, ik sms zelf toch naar je dan is er toch niks, maar kan toch niet de hele dag sms en. heeft hij gelijk is maar toch begrijp ik het niet helemaal eerlijk gezegd.Terwijl hij het heel gezellig vind zegt hij, maar toch begrijp ik hem neit helemaal meer. Jullie nog wel.
Vorige maand kreeg ik intesiever sms contact met jongen waar ik daar voor twee a drie keer in een week mee smste. Gewoon gezellig hij wilde een afspraak maar nog even afgehouden. De ene dag sms hij 50 keer en de andere dag 1 keer en als je dan vraagt is er iets "nee, ik sms zelf toch naar je dan is er toch niks, maar kan toch niet de hele dag sms en. heeft hij gelijk is maar toch begrijp ik het niet helemaal eerlijk gezegd.Terwijl hij het heel gezellig vind zegt hij, maar toch begrijp ik hem neit helemaal meer. Jullie nog wel.
woensdag 3 september 2008 om 18:09
Ehhh... Wat is het probleem?
- Hij wil met je afspreken
- Jij hebt de boot afgehouden
- De ene keer sms't hij 50 keer (hij had het schijnbaar niet druk)
- De andere keer sms't hij 1 keer (hij had het schijnbaar erg druk)
Conclusie:
Hij vind je leuk want hij wil met je afspreken. Maar jij speelt 'hard to get.' Hij sms't je graag maar heeft het ook wel eens druk. Jij maakt je zorgen als hij een keer niet sms't.
Waarom gaan jullie niet een keer wat leuks doen met elkaar? Het klinkt alsof jullie wat voor elkaar voelen.
- Hij wil met je afspreken
- Jij hebt de boot afgehouden
- De ene keer sms't hij 50 keer (hij had het schijnbaar niet druk)
- De andere keer sms't hij 1 keer (hij had het schijnbaar erg druk)
Conclusie:
Hij vind je leuk want hij wil met je afspreken. Maar jij speelt 'hard to get.' Hij sms't je graag maar heeft het ook wel eens druk. Jij maakt je zorgen als hij een keer niet sms't.
Waarom gaan jullie niet een keer wat leuks doen met elkaar? Het klinkt alsof jullie wat voor elkaar voelen.
woensdag 3 september 2008 om 18:13
Samenvatting:
Liefde is als zand in je handen
Een jonge vrouw liep met een oudere wijze vrouw op het strand en ze vroeg haar advies om haar man niet kwijt te raken. De oude vrouw pakte een hand met zand een hield het vast in haar vuist. Ze verkrampte haar hand en het zand sijpelde op de grond. Toen pakte ze een hand zand en liet het losjes op haar hand liggen. Het zand bleef liggen. Dat is liefde, laat het los en het blijft. Verkramp en je verliest.
Liefde is als zand in je handen
Een jonge vrouw liep met een oudere wijze vrouw op het strand en ze vroeg haar advies om haar man niet kwijt te raken. De oude vrouw pakte een hand met zand een hield het vast in haar vuist. Ze verkrampte haar hand en het zand sijpelde op de grond. Toen pakte ze een hand zand en liet het losjes op haar hand liggen. Het zand bleef liggen. Dat is liefde, laat het los en het blijft. Verkramp en je verliest.
woensdag 3 september 2008 om 18:14
Ik denk dat de hoeveelheid smsjes een afspiegeling zijn van zijn gevoelens voor jou. Soms vindt hij je heel erg leuk, en smst hij veel. Op andere dagen vindt hij je minder leuk; dan bedenkt hij dat je soms wel een beetje een zeurpiet bent, dat je zo onzeker doet, en dat je zo veel eisen stelt, en dan smst hij minder.
woensdag 3 september 2008 om 18:16
Bedankt voor jullie reacties tot nu toe. Voor mijn gevoel verkramp ik ook niet. Maar ik vraag mij hoe je elkaar nu leuk kan vinden terwijl je elkaar nog nooit gezien heb. En heb het gevoel dat hij denkt ze moet niet denken dat en en ik heb het gevoel hij moet niet denken dat. lekker ingewikkeld kan een mens het zich maken.
woensdag 3 september 2008 om 18:55
woensdag 3 september 2008 om 20:02
woensdag 3 september 2008 om 21:25
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 03 september 2008 @ 20:02:
De ene dag 50 smsjes en de andere dag 1 smsje is gemiddeld 25,5 sms per dag. Niets om over te klagen lijkt me..
Hoe KOMT ze erop!!!
Prinses, u is onverbeterlijk!
Ik geloof dat ik nog nooit 50 smsjes per dag heb gehad
Waar scoor ik zo'n heerschap?
Offe, moet ik er dan ook 50 retourneren?
Dat gaat dan wel weer in de papieren lopen
Dan is toch afspreken en gewoon zoenen een stuk makkelijker...
De ene dag 50 smsjes en de andere dag 1 smsje is gemiddeld 25,5 sms per dag. Niets om over te klagen lijkt me..
Hoe KOMT ze erop!!!
Prinses, u is onverbeterlijk!
Ik geloof dat ik nog nooit 50 smsjes per dag heb gehad
Waar scoor ik zo'n heerschap?
Offe, moet ik er dan ook 50 retourneren?
Dat gaat dan wel weer in de papieren lopen
Dan is toch afspreken en gewoon zoenen een stuk makkelijker...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 5 september 2008 om 10:27
quote:jonkie schreef op 03 september 2008 @ 18:16:
.... Maar ik vraag mij hoe je elkaar nu leuk kan vinden terwijl je elkaar nog nooit gezien heb. En heb het gevoel dat hij denkt ze moet niet denken dat en en ik heb het gevoel hij moet niet denken dat. lekker ingewikkeld kan een mens het zich maken.Jullie hebben elkaar nog nooit gezien? ?? Hoe is dat sms-en ontstaan? Spreek inderdaad eens gewoon af en spreek elkaar eens op een normale manier. Contact via SMS? Dat kun je toch geen contact noemen. Ik ben echt niet meer van deze wereld... Inderdaad maak je het zelf erg moeilijk.
.... Maar ik vraag mij hoe je elkaar nu leuk kan vinden terwijl je elkaar nog nooit gezien heb. En heb het gevoel dat hij denkt ze moet niet denken dat en en ik heb het gevoel hij moet niet denken dat. lekker ingewikkeld kan een mens het zich maken.Jullie hebben elkaar nog nooit gezien? ?? Hoe is dat sms-en ontstaan? Spreek inderdaad eens gewoon af en spreek elkaar eens op een normale manier. Contact via SMS? Dat kun je toch geen contact noemen. Ik ben echt niet meer van deze wereld... Inderdaad maak je het zelf erg moeilijk.

vrijdag 5 september 2008 om 19:45

zaterdag 6 september 2008 om 11:21