Kitlers

17-07-2015 15:57 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor al uw nonsens en zwartgallig geklooi.

IEDEREEN WELKOM!
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:melbrw schreef op 20 juli 2015 @ 09:53:

[afbeelding]
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Heerlijk, die verhalen over jullie poezels! Ik kom er net achter dat mijn 'kleine' (bijna een jaar) allemaal gaten heeft gekrabd in de bbqhoes.

Bij ons is het ochtend ritueel "wachten tot mamma opstaat". Vriend kan roepen wat ie wil, maar die dikke rooie blijft naast me liggen en de kleine grijze ligt op de wasmand of onder het bed.

Zodra mijn voeten de grond raken racen ze naar beneden om luidkeels te verkondigen dat ze trek hebben . Als ik aant werk moet gaan ze eerst mee de badkamer in om te kijken hoe ik douche. Perverts .
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 09:57:

Heerlijk, die verhalen over jullie poezels! Ik kom er net achter dat mijn 'kleine' (bijna een jaar) allemaal gaten heeft gekrabd in de bbqhoes.

Bij ons is het ochtend ritueel "wachten tot mamma opstaat". Vriend kan roepen wat ie wil, maar die dikke rooie blijft naast me liggen en de kleine grijze ligt op de wasmand of onder het bed.

Zodra mijn voeten de grond raken racen ze naar beneden om luidkeels te verkondigen dat ze trek hebben . Als ik aant werk moet gaan ze eerst mee de badkamer in om te kijken hoe ik douche. Perverts .

Volgende keer trek jij dit bij ze aan. Dat zal ze leren

HAHAHAHA!!
quote:melbrw schreef op 20 juli 2015 @ 09:53:

[afbeelding]

Hoe hebben ze dit gedaan?!!! het lijkt wel een gesneden bruinbrood

Ben ik nou gemeen dat ik het acuut bij mijn katten wil doen? Alhoewel ik vrees dat het effect minimaal gaat zijn aangezien de siamees en oosters korthaar maar 1 dunne vachtlaag heeft en geen ondervacht.
Ik heb mijn siam een keer helemaal ingebakerd in alle sjaals die ik kon vinden in huis. Hij leek net een matroesjka. En als blikken konden doden.....
Hier gaan ze overal in huis mee naar toe. Als er visite is die gaat plassen met de deur dicht dan komen de pootjes onder de deur door.

Laatst was er eentje mee geslopen het toilet in. Dat gegil toen ze erachter kwam .
De foto's niet quoten schatjes

En dit zijn nog altijd mijn lievelingsfoto's van ze

quote:charlottew88 schreef op 20 juli 2015 @ 10:00:

[...]

Volgende keer trek jij dit bij ze aan. Dat zal ze leren

[afbeelding]Aah zielig
daar moet overigens nog een foto van zijn ergens..hold on
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:06:

En dit zijn nog altijd mijn lievelingsfoto's van ze

Die grijze gaat altijd met me mee de WC in. Nu hij een 11 maanden oude puber is wil hij nergens meer op schoot behalve daar .
Poppetjes he .. Kia, zou je de links ff onwerkzaam willen maken in je quote ?
Oooow die zijn leuk Enora! Ik kan dus niks met vrouwen die de hele dag over baby's kinderen en luiers praten ondanks mijn eigen kinderwens vind ik baby's van een ander nog steeds totaal onboeiend en al helemaal niet schattig.

Maar katten..... do NOT get me started.
Mijn katten zijn mijn kinderen. En als ik moeder mag worden (krijg vandaag telefoon van de gyn betreffende mijn AMH...) is mijn eerste baby mijn derde kind !
Awh lief die poezenfoto's vooral die foto waar ze elkaar omhelzen
die kleine van mij sluit ik tegenwoordig buiten als ik mijn kont wil afvegen. hij vindt het leuk om achterlangs naar het papier te hengelen, en ik ben bang dat ie straks een keer succes heeft. vies beest.
@ charlotte volgens mij wil Enora de quotes uit de links.
Hahahahaha Mel ..

Ja, mijn schuld hoor , had er ff bij moeten zeggen niet quoten. Tzijn fb fotos .

Dank Kia !
Ehm FAAL dat moet dus andersom zijn!
Andersom?
quote:Enora schreef op 20 juli 2015 @ 10:09:

Mijn katten zijn mijn kinderen. En als ik moeder mag worden (krijg vandaag telefoon van de gyn betreffende mijn AMH...) is mijn eerste baby mijn derde kind ! Mijn collega heeft een kat en kreeg later een baby op haar kerstkaarten schrijft zij altijd de beste wensen met daaronder haar naam, de naam van de kat, de naam van haar kind en de naam van haar man. Nieuwe collega's denken altijd dat de naam van haar kat de naam van haar kind is en vica versa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven