SMS

03-09-2008 17:45 98 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me bijna om het te schrijven omdat er al zoveel over geweest zijn hoogstwaarschijnlijk(maar nooit gelezen omdat ik dacht zal wel) en nu zelf in het schuitje. Wat zullen jullie je afvragen, het is niet dramatisch of zo,maar het volgende is het geval.

Vorige maand kreeg ik intesiever sms contact met jongen waar ik daar voor twee a drie keer in een week mee smste. Gewoon gezellig hij wilde een afspraak maar nog even afgehouden. De ene dag sms hij 50 keer en de andere dag 1 keer en als je dan vraagt is er iets "nee, ik sms zelf toch naar je dan is er toch niks, maar kan toch niet de hele dag sms en. heeft hij gelijk is maar toch begrijp ik het niet helemaal eerlijk gezegd.Terwijl hij het heel gezellig vind zegt hij, maar toch begrijp ik hem neit helemaal meer. Jullie nog wel.
Klopt ben gewoon wat onzeker wil graag altijd weten hoe iets gaat etc. maar ja daar moet ik me nu aan over geven. Maar we hebben ook gezegd als we het alle twee niks vinden of een van tweeen niet dan gaan we gewoon weer ons eigen weg. Dus dat we perse een avond met elkaar opgescheept zitten zou niet het geval hoeven zijn.

Die klik per sms is er gewoon en waarom niet bellen geen flauw idee eigenlijk dat is eigenlijk gekomen door die bestellingen door geven en dat het gelijk zwart op wit stond en verder geen verklaring.

maar k hou jullie op de hoogte, hoe dichterbij het komt hoe minder zenuwachtig eigenlijk
Kijk, da's fijn. Hoewel het niet garandeert dat je een uur vantevoren het welbekende mantra 'Ik lijk wel gek ik lijk wel gek' gaat lopen mompelen

Ik hoop dat het heel leuk wordt!
dat heb ik de afgelopen weken al gedacht en heb nou zoeits van we zullen zien.
Hoe is het afgelopen Jonkie???????????
Uppen
nou t is achter de rug en we hebben het vol gehouden om twee uur besloten we dat het toch tijd was om maar naar huis te gaan. kortom het was gewoon gezellig, of er echt een klik was weet ik eigenlijk nog niet voor mijzelf, nu voert de onzekerheid weer de boventoon. gisteren nog contact gehad en vandaag nog niet dus ga me gelijk weer alle dingen zitten afvragen, maar wacht gewoon maar even af
quote:Summerdance schreef op 03 september 2008 @ 18:55:

Hang mij maar in de feestverlichting want ik snap het ff niet

WAT is nou het probleem?

Ik zeg...BAN de sms en pak in godsnaam de telefoon

Spreek wat af...zoen of ga naar huis

Soms is het leven makkelijker als je het gewoon leeft!
quote:jonkie schreef op 28 september 2008 @ 13:43:

nou t is achter de rug en we hebben het vol gehouden om twee uur besloten we dat het toch tijd was om maar naar huis te gaan. kortom het was gewoon gezellig, of er echt een klik was weet ik eigenlijk nog niet voor mijzelf, nu voert de onzekerheid weer de boventoon. gisteren nog contact gehad en vandaag nog niet dus ga me gelijk weer alle dingen zitten afvragen, maar wacht gewoon maar even af

Fijn dat het zo gezellig was. Hoe vond hij je plannen voor de date??

En heb je al wat gehoord???
Hij vond het leuk en gezellig zei hij. zaterdag wat heen en weer ge sms st. zondag een eventjes, maar al wel minder en gister ook maar een stuk of twee, maar zelf begin ik niet met sms en omdat ik door de weinige sms jes van hem weer ga twijfelen.

dus weet het ff niet meer, dan maar weer hulp vragen aan jullie.
quote:jonkie schreef op 30 september 2008 @ 12:03:

Hij vond het leuk en gezellig zei hij. zaterdag wat heen en weer ge sms st. zondag een eventjes, maar al wel minder en gister ook maar een stuk of twee, maar zelf begin ik niet met sms en omdat ik door de weinige sms jes van hem weer ga twijfelen.dus weet het ff niet meer, dan maar weer hulp vragen aan jullie.

En hij denkt, oh ze smst helemaal niet uit zichzelf, ze vond het vast niet leuk en wil me niet meer.

Sjonge zeg, hoe moeilijk kun je het jezelf maken?

1. Vond je hem leuk? Meer dan leuk? Wil je nog vaker met hem afspreken? Hup smsen, bellen, mailen, faxen, whatever. Dan merk je snel genoeg of hij ook nog wil.

2. Vond je het niet leuk, wil je niet meer met hem afspreken. Leg hem dat netjes uit, en maak er op een nette manier een einde aan.
...
is ook zo, weet niet precies of ik iets voor hem voel maar zou nog wel een keer wat af willen spreken. Maar het punt waar ik nu even onzeker over ben is het feit dat we vaak s avonds nog even sms en en dat eindigen met slaapse of zoiets, maar daar geeft hij dus sinds afgelopen keer geen reactie meer op dus heb het idee wil hij stoppen, maar dat klopt weer niet met het punt dat hij zelf elke keer toch begint.
Wat zou een oplossing kunnen zijn denk je?

Gewoon vragen... Praten... communiceren...
...
Bellen?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dat idee had ik dus zelf ook, maar dan ga ik me op de een of andere manier voor de gek houden, tenmisnte zo zie ik eht, want hij zegt zelf ik trek mijn mond wel open als me iets niet aanstaat en zeg het recht op de man af. en dat is ook wel het geval eignelijk. En een andere keer dat ik wat twijfelde en hij merkte dat merkte hij op als ik niets meer met je te maken zou willen hebben zou ik dat wel gewoon zeggen.

Maar hoe zouden jullie het formuleren naar hem toe.
Meid stuur hem gewoon smsjes als je daar zin in hebt, en dan zie je toch vanzelf wel hoe het loopt. Plan nog een keer een leuke gezellige avond, en dan merk je vanzelf of het beter klikt of niet. Als hij aangeeft dat hij het wel zegt als het hem niet aanstaat, moet je daar maar op vertrouwen, is t niet? Als je dat nu al niet kunt, zou ik er maar mee stoppen als ik jou was.
...
Nou mezelf toch even onder handen genomen en een sms gestuurd van de week of er iets was en dat hij het dan gewoon moest zeggen. Meneer praat er dus helemaal overheen en begint weer lekker te kletsen. Dus toch wijs al zeg ik eht zelf dat ik naar jullie geluisterd heb. Bedankt
Daar is ze weer. Was ik dus blij dat ik zelf het initiatief genomen had en ging het goed en opeens sinds gisteren middag weer radio stilte. Ben nu toch van plan om het op de man af te vragen en me niet te laten afschepen door er over heen te praten door zijn kant. Of zouden jullie het anders aanpakken?
Mijn god, als er een echte klik was, dan kan je na een hele avond stappen toch gewoon met elkaar bellen?

Maar ja, ik denk dat die klik er niet is, want anders wist je dat wel en was je nu niet zo onzeker. Jullie zijn gewoon gek op de aandacht van elkaar, maar hebben elkaar zelf niet zo gek veel te melden, vandaar dat ge-emmer met sms-en. Verliefd op het verliefd zijn, dus.

Ik zeg: volgende keer beter.
Am Yisrael Chai!
Heb is even over de laatste reactie na gedacht, maar van mijn kant in ieder geval niet. Ben nogal een onzeker typje omtrent relaties. Voor hem kan ik niet oordelen, maar hij is een nuchtere laten we het daar maar op houden.

Maar het gekke is hij laat op sommige momenten iets van zich horen(bijv momenten die belangrijk voor mij zijn) en dan opeens niets meer.

Dus de conclusie nu maar getrokken, niets meer laten horen en even afwachten en anders over en uit zeg maar.
Hebben jullie elkaar nog gezien na de date???
Dit klinkt als een mislukte date. Mijn ervaring is dat mannen die mij echt leuk vinden en vaker wilden zien zeker de moeite namen om contact op te nemen. En de mannen die dat niet wilden dus niet. Nouja.. warm houden, dat kunnen ze eventueel wel.

Het is aan jou of je dat toelaat of niet, maar dit gesms helpt je geen steek verder. Inderdaad gewoon bellen (dat kun je doen door de cijfertjes naast de letters te bekijken op de toetsen van je smsapparaat).

Of gewoon een sms sturen dat je er eigenlijk wel klaar mee bent en af ziet van verder contact. Simpel genoeg.
quote:Madhe schreef op 13 oktober 2008 @ 23:00:

. Inderdaad gewoon bellen (dat kun je doen door de cijfertjes naast de letters te bekijken op de toetsen van je smsapparaat).

.
Hoe gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven